Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 15:29:09

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: er is meer op rtl 4
BerichtGeplaatst: 19-12-2005, 11:49:40 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 20-09-2005, 17:50:31
Berichten: 134
Locatie: Sliedrecht
Hoi allemaal,

Ik volg nu zondag avond op rtl 4 het programma er is meer.
Het gaat over een medium robert.
Ik vind hem echt zo goed en sterk, alleen al wat hij uitstraalt is zo mooi.
IK raad iedereen en eens naar te kijken en ik zal graag jullie mening erover willen horen.
knuffel sharona


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: er is meer op rtl 4
BerichtGeplaatst: 19-12-2005, 20:26:24 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 16-10-2005, 20:47:32
Berichten: 362
Locatie: Eindhoven
Ik ben het helemaal met je eens, Ik kijk ook elke zondag!
Hier is al een topic over geweest in lekker babbelen.
Helaas is niet iedereen zo positief haha

Liefs.., Sunset


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: er is meer op rtl 4
BerichtGeplaatst: 19-12-2005, 20:58:55 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2005, 11:06:10
Berichten: 409
Locatie: delft zuid holland
wou net zeggen, slecht plan om hem hier op te hemelen..

ikzelf geloof half in deze jongen.. hij heeft zeker gaves daar twijfel ik niet aan.


het jammere vind ik dat hij de helft van de tijd KEIHARD liegt.. dat gedoe met die foto's, geouwehoer met graancirkels..

kijk, stel dat dat echt zo is; de bewering dat het absoluut meselijkerwijs niet mogelijk is om op aarde zulke foto's of graancirkels te trucen, stoot mij als fotograaf tegen de borst.. ook ben ik bekend met de werkwijze omtrend de fabricage van een graancirkel en weet derhalve dat dat een hele simpele snelle klus is..


jammer dat ie zo liegt de hele tijd, dit werkt tegen hemzelf, hij graaft zijn eigen graf

_________________
ach deze weg dan al belopen?

dan ligt elke andere open! :)


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: er is meer op rtl 4
BerichtGeplaatst: 19-12-2005, 22:44:28 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-03-2005, 22:57:10
Berichten: 206
Locatie: Amersfoort
tommy schreef:
wou net zeggen, slecht plan om hem hier op te hemelen..

ikzelf geloof half in deze jongen.. hij heeft zeker gaves daar twijfel ik niet aan.


het jammere vind ik dat hij de helft van de tijd KEIHARD liegt.. dat gedoe met die foto's, geouwehoer met graancirkels..

kijk, stel dat dat echt zo is; de bewering dat het absoluut meselijkerwijs niet mogelijk is om op aarde zulke foto's of graancirkels te trucen, stoot mij als fotograaf tegen de borst.. ook ben ik bekend met de werkwijze omtrend de fabricage van een graancirkel en weet derhalve dat dat een hele simpele snelle klus is..


jammer dat ie zo liegt de hele tijd, dit werkt tegen hemzelf, hij graaft zijn eigen graf


Hoe weet jij nou of hij liegt??? Je kan het niet met hem eens zijn.... of het anders zien.... of anders geloven... maar misschien is dit waar hij van overtuigd is. Weet jij veel......ik niet......
En het tegen de borst stoten.... dat is je ego.....En wat betreft zijn eigen graf graven..... dat doen we allemaal........

_________________
De enige manier om het lijden te boven te komen is om ook afstand te doen van het genot. Vivekananda


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: er is meer op rtl 4
BerichtGeplaatst: 19-12-2005, 22:49:01 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2005, 11:06:10
Berichten: 409
Locatie: delft zuid holland
nou sory hoor, wist niet dat je kwaad zou worden...

_________________
ach deze weg dan al belopen?



dan ligt elke andere open! :)


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: er is meer op rtl 4
BerichtGeplaatst: 19-12-2005, 22:52:12 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2005, 11:06:10
Berichten: 409
Locatie: delft zuid holland
dat jij het anders ziet wil nog niet zeggen dat ik het fout heb.


baasje. tss

_________________
ach deze weg dan al belopen?



dan ligt elke andere open! :)


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: er is meer op rtl 4
BerichtGeplaatst: 19-12-2005, 22:54:05 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-03-2005, 22:57:10
Berichten: 206
Locatie: Amersfoort
tommy schreef:
nou sory hoor, wist niet dat je kwaad zou worden...


ben niet boos...... heb een grote glimlach :lol: :D .... wilde er alleen ff op wijzen dat we zo snel oordelen

_________________
De enige manier om het lijden te boven te komen is om ook afstand te doen van het genot. Vivekananda


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: er is meer op rtl 4
BerichtGeplaatst: 19-12-2005, 22:56:26 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2005, 11:06:10
Berichten: 409
Locatie: delft zuid holland
ik oordeel helemaal niet snel.. ik volg deze gast al langer.. al toen ie op life and coocking was en bij jensen..

_________________
ach deze weg dan al belopen?



dan ligt elke andere open! :)


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: er is meer op rtl 4
BerichtGeplaatst: 20-12-2005, 10:04:36 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 20-09-2005, 17:50:31
Berichten: 134
Locatie: Sliedrecht
Hoi
Bedankt al voor de reacties.
En ieder zijn eigen mening natuurlijk
Ik geloof wel in robert maar kan zijn dat anderen er anders over denken en dat respecteer ik.
Ik vind het erg leuk om andere ideen en meningen te horen.
Maar tommy waarom denk en zeg je dat robert liegt? hoe kom je daar bij?
knuffel sharona


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: er is meer op rtl 4
BerichtGeplaatst: 20-12-2005, 10:37:32 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2005, 11:06:10
Berichten: 409
Locatie: delft zuid holland
om te beginnen, de graancirkels.. hij beweert tot 6 keer toe dat de cirkel waar hij in stata absoluut zonder enige twijfel door mensen gemaakt kan zijn.. het is een letterlijk feit dat dat WEL kan... heb het zel zelfs eens in het echt zien maken.. en tis een eitje. vooral zo'n enkele cirkel
dus ik vind dan dat ie liegt. (ook al zou het een echte cirkel zijn, liegt ie dus)

(bijzonderder zijn de enorme rekenkundig nauwkeurige tekens waar je honderden mensen voor nodig zou hebben om het in 1 nacht klaar te spelen.)



dan de foto's.. ik laat even buiten kijf of ze "echt" zijn of niet..

er wordt al een aantal uitzendingen door robbert zelf en door anderen beweerd dat de foto's op geen enkele wijze ge-truct kunnen zijn.
jammer maar helaas is een goede vriendin van mij grafisch designer en gecertificeerd photoshop-artist, en ik kijk vaak naar hoe zij bezig is op de computer.. nou zo'n foto is ongeloofelijk simpel te trucen.. (let op, ik zeg niet dat ie dat gedaan heeft, ik zeg alleen maar dat ie liegt over dat het niet te trucen is)

zo heb ik nog een aantal kleine dingetjes waarbij hij het net wat "spannender" voordoet dan het eigenlijk is..



ik geloof zeer zeker dat ie kan wat ie beweerd (meestal dan) maar ik vind het jammer dat ie zo graag mensen wat wil laten geloven dat ie erover liegt.. dit haalt voor mij de geloofwaardigheid er een heel eind uit.
of het nou waar is allemaal of niet

_________________
ach deze weg dan al belopen?



dan ligt elke andere open! :)


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: er is meer op rtl 4
BerichtGeplaatst: 20-12-2005, 10:50:31 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 16-10-2005, 20:47:32
Berichten: 362
Locatie: Eindhoven
Ik geloof hem....De graancircels waar over je het hebt zij wel erg nauwkeurig...De tekens, de vormen, moeilijk na te maken. En denk je niet dat omwonende niets zullen merken, of echt helelmaal NOOIT iets gemerkt hebben? Want het gebeurt er best vaak.

De entiteiten of de 'aliens' die die waarneemt zijn cosmish afgestemde wezens. Ik zal hierover ooit nog eens iets posten.....

Alles is te truceren, maar of dat hij dat doet? Hmm nee denk ik niet, er gaat een hoop werk en tijd in zitten. Het zijn niet alleen simpelen bollen die die vastlegd....

Ook vindt ik zijn readings beter als die van char...Ik vond char altijd erg interesant, en nog vindt ik haar een geweldige vrouw, maar goed...daar hadden we het niet over.

Ieder z'n eigen mening!

Liefs.., Susnet


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: er is meer op rtl 4
BerichtGeplaatst: 20-12-2005, 11:12:16 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 20-09-2005, 17:50:31
Berichten: 134
Locatie: Sliedrecht
Hoi,

Ik vind dat robert juist eerlijk is omdat hij zegt dat die graancircels door mensen kunnen zijn gemaakt.
Juist doordat hij dat zegt vind ik hem eerlijk.
Ik vind char ook goed, ik kijk vaak naar haar maar om eerlijk te zijn vind ik robert beter persoonlijk dan hoor.
Ik denk ook dat dat grotendeels komt door wat hij uitstraalt en wat ik bij hem voel.
maar dat is voor iedereen anders natuurlijk, zoals ik al zei ieder zijn mening en dat respecteer ik.
knuffel sharona


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: er is meer op rtl 4
BerichtGeplaatst: 20-12-2005, 12:25:52 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-12-2005, 16:50:10
Berichten: 42
Locatie: Utrecht
Ja idd

afgelopen zondag zei hij zelf dat het wel degelijk mogelijk is dat een graancirkel door mensenhanden nagemaakt wordt. Ik vind juist dat hij eerlijk en oprecht overkomt, maar dat is mijn mening, en gevoel wat ik er bij krijg. ik denk niet dat hij op sensatie uit is. En ik kijk er met een half kritisch oog naar, want hoewel ik hem geloof, vind ik dat fotograferen van die alienachtige figuren wel echt heel spooky :shock: Ik hoop niet dat er van die figuren om mij heen hangen als ik snachts in mn bedje lig! :lol:


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: er is meer op rtl 4
BerichtGeplaatst: 20-12-2005, 12:40:58 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2005, 11:06:10
Berichten: 409
Locatie: delft zuid holland
je hebt gelijk wat betreft het toegeven heb je gelijk, mijn probleem daarmee is alleen dat hij dat pas zei nadat hij eerst een hele tijd had gezegd dat het niet kon... pas na 6 keer vragen van irene's kant, gaf hij schoorvoetend toe..
en hij zei het heel snel en zacht, om daarna snel over te gaan op een ander onderwerp.. nu ben ik geen psycholoog, maar ik ken m'n klassiekers op dat gebied..

sorry, ben niet overtuigd...


ook ik zeg, ieder z'n meug

_________________
ach deze weg dan al belopen?



dan ligt elke andere open! :)


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: er is meer op rtl 4
BerichtGeplaatst: 20-12-2005, 13:27:39 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-12-2005, 16:50:10
Berichten: 42
Locatie: Utrecht
haha ik ben wel psycholoog (in wording..) maar dat wil niet zeggen dat ik alle liegende mensen kan doorzien. maar ik denk dat hij het twijfelend zei, omdat hij zelf ook weet dat mensen die naar het programma kijken, in eerste instantie zullen concluderen dat het nep is. en mss dat ie zo graag wil dat iedereen het gelooft, dat ie dus zn eigen overtuiging op een onhandige manier overbrengt, ofzo.
maar ik heb zelf ook m'n twijfels bij die graancirkels hoor, alleen denk ik niet dat hij liegt. maar nogmaals, das voor iedereen persoonlijk, het blijft natuurlijk tv...


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl