Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-04-2024, 09:07:35

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Tv serie: Medium.
BerichtGeplaatst: 31-12-2005, 16:07:23 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Heb net een klein stukje van een voorstukje gezien van een nieuwe serie die Net5 vanaf vrijdag 6 januari (21.25u) gaat uitzenden.
Ik werd er wel nieuwschierig door en heb er even wat extra informatie over opgezocht...

Allison Dubois is een sterke vrouw, moeder van drie kinderen en toegewijd echtgenote. Ze heeft besloten, als dertiger, om rechten te gaan studeren. Naast haar studie werkt ze ook nog eens voor het openbaar ministerie van de staat Arizona. Van kinds af aan probeert ze al wijs te worden uit de dromen en visioenen die ze over dode mensen heeft. Haar man, Joe, is wetenschapper van beroep. De laatste twee jaar heeft hij al haar dromen en voorgevoelens vastgelegd.
In een poging Allison ervan te overtuigen dat haar visioenen door stress worden veroorzaakt, stuurt hij uitgeschreven verslagen hiervan naar verschillende opsporingsinstanties in het land. Hij wil hiermee bewijzen dat ze niets te maken met de werkelijkheid hebben. Hij is dan ook stomverbaasd als één van de dromen sterke overeenkomsten vertoont met een onopgeloste moordzaak in Texas. Haar baas, Officier van Justitie Devalos, is een traditionele advocaat die het potentieel in Allison ziet, maar hij is in eerste instantie erg terughoudend waar het haar paranormale gave betreft.


Ik ben echt benieuwd of dit een leuke serie wordt! :lol:

Voor meer informatie zie: http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=924 en http://www.nbc.com/Medium/

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tv serie: Medium.
BerichtGeplaatst: 31-12-2005, 16:40:52 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-12-2005, 20:16:47
Berichten: 102
Locatie: Capelle aan den IJssel
Als ik het in de gaten heb ga ik zeker kijken.
Maar even een waarneming van mij, weet niet of meer mensen dit merken, maar hebben jullie ook niet het idee dat mensen er meer voor open staan? Als je ziet hoeveel programma´s er inmiddels over gemaakt worden Als er geen animo voor is wordt het ook niet uitgezonden lijkt me.
Nu de taboe nog in het echte leven doorbreken en we zijn een heel stuk verder.

Liefs Bianca :P

_________________
i´m a survivor, i´ll never give up, i´m a survivor, keep on surviving


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tv serie: Medium.
BerichtGeplaatst: 31-12-2005, 17:11:43 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
heb gisteren in de reclame er een stukje van gezien en klinkt cker erg leuk.. ik wil het zeker gaan kijken..

groetjes rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tv serie: Medium.
BerichtGeplaatst: 01-01-2006, 14:25:39 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 14-08-2005, 10:13:50
Berichten: 161
Locatie: `s-Gravenzande
Bianca: Het viel mij ookal op dat mensen steeds meer open staan voor dit soort onderwerpen. Deze beweging is al enige tijd gaande en ik denk eigenlijk dat dit ook te maken heeft met 2012. Maar wel interessant om te zien he!

Die serie lijkt me ook interessant, heb de voorstukjes ook gezien maar ik wil toch eerst even zien hoe het zal gaan lopen.... Misschien is het wel een walgelijke serie(er zit iets..minder prettigs in voor mijn gevoel)....
Maareh..ik ga zeker kijken om te zien hoe het is!

_________________
love makes the world go round


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tv serie: Medium.
BerichtGeplaatst: 01-01-2006, 15:19:56 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2005, 11:06:10
Berichten: 409
Locatie: delft zuid holland
voorstukjes ook al gezien ja..
ik ben zeer benieuwd.. van wat ik ervan gezien heb, vind ik het een beetje "verlekkeren" van waar het eigenlijk over gaat.. maar we zullen zien.

_________________
ach deze weg dan al belopen?

dan ligt elke andere open! :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tv serie: Medium.
BerichtGeplaatst: 02-01-2006, 19:13:38 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 16-10-2005, 20:47:32
Berichten: 362
Locatie: Eindhoven
Ik ben benieuwd of we van deze serie wel ooit een einde te zien krijgen :lol:

~x~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tv serie: Medium.
BerichtGeplaatst: 07-01-2006, 15:19:46 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Sunset schreef:
Ik ben benieuwd of we van deze serie wel ooit een einde te zien krijgen :lol:

~x~


Nou ik verwacht het niet Sunset! :lol:
Het zal wel zijn zoals bij zoveel series, steeds nieuwe invalshoeken en verhaallijnen zodat het eindeloos door kan gaan. :D
Ach ja het is niet voor niets een serie he?! :wink:



Maar goed ik heb de serie gisteren gekeken. Het was de introductie aflevering, dus het moet nog een beetje op gang komen. Dit vond ik zelf duidelijk te merken zowel aan het verhaal als aan de personen in het verhaal. Er zat "nog" niet echt diepgang in, iets wat nog wel kan komen. Maar het lijkt me voorlopig interessant genoeg om het te blijven volgen en om dan te zien hoe het verhaal zich ontwikkeld!

Ik had alleen van een paar stukjes dat ik twijfelde of ik het eerder had gezien (en die stukjes zaten dus niet in de voorstukjes), dus bij deze de vraag "weet iemand of deze serie al eerder op televisie is geweest?". :roll:

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tv serie: Medium.
BerichtGeplaatst: 07-01-2006, 15:57:41 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 16-10-2005, 20:47:32
Berichten: 362
Locatie: Eindhoven
Pluisje...Dat denk ik ook. Ik vind het wel altijd jammer! Ik heb liever een einde. Ik vond het stukje gister ook interesant genoeg om te blijven volgen. Al zat er idd nog niet echt diepgang in...Maar ik verwacht dat dit nog komt. Hmmm nee volgens mij is deze serie nog nooit eerder vertoond misschien op een Belgies kanaal? Dat zou kunnnen maar denk het niet!....Ik heb dat soms ook dat ik zeker ben dingen al eerder te hebben gezien! Ik weet dan alleen niet meer waar. :lol: ~x~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tv serie: Medium.
BerichtGeplaatst: 07-01-2006, 16:06:44 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-11-2005, 12:54:13
Berichten: 491
Locatie: Katwijk
Het deja vu gevoel dus :D

Ik zal proberen de serie de komende weken te volgen. Het lijkt me wel wat....., maar inderdaad het moet allemaal nog wel ff op gang komen...

Liefs,

SupernovA

_________________
When the sun sleeps......it's time to dance in the dark.......dance with me....


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tv serie: Medium.
BerichtGeplaatst: 08-01-2006, 16:41:06 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-12-2005, 20:16:47
Berichten: 102
Locatie: Capelle aan den IJssel
Ook ik heb gekeken. Ben speciaal eerder vertrokken thuis hahaha, anders had ik nog op weg geweest naar mijn werk en moest het perse zien. Excuses aan mijn vriend hahaha.
Vind het ook boeiend genoeg om het te gaan volgen. Moest wel lachen om die gok die ze genomen had met die zoen tussen die gedetineerde en een collega zitter. Hahaha.

Liefs Bianca

_________________
i´m a survivor, i´ll never give up, i´m a survivor, keep on surviving


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tv serie: Medium.
BerichtGeplaatst: 15-04-2006, 19:26:07 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-12-2005, 20:16:47
Berichten: 102
Locatie: Capelle aan den IJssel
Volgt iemand het nog?
Ik wel regelmatig, zo vind ik het wel wat en zo weer niet :?:
Hebben meer mensen dit? Vind het soms wat overdreven. Dan weer langdradig en zo weer boeiend en leuk om naar te kijken. :D

Liefs Bianca 8)

_________________
i´m a survivor, i´ll never give up, i´m a survivor, keep on surviving


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tv serie: Medium.
BerichtGeplaatst: 15-04-2006, 19:27:29 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-02-2006, 17:50:29
Berichten: 131
Ik kijk hem ook wel iedere week :D Inderdaad wat je zegt, maar wel leuk vermaak :wink:

_________________
Veel liefs, Marieke


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tv serie: Medium.
BerichtGeplaatst: 16-04-2006, 09:15:39 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Ik kijk het zodra ik er aan denk, als ik dan thuis ben, als ik de controle over de afstandsbediening heb en niet iemand anders er iets anders op zet, haha. :rolling:
Maar vind het nog steeds wel leuk om te kijken! :lol:

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tv serie: Medium.
BerichtGeplaatst: 16-04-2006, 14:30:55 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-11-2005, 12:54:13
Berichten: 491
Locatie: Katwijk
Ik kijk de serie af en toe. Vind het geen supergezeldige serie, hangt misschien af van wat er speelt in een aflevering. De serie ghost wisperer vind ik daarentegen een stuk boeiender, en heb tot nu toe bijna elke aflevering gezien.

_________________
When the sun sleeps......it's time to dance in the dark.......dance with me....


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tv serie: Medium.
BerichtGeplaatst: 29-07-2007, 16:21:49 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Set schreef:
Kijk het niet meer, zelfs niet als het langskomt met zappen en ben alleen (mn vriendlief vind het niks, en ik ook niet meer). Ik vind het beetje deprimerend ze kijkt altijd alsof ze moet poepen en maakt alleen maar ruzie met dr vent en is bijna nooit thuis. Neh.. ik vindt t niks meer. Ghostwhisperer vind ik gewoonweg geniaal :D


Ik volg het ook niet meer. Maar dat heeft niet zozeer met de serie te maken, maar met het feit dat er toen herhalingen waren en daar geen zin in had.

Zal het wel weer eens gaan kijken en letten op de dingen die je zei over de ruzie met dr vent etc. :roll:

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl