Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:04:05

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22-04-2013, 17:46:52 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Emmalee schreef:
Volgens mij heette de film Iron Sky, ging over Nazi's die op de maan zaten en toen de aarde aanvielen. Die keek ik met mijn broertje maar het was soms grappig omdat het erg slecht was. :oops:

En twilight begrijp ik nooit :oops:


Oooh! Hoe durf je! Die blanke negernazi is geniaal :D En de stroomtoevoer van ruimteschepen ; iphones


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-04-2013, 09:45:15 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
The Avengers -.- ( Don't shoot me :P)

Maar dat vind ik echt de meest vage random actie marvel film ooit.

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-04-2013, 19:22:54 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Haha, bij the Avengers heb ik vooral op Robert Downey Jr. en Tom Hiddleston gelet dus ik weet niet zo goed meer hoe die ging haha.

Ik heb laatst echt de achterlijkste film ooit gezien. Hij heet 'Many rivers to cross' en komt uit '55.

IMDB: In this Western Comedy Robert Taylor portrays Bushrod Gentry, a footloose frontiersman and trapper in the early American West who winds up being pursued by a very determined Eleanor Parker who plays Mary, a tomboyish gal who has decided her marriage to Bushrod will save her from spinsterhood. Hilarity ensues as she sets about trying to trap Taylor into tying the knot.. Bushrod, for his part, seems more willing to tackle Indians on the warpath rather than submit to matrimony and be tied down. This is an excellent family film with plenty of action, great dialouge and laughs.

In de hele film zie je dus constant dat die Mary met Bushrod wil trouwen, ze roept ook constant 'BUSHROOOODDDD BUSHROOOOODDDD' maar hij wil dat niet. Uiteindelijk dwingt ze hem om te trouwen of zo, en dan gedraagt hij zich als een getrouwde man omdat dat moet, maar hij wil het nog steeds niet. En zij wordt steeds bozer enzo. En helemaal aan het eind zei ze opeens iets van 'Alright Bushrod, I give up. You can have me' en toen zei hij 'Thank God!' en toen zoenden ze. Echt wuuuut.

Heb er een clipje van gevonden op youtube.. Die gast in het wit is dus Bushrod Gentry. Let vooral op de vage beestengeluiden in het begin, en de onderbreking bij 2.30 ongeveer.. https://www.youtube.com/watch?v=7lB7OUWZXPk

En dit is de trailer of zo :') super oud. https://www.youtube.com/watch?v=zKzjGzEzVyc


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-04-2013, 10:21:39 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Dat...is waar.

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-04-2013, 02:02:10 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-04-2013, 01:26:15
Berichten: 37
haha alice in wonderland is gewoon puur slecht, al vind ik die witte koningin wel sexy :P

_________________
geloof in engelen, want ze geloven ook in jouw!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-04-2013, 12:53:36 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Tut schreef:
Scarlett maakte een hoop goed
Waarom blijf je foto's van dat lelijke ding spammen?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-04-2013, 14:05:20 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Afbeelding Afbeelding
Als je goed kijkt, zie je dat ze in de tweede foto mooier is gemaakt met Paint. Door iemand die daar héél goed in is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-11-2013, 03:33:21 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
[Disturbia (2007)] vond ik een erg slechte film.

Het verhaal draait om het ontmaskeren van een seriemoordenaar. Dat verhaal is al weinig boeiend. Wat het erger maakt is dat nerdy boy door zijn liefde op te biechten het meisje krijgt. "That is either the creepiest........ or the sweetest thing I have ever heard. (Zoent hem)." Totaal onrealistisch en schadelijk, dat soort "leugens over de liefde".


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-01-2014, 20:01:28 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Broken Flowers met Bill Murray.
Ik ken Bill Murray van veel goede films, dus daarom ook deze maar een kans gegeven.
Hij krijgt een anonieme brief waarin staat dat hij al 20 jaar een zoon heeft. Hij gaat op bezoek bij 4 exen van die tijd, om te kijken wie de moeder(schrijfster van de brief) is. Bij ze allemaal ziet hij aanwijzingen, maar het is niet duidelijk. Aan het eind ontmoet hij een jongen en hoopt hij dat het zijn zoon is die naar hem op zoek is.

Er zijn heel veel momenten van stilte en saaiheid waarvan ik verwacht dat hipsters en de makers van de film zullen zeggen dat je gewoon geen kunstkenner bent als je ze niet begrijpt of saai vindt.

Aan het einde van de film heb je nog geen flauw idee wie de moeder/zoon is en realiseer je je dat je een paar uur van je leven kwijt bent omdat je zo uitkeek naar het resultaat. Dit vind ik wel een waarschuwing waard. Kijk deze film NIET.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-01-2014, 20:19:48 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2013, 13:03:52
Berichten: 225
Niet dat ik een hekel aan deze film heb: -> Pirates of the carribean & Lord of the rings, maar vind ze zoooo langdradig, dat ik gewoon weg in slaap val. :)

Twilight
I am legend
Charlie &the chocolate factroy

*geeuw*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-01-2014, 11:05:08 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Zo slecht zijn die films toch niet :p
Vraag me serieus af wat je een goede film vindt dan ^^

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-01-2014, 15:47:37 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2013, 13:03:52
Berichten: 225
Man in black schreef:
Zo slecht zijn die films toch niet :p
Vraag me serieus af wat je een goede film vindt dan ^^

http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?f=21&t=9759&p=258422#p258422 Hier zo! :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-12-2014, 22:03:08 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
The Blair Witch Project..

Drie filmstudenten zijn verdwenen in de bossen, maar hun camera's en wat erop stond is teruggevonden, en dat is dus wat je ziet in de film. Ze waren bezig met een documentaire over de Blair Witch (een heks).
Het is dus gefilmd alsof ze gewoon een camera bij zich droegen, iets wat in die tijd(1999) heel origineel was. Ik ben die stijl ook wel gewend, want ik kijk vaak ARG's/ Found footage video's over slenderman.
Het is zijn 'kroon' echter niet waard. Alleen omdat het zo bekend is en een van de eersten, wordt het als zo succesvol gezien.

Dit is wat er in de film gebeurt, ik zou een spoiler waarschuwing geven als ik dacht dat je deze film ging kijken maar dat ga je dus mooi niet doen.
Aan het begin is het nog interessant, ze interviewen mensen in het dorp over de heks, goed geacteerd, sommige mensen waren niet eens aan het acteren. Een kind begint te huilen op het moment dat de heks wordt genoemd. Geluk of een erg jong acteertalent? Geen idee, maar ik vond het wel geniaal.
Dan gaan ze de bossen in, en raken al snel verdwaald. Ze maken ruzie. Ze zeggen heel erg vaak 'fuck'. Ze zeggen nog vaker 'fuck'. Oké, de rest van de film is eigenlijk opgevuld met het woord 'fuck'. Er gebeurt NIIIIIEEETTSS.
Je krijgt geen heks te zien, geen geesten, niets. Zelfs de 'enge' dingen die ze meemaken moet je maar van hen aannemen, want je kunt ze zelf niet of nauwelijks zien of horen. De enige moeite die ze erin hebben gestopt zijn een paar hoopjes stenen, een paar poppetjes gemaakt van takken, en een bloederig hoopje lichaamsdelen dat je heel makkelijk na kan maken. Waarom staat er op Wikipedia dat de film 25 duizend dollar heeft gekost om te maken? Waar is dat aan besteed?

Mijn grootste angst kwam uit: De film eindigde en ik had nog niets gezien.
De enige waarde in deze film is misschien voor iemand die wil leren hoe je de woorden 'shit' en 'fuck' op zijn minst één keer in elke zin kunt laten verschijnen. Als je van plan bent om dit te kijken, dan raad ik je aan de serie Marble Hornets te kijken op Youtube. Het gaat over slenderman, het is dezelfde stijl, maar je krijgt dingen te zien en ze maken wat minder vaak ruzie :P

Ow en tegen de mensen die de film verdedigen door te zeggen dat de film tot de verbeelding werkt door niets te laten zien: dat is echt je reinste onzin. Ga dan lekker in een verhuisdoos zitten en verbeeld jezelf even een enge film. De slenderman ARG die ik een poosje geleden maakte is BETER. Ik schaam me niet om dat te zeggen. Dus.. waar is mijn 250 miljoen dollar?

/rant mensen die deze film enige waarde vinden hebben come at me


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl