Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:35:38

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11-07-2011, 13:18:20 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Het jaar van het vluchtende E-Book

Om eens kennis te maken met het vernieuwde E-Book, heb ik de digitale versie van Het jaar van de vluchtende geest van Jacques Graus gelezen.
Het boek is daadwerkelijk een grote illusie voor de geest. Een bijzondere omgeving waar de tekst net tot werkelijkheid lijkt te komen. Het boek is vrij beeldend geschreven en daarmee is het ook lastig om het een tijdje weg te leggen. Het verveelde me in ieder geval niet. Het is bijzonder hoe Graus in zijn boek vele raadsels heeft weten te verstoppen. Graus schrijft op een manier die de werkelijkheid lijkt te vervreemden, of zoals ik het graag noem: een trucage van het leven. Het jaar van de vluchtende geest is hierom zeker een aanrader voor wie een boek wil lezen om over na te denken. Het is een boek dat iets met je doet. Want ondanks het zo ver weg lijkt, kan een persoon zich er toch in vinden.

Terugkomend op het E-Book, denk ik dat ik toch liever de papieren versie had willen lezen. Een E-Book leest misschien wel sneller en makkelijker, je hebt zo bijvoorbeeld een boekenlegger paraat en als je iets terug wilt zoeken is dat zo gebeurd, toch hunker ik naar de kennis in kaft. Het gevoel van een boek in je handen is toch net wat anders. Nostalgie is het eigenlijk, terwijl we eigenlijk moeilijk kunnen achterblijven bij het verleden en we ook verder moeten denken aan de toekomst.

Ik hoop dat de ‘kennis in kaft’ nog lang mag blijven bestaan, want echt hét gevoel van een boek lezen, dat ontbrak me weldegelijk. Bovendien, hoe kan de auteur nu nog je boek gaan signeren? Hij kan altijd een krabbel zetten op je scherm, maar dat leest wel lastig hoor.

Het jaar van de vluchtende geest door Jacques Graus is te bestellen voor €21,95 als kennis in kaft en als E-Book voor €12,50. www.lemmensonline.nl

Afbeelding

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl