Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:03:44

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 12:10:21 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-01-2007, 19:43:29
Berichten: 78
Locatie: IJsselstein
Nou de vraag is duidelijk genoeg denk ik... :D

Mijn voorkeur is per dag zo beetje weer totaal anders. De ene dag is het popmuziek, de andere klassiek, dan weer ambient, dan weer goa of psychedelic trance, een uur later weer hardcore en van hardcore door naar new age... maar net waar ik in zin heb. Ik heb een hele brede muzieksmaak en kan van de meest uiteenlopende muziekstijlen genieten. Ik hou alleen niet van van die platvloerse skihut en frans bauer rommel. Ook vind ik dingen als gangstah-rap, en aanverwante dingen, helemaal niks! Kan er zelfs agressief van worden...zeker als ik die videoclips erbij zie... :P
Maargoed, op die dingen na dus een zeer brede muzieksmaak... ben zeer openminded wat betreft muziek.

Artiesten die ik goed vind: Boards of Canada(ambient), Vangelis, Medwyn Goodall, Enya, Era, Enigma, The Prodigy, Armin van Buuren, Ferry Corsten, Donkey Rollers, DJ Zany, Alpha Twins, DJ Astrix, Infected Mushroom, Hux Flux, Sphongle, Hallucinogen, Aphex Twin, Vivaldi, Bach, Beethoven, Maria Nena, Avril lavigne, Greenday, Oasis, The beatles, Rolling stones, Toto en zoveel meer...

Naast dit alles ben ik ook nog eens als producer actief waarbij ik vooral een lang hardcoreverleden heb, maar vandaag de dag ook weer de meest uiteenlopende dingen produceer, waaronder: Hardstyle, Goa/psytrance, trance, techno en vaak dingen die moeilijk in een echt hokje te stoppen zijn. :)

Jullie? :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 12:56:59 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-10-2006, 14:53:32
Berichten: 829
Locatie: enschede
tot tegenstelling van jouw voorkeur gaat de mijne het meest uit naar muziek die gemaakt word met instrumenten, en dan erg ruim, van klassiek tot punk van punk tot zware metal, behalve death metal etc.


heel soms luister ik weleens naar wat dance muziek, want niet alles wat met de computer word gemaakt vind ik slecht maar is afhankelijk van mijn bui en hoe de beat in een nummer is, denk hier bij aan fat boy slim achtige dingen

verders luister ik regelmatig van die spirituele muziekjes, regenwoudmuziek noem ik het maar even

er zijn teveel bands waar ik naar luister dus noem er maar geen anders blijf ik aan de gang :D

_________________
Een probleem is pas een probleem zodra je ergens een probleem van maakt


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 13:23:09 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-01-2007, 19:43:29
Berichten: 78
Locatie: IJsselstein
ja spirituele muziekjes aka regenwoudmuziekjes gaan er bij mij ook wel in! Nog tips voor mij? :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 13:51:16 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-03-2006, 10:33:45
Berichten: 344
Locatie: Stadskanaal
hoi psyman :)
ik luister zelf ook wel redelijk wat goa/psytrance/progressive, dus dat is wel leuk nog een liefhebber..
verder ook veel new age/ambient/downtempo, folk/rock/acoustic, ouwe hardhouse/hardtrance/trance, 60's/80's/90's/oldschool, funk/jazz/soul, techno/electro/IDM/experimental/minimal/neotrance/acid, breaks/big beat/drum n bass, tekno/breakcore/frenchcore, house/deephouse/progressive/italo/new beat, oja en klassiek/modern klassiek..

dat was het wel denk ik.. :)

groetjes,
robert


Laatst gewijzigd door Robbel op 22-02-2007, 14:19:58, 3 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 13:55:16 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-03-2006, 10:33:45
Berichten: 344
Locatie: Stadskanaal
ooh, spirituele muziekjes

ja!

- jairamji
- padmasana
- h.u.v.a. network
- aes dana
- carbon based lifeforms
- ishq
- healer


Laatst gewijzigd door Robbel op 22-02-2007, 19:52:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 15:34:01 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-10-2006, 14:53:32
Berichten: 829
Locatie: enschede
ik wil je wel wat namen geven maar het feit wil zo zijn dat ik die niet precies weet dit doordat ik het van het internet afpluk en de namen nooit op de cd schrijf, jajaja weet het is dom :D

ik zag wel ooit eens wat staan over een liewelyn, die maakt vaak mooie dingen maar goed of je er dan wat mee kunt

ik vind het trouwens wel stoer psyman dat je je met producen bezig houd, zijn leuke zaken doe dat ook graag maar dan met bandjes :D

_________________
Een probleem is pas een probleem zodra je ergens een probleem van maakt


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 15:35:08 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-01-2007, 23:22:03
Berichten: 102
Locatie: Haarlem
Oeh! Het goa-gedeelte deel ik met jullie mee :) Kan ik ook uuuuren naar luisteren, heerlijk!
K geloof dak de muzieksmaak van Mr. Psyman redelijk deel ook qua Oasis en toto enzo..
Verder luister ik ook heel gevraieerde muziek, voornamelijk oude muziek..
K luister veel oude rock, soms beetje metal achtige mzuiek (niet te hard, ik hoor graag nog wel de texten..) maar iets als opeth of my dying bride vink heerlijk maar ook hele relaxte muziek als coldplay, massive attack en portishead en zo nu en dan wat echte zweefmuziek..
Ook van die britpop bandjes als The Kooks gaan dr in en nederlandstalige dingen als blöf en zangeressen als ilse de lange, (de oude)anouk, jewel enz. en nouwjah eigenlijk veel te gevarieerd :|
Ik hou niet van hiphop, rap, boem-boem-muziek zonder veel leuke deuntjes en melodietjes, het overgrote merendeel van wat je op populaire radiozenders en tmf ziet, en gejammer als frans bouwer ookniet bepaald nee :P

nouwjah eigenlijk kan k nogwel uren doorlullen over mn muzieksmaak maar k denk niet echt dat t makkelijk vast te leggen valt.. :roll:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 15:45:44 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-03-2006, 10:33:45
Berichten: 344
Locatie: Stadskanaal
http://www.purplesnow.net/Data/mp3/SonKite_live_Tokyo.mp3

(wordt vast weggehaald).. rechtermuisknop -> doel opslaan als..

maar een leuk setje te downloaden op de website van Son Kite http://www.sonkite.com live @ tokyo 2003 heerlijke progressive/goa..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 15:49:50 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
Wat een leuk topic! :D

Ik luister ook vanalles :D Jazz, keltisch, pop, metal, rock, punk, blues, punk rock, soms wat klassiek en nog heel veel meer.. Ook gewoon losse nummers hier en daar. Hardcore luister ik verder niet, vind het zo nu en dan wel grappig om te horen als ik erg druk ben :P Rap en hip hop ligt aan de beat, en het ligt aan de tekst. Emenim bijvoorbeeld vind ik erg goed.

Zelf zing ik en ik ga leren viool spelen :) Kan het al een heel, heel klein beetje, maar dat zijn dan toonladders. En zelfs dat gaat nog niet super. Maar ik zing in een band, ik schrijf eigen nummers en ik wil gaan componeren. Ik wil na de middelbare school naar het conservatorium en een carriére in de muziek opbouwen :D Gewoon met mijn eigen dingen, eigen tekst en misschien eigen muziek.

Een aantal bands waar ik naar luister.. Niet alle, is te veel om op te noemen :P
Jamie Collum, P!nk, Faun, System Of A Down, Flaw, The Panic Channel, Sick Puppies, P.O.D., Stone Sour, Avril Lavigne, Yellowcard, Weird Al Yankovic, Evanescence, Marilyn Manson, Acda & de Munnik, Tool, Less Than Jake, Papa Roach.

En nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer.........

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 16:03:50 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-01-2007, 23:22:03
Berichten: 102
Locatie: Haarlem
Robbel schreef:
http://www.purplesnow.net/Data/mp3/SonKite_live_Tokyo.mp3

(wordt vast weggehaald).. rechtermuisknop -> doel opslaan als..

maar een leuk setje te downloaden op de website van Son Kite http://www.sonkite.com live @ tokyo 2003 heerlijke progressive/goa..


Oeh! *Gaat luisteren* <-- *Edit* Klinkt goed!! :D


Laatst gewijzigd door Nightwhisper op 22-02-2007, 16:47:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 16:35:37 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-10-2006, 14:53:32
Berichten: 829
Locatie: enschede
een artiest waar ik veel waardering voor heb is richard cheese, die kerel is uniek

_________________
Een probleem is pas een probleem zodra je ergens een probleem van maakt


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 17:44:23 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-11-2004, 18:52:10
Berichten: 598
Locatie: Vianen
Mr. Psyman schreef:
ja spirituele muziekjes aka regenwoudmuziekjes gaan er bij mij ook wel in! Nog tips voor mij? :)


royksopp !! heerlijke muziek !!

royksopp betekend overigens letterlijk "eet paddo's" :wink:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 18:55:00 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-11-2006, 12:56:51
Berichten: 285
Locatie: Zevenhuizen
Vind alles wel goed maar meestal tog wel peppers :D (ja heb ook kaarten voor 24 jun:P)Verder vind ik alles wel goed behalve R&B en Hip Hop daar vind ik echt niets aan.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 19:50:25 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-10-2006, 14:53:32
Berichten: 829
Locatie: enschede
daar is ook zoveel van en het lijkt allemaal op elkaar vind ik al die hiphop en rnb

jammer dat de grote massa dat allemaal massaal inkoopt, daardoor gaat de muziekbuisniss naar de haaien

_________________
Een probleem is pas een probleem zodra je ergens een probleem van maakt


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 19:50:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-01-2007, 19:43:29
Berichten: 78
Locatie: IJsselstein
Robbel schreef:
http://www.purplesnow.net/Data/mp3/SonKite_live_Tokyo.mp3

(wordt vast weggehaald).. rechtermuisknop -> doel opslaan als..

maar een leuk setje te downloaden op de website van Son Kite http://www.sonkite.com live @ tokyo 2003 heerlijke progressive/goa..


hij staat in de download... Afbeelding


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl