Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:37:12

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Theatertour Miss Montreal
BerichtGeplaatst: 19-10-2012, 00:10:22 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Wauw!!!!!


echt... Wauw!


Ik schreef een recensie op http://www.langharigtuig.wordpress.com en wil deze graag met jullie delen, want deze tour moeten jullie gaan zien.

Citeer:
S-ss-sss-Sanne!

Vanavond 18 oktober trad Miss Montreal voor de derde keer op in Zeeland, dit maal met haar nieuwe theatertour in Middelburg onder de titel: ”S-ss-sss-Sanne!”

Terwijl ik nog zit na te genieten van haar geweldige exclusieve cd ”The home recordings” met exclusieve opnames van nummers zoals ze ooit zijn bedoeld, ben ik jullie van een recensie aan het voorzien van deze avond. Aan de toon van mijn vorige zinnen kun je er al uit opmaken dat het zeker de moeite waard was!

Miss Montreal, wat een geweldige band! De mannen en Sanne hebben een geweldige show neergezet. Haar eerste theatertour en nog maar een van haar eerste optredens en dat was goed te zien. Sanne trilde zowaar tijdens de nummers, zenuwen liepen door haar lichaam heen, maar naarmate ze meer en meer begon te zingen, was het goed te merken dat ze ook steeds beter in haar vel kwam te zitten.

Ik heb werkelijk moeten vechten tegen de tranen die haar liedjes soms wisten op te roepen. ”Het is allemaal eigenlijk best depressief hè,” zei ze met een lach, maar niet alle liedjes zijn uiteraard droevig van aard. Ze schrijft haar nummers voornamelijk wanneer ze zich klote voelt, maar dat brengt wel de mooiste resultaten. We weten inmiddels door al die nummers en de achterliggende gedachten die ze er bij vertelde, dat ze behoorlijk vaak is gedumpt met veel relaties, dat ze bindingsangst heeft, dat ze een boerin is uit het Oosten, dat haar ouders een Ierse folkband hadden, dat ze met paars haar is weggestuurd bij de supermarkt waar ze werkte en vervolgens via Ponyparkslagharen en campings uitkwam in een papierfabriek, omdat ze de havo niet had afgemaakt. Reden? Ze was lui. Maar als het om muziek maken gaat, dan zit er vol pit in!

Haar nieuwe albums zitten vol gevoel en passie en dat brengt ze over bij juist die intieme sessies in het kleine theater. Ik was verbaasd dat het niet was uitverkocht. Schandalig! Want Miss Montreal verdient die uitverkochte zalen! Schreeuw het rond over deze aardkloot!

Het mooie van de theatertour, is dat we haar emoties zo goed kunnen zien. We krijgen kippenvel van de nummers waarbij ook zij kippenvel krijgt. We voelen de pijn en hartstocht en vele liefde die ze in haar nummers weet te verwerken.

S-ss-sss-Sanne loopt nog door tot voorlopig 25-3-2013. Het meisje en haar band uit het Oosten komen nog door heel Nederland om te eindigen in het prachtige Carré. Doe me dus een lol, ga naar die optredens en zorg dat de zaal uitverkocht zal worden! Want nog een keer voor een halfvolle zaal spelen, dat is hen niet gegund hoor. Zij verdienen de eer, de roem, de gezelligheid, de muziek, het applaus, de liefde, de warmte, de odes en liefdesverklaringen van het publiek.

Sanne en je mannen, ga zo door! En graag, tot een volgende keer!

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl