Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:12:58

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02-04-2008, 15:54:07 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-03-2006, 06:08:57
Berichten: 263
Locatie: Almere
Staya Erusa vindt de boek of kennis

Een stukje uit het grotere geheel
Staya Erusa - Find the Book of Knowledge is de eerste in een serie van Notion Pictures. De film is een voorproefje, een glimp van wat gaat komen. Elk onderwerp dat nu in de film wordt gepresenteerd, wordt in elke volgende serie steeds verder uitgediept en nader verklaard.

DEEL 1 - BETEKENISVOLLE ONTMOETINGEN
De reis
Het verhaal van Uri Geller
Het verhaal van Harry Beckers
DEEL 2 - INZICHT IN BEWUSTZIJN
De oorsprong
Oorsprong van bewustzijn
DEEL 3 - INZICHT IN LEVEN EN DOOD
Proces van het overlijden
Leven na de dood
Reïncarnatie
DEEL 4 - GEVOLGEN VAN DEZE INZICHTEN
Paradigma-verschuiving
Medische gevolgen
Alleen in het heelal?
Atlantis
DEEL 5 - ENORME BETEKENIS
No Notion, No Action (Geen begrip, geen actie)

Samen kunnen wij de wereld veranderen
De tweede Notion Picture Staya Erusa - Find the Book of Knowledge is zomer 2007 uitgebracht voor een wereldpubliek. Toonaangevende wetenschappers hebben eraan meegewerkt, omdat zij zich net als wij realiseren dat er een paradigma verschuiving nodig is om het bewustzijn van de mensheid te vergroten. Samen met ons willen zij graag deze werkelijkheid graag toegankelijker maken.

Staya Erusa: een missie geopenbaard door ‘metaalachtige stemmen’
Toen Uri Geller vijfendertig jaar geleden de wereld versteld deed staan met zijn magische krachten, leverde dat hem al snel een sterrenstatus op. Op uitnodiging reisde hij naar de verste uithoeken van de aarde, verscheen aan hoven, sprak met regeringsleiders. Ook de wetenschap dook bovenop hem. Maar zelfs de meest prestigieuze laboratoria die Geller onderzochten, konden geen verklaring voor zijn daadwerkelijke talenten geven. De nieuwe film Staya Erusa - Find the Book of Knowledge schetst een beeld van wat er zich in die dagen heeft afgespeeld, én komt met antwoorden. De makers ervan, Harry Beckers, Ronald Jan Heijn en Uri Geller, spreken van ‘een missie waarvan omvang en reikwijdte nu pas duidelijk worden’, maar die al in 1973 door mysterieuze ‘metaalachtige stemmen’ zou zijn geopenbaard.

De film verklaart grote wereldvraagstukken
Ronald Jan Heijn: “Begrippen als macht, geld, oorlog, zullen na het zien van deze film een andere betekenis krijgen. De film verklaart de grote wereldvraagstukken en reikt mogelijkheden aan om door een letterlijk ruimere manier van denken tot oplossingen te komen. Die ruimere manier van denken wordt verkregen door het bewustzijn zélf te verklaren. Met de doorgronding daarvan komen als vanzelf zaken als euthanasie, reïncarnatie, maar ook de opwarming van de aarde en de gaven van Uri Geller in een geheel nieuw perspectief te staan.”

Pagina waar de trailer op staat:
http://www.stayaerusa.org/nl/page3_2.html

Bron:
http://www.stayaerusa.org/nl/index.html

_________________
Ik ben diegene die ik in de loop der tijd ben geworden.
Als men eens wist hoe mooi het is om jezelf teleren kennen zoals je daadwerkelijk bent (AL dat IS) wat er nog in het verschiet ligt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-04-2008, 20:15:57 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2005, 19:44:04
Berichten: 711
ik vond dat de film een hoop meningen de lucht in gooide, met maar weinig achterliggende gedachten hoe er tot de mening gekomen was. Overigens wel aardig om wat 'meningen' voorbij te zien komen...

_________________
zie hoe alles even slaapt
straks komt het weer tot leven
dan toveren we een nieuw begin


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-04-2008, 22:21:12 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Ik vind het een gemiste kans. Viel erbij inslaap.

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-04-2008, 03:20:51 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-03-2006, 06:08:57
Berichten: 263
Locatie: Almere
Hebben jullie de hele dvd gezien ?

_________________
Ik ben diegene die ik in de loop der tijd ben geworden.
Als men eens wist hoe mooi het is om jezelf teleren kennen zoals je daadwerkelijk bent (AL dat IS) wat er nog in het verschiet ligt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-04-2008, 09:42:30 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Ik heb ongeveer 2 derde gezien. Naar mijn mening is het zinloos om spiritualiteit wetenschappelijk te verklaren. Dit om de simpele reden dat het wetenschappelijk denken, denken in kaders is. Om spiritualiteit te willen verklaren moet je heel erg ruim denkend zijn. Al je vooroordelen of wetenschappelijke oordelen aan de kant zetten. Wat deze film doet is wetenschappers bijelkaar brengen die een iets ruimere blik hebben op hun vak gebied. Maar doordat ze op hun vakgebied blijven overzien ze nooit het totaal plaatje.

Voor iemand die wil beginnen met spiritualiteit vind ik Staya erusa the beginning geschikter.

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-04-2008, 11:30:44 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2005, 19:44:04
Berichten: 711
Ja ik heb het wel afgekeken,
anders had ik geen mening durven geven...
hoewel het niet allemaal even goed is blijven hangen...
ik formuleer vooral wat ik er toen van vond. :wink:

_________________
zie hoe alles even slaapt
straks komt het weer tot leven
dan toveren we een nieuw begin


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-04-2008, 10:59:36 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Ze hebben nu ook al een tijdschrift waarin ze zeggen nog 43 films te gaan maken :shock:

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-04-2008, 18:21:34 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Kimminita schreef:
Ze hebben nu ook al een tijdschrift waarin ze zeggen nog 43 films te gaan maken :shock:


49, maar dat is een symbolische 7x7, dus niet letterlijk nemen
Als je het tijdschrift leest, wordt je duidelijk wat de achterliggende doelstelling is. Mede omdat dat er letterlijk staat :lol: Die doelstelling is heeeeeeel duidelijk en ooo zo nodig. Met 2 woorden: bewustzijn brengen. Ik daag jullie uit een dankbaardere doestelling dan die te bedenken! Hulde voor Staya erusa

De eerste film was een soort introductie waar een verscheidenheid van onderwerpen behandeld werd. Het was een soort kader. Nu worden in de volgende films meer dieper ingegaan op de onderwerpen. Wie diepgang mist krijgt dat nog. Maar ik denk niet dat het belangrijk is diepgang te maken. Het belangrijkste is mensen te prikkelen zelf op onderzoek uit te gaan. Dan boek je veel meer resultaat dan alleen de feiten te presenteren. Iedereen zit namelijk op een ander niveau van bewustzijn en niet iedereen is aan dezelfde informatie toe. Je moet informatie zoeken of lezen wat bij jouw trilling hoort. Ik denk dat ze daar goed mee op weg zijn. Het blad voelde heel goed bij mij. Op de 1e 2 paginas staat geloof iets in de richting van: Geloof alsjeblieft niets van wat hier in dit blad staat en ga zelf op onderzoek uit. Nou, daar kunnen sommige media nog van leren!

NOg een edit: Volgens de makers is het belangrijk dat mensen beseffen dat er geen dood bestaat. als iedereen dat begrijpt leeft iedereen sowieso een stuk bewuster. Het volgende tijdschrift (en misschien film) claimt leven na de dood te bevestigen
:mrgreen:

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-07-2008, 22:13:22 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-03-2006, 06:08:57
Berichten: 263
Locatie: Almere
Staya Erusa; Als ze erin slagen om mensen bewust te laten worden en misschien zelfs de nieuwsgierigheid van de mens te prikkelen om zelf op onderzoek uit te gaan dan hebben ze hun doelstelling dus toch bereikt in mijn ogen.

_________________
Ik ben diegene die ik in de loop der tijd ben geworden.
Als men eens wist hoe mooi het is om jezelf teleren kennen zoals je daadwerkelijk bent (AL dat IS) wat er nog in het verschiet ligt.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl