Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:19:16

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Paranormaal is gevaarlijk??
BerichtGeplaatst: 28-05-2005, 11:53:05 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Lieve Mensen,

Ik behoor nog tot de categorieen waarin ik opzoek ben naar mijzelf, met alle gevolgen van dien. Depressies, maar ook momenten van intens geluk en verdriet. Ik ga veel confrontaties aan, maar ik ben ook erg nieuwschierig naar mijn gids en het Hogere bewustzijn.

Nu kreeg ik op de beurs in rijswijk een boekje in mijn hand waarin werd duidelijk gemaakt dat Channelen heel gevaarlijk is, dat je niet weet wat voor krachten je tot je neemt en dat de kans zeer aanwezig is dat deze krachten welleens van de duivel kunnen zijn. In dat boekje stonden veel referenties naar de bijbel, waarin ook gewaarschuwd werd voor de streken van de duivel. De vrouw schrijft ook dat zij een jaar in een Ashram heeft gezeten.. En in eerste instantie zeer positieve gevoelens kreeg, maar dat die naar enkele maanden omzetten in helse pijnen en klachten. Ze zegt dat het heel goed kan zijn door je open te zetten, je ook kwade geesten op kan roepen en daardoor lichamelijke klachten kunt krijgen. Haar stelling is dat wij ons moeten beroepen op Jezus en hem moeten danken voor onze gaven en hem niet moeten zien als een van de vele spirituele leiders.

Het staat zo overtuigend geschreven dat ik in eerste instantie heel bang werd. Ik dacht stel dat een gids zich voordoet als een gids, maar eigenlijk een kwaad persoon is.. Of stel dat ik probeer te channelen en ik zet mij open voor kwade krachten waar ik mij niet bewust ben met wat ik aan het doen ben. Langzamerhand kom ik wel tot bezinning en kijk ik terug, naar wat ik al bereikt heb. Ik weet dat angst een slechte raadgever is..

De website van mevrouw Martie Diepring is http://www.paraparaat.nl

het boekje heet:

Een zoektocht door de wereld van het paranormale
Met welke krachten komen wij in aanraking?
door: Martie Dieperink
november 1999.

Jammer genoeg staat het boekje niet online, maar daarover heb ik al contact met haar opgenomen omdat ik graag een discussie wil zien.

Ik zou iedereen willen oproepen om deze website te lezen en hier een discussie over willen voeren. Misschien kunnen we een tegen stuk schrijven waarin wij ook bewijzen of gevoelens kunnen duidelijk maken. Ik ben namelijk zeer omstemt over het feit dat mensen bang gemaakt worden.

Ze beweert dat je niet op je gevoel kunt vertrouwen? Dat gevoel misleidend kan zijn.

ik hoef maar naar mijzelf of naar alle andere hulpbehoefende mensen te kijken die op zo'n beurs lopen. Ons word angst aangejaagd en daar schiet niemand wat mee op.

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormaal is gevaarlijk??
BerichtGeplaatst: 31-05-2005, 09:30:39 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Die mensen staan dr volgens mij altijd bij zo een beurs, dat het allemaal duivels zou zijn.

Maar aan para zitten wel risico's vast, das het enige waar ik het mee eens ben

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormaal is gevaarlijk??
BerichtGeplaatst: 31-05-2005, 09:36:55 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Zolang je alles vanuit liefde en integriteit benaderd kan het niet gevaarlijk zijn. Je moet je alleen niet laten beinvloeden door haat, woede en het proces van anderen.

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormaal is gevaarlijk??
BerichtGeplaatst: 09-06-2005, 00:58:42 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2005, 01:33:46
Berichten: 28
wat een hoop onzin , zijn dit de laatste disciepelen van de kerk , weten ze nu nog niet dat angst de slechste raadgever is die je kunt hebben. :roll:
vertouw op je eigen gevoel en weet dat je beschermd wordt door je gevoel .ALs het niet goed voelt niet doen. deze site is gebasseerd op angst en niets anders naar mijn mening
groetjes nanny :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormaal is gevaarlijk??
BerichtGeplaatst: 01-10-2005, 23:19:54 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-09-2005, 22:39:24
Berichten: 279
Locatie: belfeld
ik ben dus ook weer uit zo'n groep van leren over je zelf of zoeken over je zelf en ken de gevoelens wel van miracle
en ik ben hier nu al een tijdtje maar moet er wel aan wennen
dat anderen mensen zeggen dat ik bepaalde gaven heb
ik zou ook niet echt weten wat en hoe ik er mee om zou moeten gaan
ik leef altijd zo als ik altijd lef alleen met gedachten dat ik meer ken dan ik ooit geweten heb
gr pet :)

_________________
Your arms are my castle, you heart is my sky.
They wipe away tears that I cry.
The good and the bad times, we've been through them all.
You make me rise when I fall.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormaal is gevaarlijk??
BerichtGeplaatst: 02-10-2005, 02:15:22 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Ik kan maar een ding zeggen over deze tekst: Zucht... wat een kant en klare onzin is dit weer. Overtuigend? Oh please zeg... :S

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormaal is gevaarlijk??
BerichtGeplaatst: 02-10-2005, 04:49:26 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-02-2005, 13:15:59
Berichten: 2199
Locatie: DownByTheRiver Baby!
Darkwolf schreef:
Ik kan maar een ding zeggen over deze tekst: Zucht... wat een kant en klare onzin is dit weer. Overtuigend? Oh please zeg... :S


I mostly agree upon.. Niks meer aan toe te voegen..

:kiss:
Angel©®

_________________
Give me a piece of paper,
I'll write my whole live for you down...
I think I'll return an empty page,
But don't throw it away,
It's still my life..

http://www.NymphomaniacPhantasy.punt.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormaal is gevaarlijk??
BerichtGeplaatst: 02-10-2005, 08:41:08 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-09-2005, 22:39:24
Berichten: 279
Locatie: belfeld
hoe weet je wat andere mensen denken en wat ze voelen over bepaalde dingen :?:

_________________
Your arms are my castle, you heart is my sky.

They wipe away tears that I cry.

The good and the bad times, we've been through them all.

You make me rise when I fall.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormaal is gevaarlijk??
BerichtGeplaatst: 02-10-2005, 08:56:35 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-03-2005, 22:57:10
Berichten: 206
Locatie: Amersfoort
mensen creeren hun eigen werkelijkheid. Alles watje mee maakt en ziet is een reflectie van je geest. Dus wanneer deze troebel is, wat door duizend en een reden kan zal dat alles beinvloeden. Daarom kan het nooit gevaarlijk zijn wanneer vanuit Liefde denkt, spreekt en handelt. Wat is overigens gevaarlijk?? Ook weer een creatie van de geest, is het niet?
Waarom angst hebben wanneer je weet wat je ware Zelf zuivere, pure Liefde is; het mooiste Licht dat er is.

edger

_________________
De enige manier om het lijden te boven te komen is om ook afstand te doen van het genot. Vivekananda


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormaal is gevaarlijk??
BerichtGeplaatst: 02-10-2005, 09:06:50 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-09-2005, 22:39:24
Berichten: 279
Locatie: belfeld
uhm ja weet er niet veel op te zeggen maar
ik vind het wel intressant

_________________
Your arms are my castle, you heart is my sky.

They wipe away tears that I cry.

The good and the bad times, we've been through them all.

You make me rise when I fall.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormaal is gevaarlijk??
BerichtGeplaatst: 02-10-2005, 12:34:18 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 14-08-2005, 10:13:50
Berichten: 161
Locatie: `s-Gravenzande
ik heb dat boekje ook gekregen in Rijswijk, maar ik dacht eigenlijk GELIJK dat dit JEHOVA was, maar dan heel goed gecamoufleerd dus ik heb er neit veel aandacht aan besteed....

die vent stond er allebei de dagen met de meest popi-jopi tekstjes en verhaaltjes....pfff

vond het echt achterlijk!!!

net als die 'bekeerde gabber' die zaterdag stond te verkondigen dat de bijbel de enige waarheid is en dat wij 'heidenen' ons moesten bekeren ....get a grip zeg!!!

_________________
love makes the world go round


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormaal is gevaarlijk??
BerichtGeplaatst: 02-10-2005, 20:15:26 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-06-2005, 10:09:18
Berichten: 1037
Locatie: Roeselare
Ik had ooit gelezen dat het via channeling mogelijk is om negatieve energieën en geesten of entitetien aan te trekken, maar dat het onder meer je eigen ingesteldheid kon zijn.
Vb. volgens gechannelde berichten zou de mensheid ontstaan zijn door aliens, die door sommigen de annanuki genoemd worden.
Maar er bestaan natuurlijk goede entiteiten die je een goed gevoel kunnen geven en het ook zo bedoelen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl