Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:45:54

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 06-12-2005, 10:33:55 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 13:14:17
Berichten: 721
Locatie: Reusel, Noord-Brabant
roy schreef:
ReVi schreef:
roy schreef:
ze is ow zo arogant als ze niet op tv is en ze vraagt zo ziekelijk veel voor een reading dat ik zoiets heb van... nee jij maakt er misbruik van !


Hoezo weet jij dat? Ken je d'r?

Bij Robbert heb ik gewoon een raar gevoel. Ik geloof best wel dat ie het kan, maar er is gewoon iets. En dat iets weet ik niet waar het aan ligt. Daarvoor zou ik denk ik met hem daarover moeten praten :D



nee ken der niet persoonlijk maar zie ook beelden op tv :wink:


Maar dan weet je toch ook niet hoe ze in het echt is als je haar niet in het echt kent. Voor ons lijken de prijzen die ze vraagt schandalig veel geld, maar in Amerika waar zij vandaan komt is het vrij normaal dat er veel geld gevraagd wordt voor zoiets. Verder vind ik dat ze op de televisie een hele warme vriendelijke uitstraling heeft en met de mensen meeleeft.

Wat Robbert van de Broeke betreft is er voor mij maar 1 reden dat ik niet kijk naar dat programma. Namelijk degene die het presenteert Irene Moors. Ik vond dat ze hem bij Life en Cooking al zo te kijk zette en hem gewoon niet serieus nam. Volgens mij doet die het echt puur en alleen voor de kijkcijfers.

Wat Robbert betreft, hij komt toevallig uit hetzelfde dorp als ik. Ik ken hem verder niet persoonlijk heeft volgens mij wel bij een neef of nicht van mij vroeger in de klas gezeten. Ik weet dat hij vroeger al dingen zag en door niemand geloofd werd, door leraren niet, zelfs door zijn eigen ouders niet. In het dorp waar ik vandaan kom zijn er nog al wat mensen die hem als de dorpsgek zien. Zijn ouders geloven hem inmiddels wel. En zelf denk dat hij inderdaad wel het 1 en ander kan. Wat het volgens mij wel is, is dat hij te geobserdeerd is met het bewijzen van dat er wel degelijk meer is. Iedereen daarvan wilt overtuigen en daarmee uit het oog verliest dat er mensen zijn zoals Irene Moors die daarvan misbruik maken.

Wat zijn foto's betreft, zelf beweert hij dat het om buitenaardse wezens gaat. veel mensen denken aan photoshop. Wat ik mezelf afvraag is of het niet zo kan zijn dat het entiteiten zijn die hem laten zien wat hij wilt geloven.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 06-12-2005, 12:05:56 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2005, 19:44:04
Berichten: 711
ik vond het wel een leuk programma, heb ook wel het idee dat Robbert serieus genomen word door Irene. Ik ben overwegend positief over hem, en ik neig er naar hem te geloven.
Hij was gister ook bij Jensen btw.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 06-12-2005, 19:00:21 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-11-2004, 18:52:10
Berichten: 598
Locatie: Vianen
ik vond juist dat hij bij dat kookprogramma wel serieus werd genomen en vooral door Irene ( heb ze niet bijde gezien )

En julie zeggen dat ik dat niet kan zeggen over char omdat ik haar niet persoonlijk ken :?: wis dit gehele topic dan maar want elke reactie is een mening van iemand over Robbert,char of irene :wink:


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 06-12-2005, 20:17:27 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2004, 20:34:20
Berichten: 88
Quote Isis :"Wat het volgens mij wel is, is dat hij te geobserdeerd is met het bewijzen van dat er wel degelijk meer is. Iedereen daarvan wilt overtuigen en daarmee uit het oog verliest dat er mensen zijn zoals Irene Moors die daarvan misbruik maken.


Hoi Isis....,

Dat heb je goed gezien.....dat maak ik ook uit zijn boek op dat hij vroeger die fenomenen...net op reageerde als een kind dat cadautjes krijgt met sinterklaas....dit zegt hij overigens ook zelf....wat ik wel goed vind van hem.
Dit komt natuurlijk door dat hij nooit begrepen is vroeger...ook niet door zijn ouders wat je zelf al zegt...en dan kan ik dit reageren goed begrijpen...en dat hij dit wil bewijzen aan anderen die het afdoen als zweverij.
Hij heeft een moeilijke tijd achter de rug...en nog niet eens zolang geleden....daarbij komt dat hij nog jong is.

Hij is gevraagd dit naar buiten te brengen door zijn Gids....dus hij zal zich inzetten om het gewoon te bewijzen....misschien iets te enthousiast...ik weet het niet...maar dat zal wel goed komen.
En van Irene....ja...heb je ook gelijk denk ik...maar alleen had hij het nu nog niet gekund...hij had Irene nodig...misschien dat het in de toekomst dit wel anders gaat worden...en dat hij alle credits krijgt.

groeten
Kevin.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 06-12-2005, 21:16:55 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2005, 13:59:16
Berichten: 296
Locatie: Hengelo (o)
Ik wil hier dus even op reageren.
Ik ben een tijdje geleden naar een workshop van Char geweest.
Ik had er hoge verwachtingen van, omdat ze op tv altijd heel goed is.
Mijn verwachtingen werden geen werkelijkheid, integendeel mijn kijk op haar is 180 graden omgedraaid.
Ze deed die avond verschillende readings op het podium, maar bij geen enkel persoon kon ze specifieke vragen over hun familie beantwoorden. Er waren mensen met dringende vragen over hun overleden familieleden, die werden letterlijk afgescheept met ze zijn bij je en ze houden van je.
En elke reading was er bij de persoon op het podium wel een familielid die met een E of een J begon, zeg nou eerlijk bijna iedereen kan wel iemand noemen uit de familie of vriendenkring met een E of J.
Ik vond het echt een aanfluiting, en erg zielig met mensen die eruit gepikt werden door haar, en waar ze de vragen niet van kon beantwoorden.
Ik ben dus vanaf die avond, van Char genezen.

En om even terug te komen op die Robbert, ik vind net als remo die jongen iets raars hebben. Ik kan mij natuurlijk vergissen, maar hij komt erg fake op mij over. Hij is behoorlijk mediageil..........

Liefs :kiss:
Frizzle

_________________
De wereld draait..............................
Ik StUiTeR :-D


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 06-12-2005, 21:55:32 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-09-2005, 22:39:24
Berichten: 279
Locatie: belfeld
ja uhm moet er toch ook even op reageren
vind het eigen naardig allemaal
maar ieder heeft zijn eigen mening
en iedereen heeft wel een fam die een leter heeft van zijn naam die in het alfabet staat lol
maar goed ben het wel met frizzle eens

_________________
Your arms are my castle, you heart is my sky.
They wipe away tears that I cry.
The good and the bad times, we've been through them all.
You make me rise when I fall.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 08-12-2005, 23:35:38 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-02-2005, 01:06:10
Berichten: 21
Locatie: assen
ik heb ook mijn twijfels bij char. char kan dan hardstikke goed zijn en geweldig en weet ik veel wat maar het gaan om de achterliggende gedachte..... als je zo belachelijk veel moet vragen voor een reading waarom doe je het dan....? je hebt die gave gekregen waarom m dan zo vreselijk uitbuiten. beetje raar. ik ben ook genezen van char zeg niet dat ze fake is maar de haar achterliggende gedachtes kloppen niet naar mijn gevoel. en wat robert betreft, ik vind hem goed en denk ook niet dat hij fake is maar hij heeft iets eigenaardigs. weet nog niet wat... misschien komen we daar nog wel achter.....

gr.

zacky


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 08-12-2005, 23:47:38 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-09-2005, 22:39:24
Berichten: 279
Locatie: belfeld
iedereen heeft wel wat denk ik zomaar
:wink:

_________________
Your arms are my castle, you heart is my sky.

They wipe away tears that I cry.

The good and the bad times, we've been through them all.

You make me rise when I fall.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 09-12-2005, 16:49:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2004, 20:34:20
Berichten: 88
Hugo de Groot captured on film..!!


Afbeelding


Afbeelding


Kevin


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 10-12-2005, 00:18:55 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-07-2004, 00:23:54
Berichten: 1882
Locatie: Enschede
Mooi zeg, die caps .. Maar wat mij nou opvalt hè ... Die Hugo is van de zijkant een foto van gemaakt. De foto die Robbert heeft gemaakt dan. Maar waarom van de zijkant? Als je eens foto's op internet gaat zoeken zul je zien dat alle foto's van Hugo de Groot van de zijkant zijn gemaakt. Misschien was dat wel zijn beter kant en dat ie zichzelf daarom weer van deze kant laat zien.

Maar goed, ik geloofde zijn verhaal gewoon niet. Hij zei dat ie zomaar een foto maakte om de instellingen te testen. Als ik een foto maak om instellingen te testen maak ik geen foto van de grond, zoals Robbert heeft gedaan. Dan maak ik juist een foto van iets dat ik duidelijk kan zien.

Dit zijn echter mijn eigen bevindingen. Ik geloof hem daar gewoon niet zo in :)

_________________
Brutalen hebben de halve wereld, niet-brutalen de andere helft.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 10-12-2005, 01:24:12 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2005, 11:06:10
Berichten: 409
Locatie: delft zuid holland
die robbert heeft wel iets, maar niet alles wat ie beweert, das wat ik ervan denk... hoog sensitief, geesten zien en dat soort spul okee dat geloof ik wel... maar die flauwekul met die foto's ?! heeel heeel jammer, echt, daarmee haalt ie zichzelf zo onderuit.. als zulke foto's iets met "spirituele " te maken hebben, heb ik er ook nog wel een zooitje in m'n mappen met negatieven uit m'n spiegelreflexje...

jammer jammer jammer.. hij verspest het voor de serieuze mensen onder ons
daarbij wil ie te graag

_________________
ach deze weg dan al belopen?

dan ligt elke andere open! :)


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 10-12-2005, 01:37:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2004, 20:34:20
Berichten: 88
Ja inderdaad Revi....goed opgemerkt.Hij kreeg niet in 1 keer Hugo op de foto....duurde een half uur...dus men kan zeggen dat hij in die tijd zat te "sjoemelen"...maar ik persoonlijk geloof dat niet.

Aanstaande zondag maakt hij in 1 keer een foto met een gezicht erop....dus deze zal geloofwaardiger overkomen denk ik.

Robbert heeft een sterke uitstraling...die voelde ik al de eerste keer dat ik hem zag...op TV..,hierdoor is het ook mogelijk dat hij entiniteiten kan vastleggen.

Dit komt omdat Robbert een sterke Aura heeft...opgebouwd in vele vorige levens.
Hijzelf zegt dit ook en noemt het zijn Astrale aura-schil....welke een energieveld is om iemand heen,die je vaak bij Mediums ziet.
Op afbeeldingen hebben profeten en heiligen vaak een aurool dat zieners bij hen hebben waargenomen.Die Lichtcirkel geeft dezelfde helende energie die in de kern van het sterrenstelsel zit,waaruit een zonnestelsel ontstaat.

Als iemand voor veel mensen heel belangrijk is,kan die Astrale schil heel breed worden.De mensen kunnen het door het collectief bewustzijn de geesten makkelijker maken om te verschijnen.Het gebeurt vaak bij iemand die wordt vereerd,zoals de Maagd Maria of Elvis Presley.

Als je heel heel diep ergens in gelooft,kun je datgene Materialiseren.Denk bijvoorbeeld aan de stigmata van Christus.

Robberts eigen astrale schil is door vele levens opgebouwd en heel dik geworden,en ook heel sterk,waardoor geesten via hem zichtbaar kunnen worden..(verdichten)....aldus Robbert in zijn boek.!!


Groeten Kevin


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 10-12-2005, 01:41:53 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2004, 20:34:20
Berichten: 88
Aanstaande Zondag ..meer over deze verschijning....

Robbert ziet een veschijning komen op de muur...en is zeer enthousiast...en vraagt of Irene het ook ziet.....


Afbeelding


Dan verschijnt er weer een gezicht op de camera.....en Robbert reageert heftig...."Kijk nou een gezicht"...en irene schrikt er een beetje van.....

Afbeelding

Kevin


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 11-12-2005, 00:00:11 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2005, 11:06:10
Berichten: 409
Locatie: delft zuid holland
sorry hoor, maar ik heb een aantal grafisch designers als vrinden, en dit is echt zooo mega simpel en snel ter plaatse te doen.. ik geloof er zelf echt geen ruk van sorry..
ik moet het zien om het te gelovenm

_________________
ach deze weg dan al belopen?



dan ligt elke andere open! :)


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 11-12-2005, 14:12:51 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Tja.
Raar dit allemaal hoor.
Dit wekt alleen maar meer vreemde ideeen op over het spiritueele.
Zet eerder Cecilia op TV.
Of (even zonder hoogmoedigheid) mijn pa.
Dat is tenminste down to earth material.
De keren dat mijn pa op TV is geweest, hebben mensen er wat aan gehad.
Die leeft voor anderen, en leert mensen zichzelf te helen, en goed te leven.
Wat doet Robert?
Die laat zien hoe goed hij oh zo dit en oh zo dat kan.
Met zijn grote sinaasappel schil om hem heen van Kosmos Fruit Industries TM.
Please zeg.
Dit is de reden waarom ik geen TV meer kijk.
Toen ik dat stukje gelezen had van Kevin uit Robert's boek en de laatste foto's hier zag...
Nu is de kous echt af en het kan mij niet eens meer schelen of het echt of nep is.
Het is de hele instelling en gedachte achter dit hele programma en Robert zijn intensies.
Wat wil hij hier nu mee berijken?
Wat wil hij ons nu hier mee leren?
Dat er meer is tussen hemel en aarde?

Nou geweldig... dan is dit net zoiets als iemand die z'n hele leven in een grot heeft geleefd naar buiten neemt in de buiten wereld, en naar een drukke stad neemt in een keer om vervolgens bij de Mac Donald's te gaan zitten.
"Kijk eens? Is de buitenwereld niet prachtig? Zie je wel dat er meer is? ... Oh... and try the fries!"

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl