Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-03-2024, 05:59:10

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Wat betekent muziek voor jou?
1) Ik heb niet zo veel met muziek en luister het weinig 0%  0%  [ 0 ]
2) Het klinkt lekker, maar doet me verder niets/weinig 0%  0%  [ 0 ]
3) Ik vind muziek mooi en luister het veel 19%  19%  [ 5 ]
4) Ik luister erg veel naar muziek en het betekent veel voor mij 12%  12%  [ 3 ]
5) Ik leef met muziek 69%  69%  [ 18 ]
Totaal aantal stemmen: 26
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Lied met speciale betekenis
BerichtGeplaatst: 20-06-2009, 18:34:20 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2009, 21:39:02
Berichten: 2031
Locatie: Westerbork (Drenthe)
Voor mij staat muziek gelijk aan zuurstof. Ik heb bijna de hele dag muziek op, behalve als het echt niet kan zoals b.v. op school tijdens de lessen.
Ik heb wel redelijk veel liedjes met een speciale betekenis.


The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel
Dat lied is voor mij heel speciaal omdat het op de begrafenis van een van mijn beste vrienden, wie zelfmoord heeft gepleegd, werd gedraaid. Elke keer wanneer ik het lied luister, denk ik aan de mooie momenten met diegene.

Shinedown - Breaking Inside
Dat nummer verteld eigenlijk een stuk van mijn leven, hoe het nu gaat met mij en hoe ik me voel. Iedere keer wanneer ik dit nummer hoor, denk ik aan moeilijke dingen die gebeurd zijn en realiseer ik me weer een beetje dat ik toch door moet gaan, hoe moeilijk dat ook is. In het refrein herken ik mezelf 100%, want de gevoelens die daarin beschreven worden, zijn precies de gevoelens die ik ook heb.

Nino ft. Priester - Uit Het Hart
Dit nummer doet me denken aan alle vrienden waar ik ruzie mee heb, of waarmee ik door een andere reden geen/nauwelijks contact meer mee heb.

Three Doors Down - Father's son
Door dat nummer ben ik me gaan realiseren dat een van mijn vrienden echt serieuze problemen had en ben ik diegene pas echt goed gaan helpen. Ik snapte het eerst niet en wist niet hoe ik moest helpen, maar dat nummer heeft me aan het denken gezet en daardoor ben ik gaan helpen en is alles nog goed gegaan.

Guns and Roses - November Rain
Elke keer wanneer ik dat nummer hoor, word ik geraakt en krijg ik kippenvel. Geen idee waarom, eerlijk gezegd.

Naja, dit zijn een paar van die bijzondere liedjes.

_________________
In this world of illusions nothing stays the same


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lied met speciale betekenis
BerichtGeplaatst: 20-06-2009, 19:11:01 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2009, 17:46:00
Berichten: 299
Muziek betekend heel veel voor mij het brengt oude en nieuwe gevoelens met zich mee. Het doet me voornamelijk terug in de tijd gaan (net als geuren trouwens). Terug naar bepaalde periodes, bepaalde gevoelens, momenten, gebeurtenissen etc. Dat brengt de muziek voor mij allemaal met zich mee. Zo heb ik bijvoorbeeld ook een aantal nummers die ik nu niet meer zou luisteren, puur omdat het minder fijne gevoelens met zich mee brengt. Kzal ook er even een aantal toelichten :P

Three Days Grace - Pain
Voor mij is dit een nummer wat een negatieve lading met zich mee brengt. Ik luisterde het vaak in de periode dat het uitging met mijn toemalige vriend en voelde me dus vooral erg rot in die tijd. Hoewel het al lang terug is luister ik het nooit meer, dat brengt het gevoel van die periode weer met zich mee terug.

Coldplay - Talk
Brengt me weer terug naar een fijne kerstvakantie met heel mijn familie :) Met zn allen in een huisje in Limburg op vakantie, gewoon heel erg leuk en gezellig!

Sarah Mclachlan - Angel
Dit vind ik zo'n mooi nummer. Zo'n mooie en passende tekst. Een nummer wat me erg geholpen heeft ook op meerdere vlakken. :)

Gary Jules - Mad World
Dat de wereld zo vreemd in elkaar zit eigenlijk.. Waarom doen mensen elkaar zoveel pijn en leed aan? Terwijl het ook anders, mooier, vredelievender zou kunnen. Elkaar opzettelijk pijn aandoen is nergens voor nodig. De wereld zit nou eenmaal raar in elkaar, mensen en landen die vreemde en corrupte spelletjes spelen o.a. Maar ook huiselijk geweld en zinloos geweld bijvoorbeeld.. Derde wereld landen met te weinig, westerse landen met te veel. Scheve verhoudingen.

Kula Shaker - Tattva
In dit nummer zijn ook Indiase invloeden te vinden.. zo wordt er bijvoorbeeld "Tattva, acintya bheda bheda Tattva" gezongen. Vrij vertaald betekend dit: Gelijkheid en eenheid, maar toch verschil. Dus een eenheid zijn, bij elkaar horen, een groep en toch verschillend zijn van elkaar.

Dido - White flag
Kort gezegd; in het leven doorgaan en hopen tot het einde en vooral niet opgeven.

En zo kan nog wel even doorgaan met dit lijstje :D

_________________
'Every wall is a door' ~ R.W. Emerson


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lied met speciale betekenis
BerichtGeplaatst: 20-06-2009, 23:22:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-06-2009, 21:17:37
Berichten: 77
Locatie: Appelscha
Ik ben niet zo goed in het omschrijven van mijn gevoelens of gedachten bij muziek, maar ik probeer het gewoon. Wel gebruik ik vaak smaken om een nummer te beschrijven.

Bob Dylan - Like A Rolling Stone

“We may be through with the past, but the past ain't through with us.” < Dat citaat verwoordt perfect waar het nummer over gaat. Wat we in het verleden ook geflikt hebben, het zal ons altijd blijven achtervolgen en het zal ons heel hard onder onze reet schoppen en Dylan verwoordt dat prachtig in dit nummer.

Bob Dylan - The Times They Are A-Changin'

Het nummer gaat over dat we met de tijd mee moeten gaan en dat het belangrijk is niet achterop te raken. Dat degenen die verandering tegenhouden, zich niet moeten bemoeien met zaken waar ze geen verstand van hebben en dat ze of hun ogen moeten openen of dat ze moeten stoppen.

Nico - These Days

'These Days' gaat over jezelf zijn. Dat je je fouten niet moet verbergen of vergeten, maar dat je ze moet accepteren, omdat ze je gevormd hebben tot wie je vandaag bent.

Gretchen Lieberum - Angel On My Shoulder

Heeft me geleerd dat ik van de kleine dingen moet blijven genieten, ook al stort alles om me heen in. 't Is een bitterzoet nummer en ik vind het heerlijk. Ik raak er nog steeds emotioneel van.

DeVotchKa - How It Ends

Ik heb heel weinig woorden om dit nummer te beschrijven. Ik kan er gewoon niet bij, zo mooi. De droeve zang, de perfecte instrumenten, de sfeer die het uitstraald en dan het einde met de violen *zucht diep* Bitterzoet, zo bitterzoet...
Een oudklasgenote is twee jaar geleden vermoordt en ze speelde viool en het vioolspel aan het eind doet mij aan haar en haar verhaal denken. Dit nummer heeft dus iets meer betekenis voor mij, dan de anderen.

Yves Montand - Rue St. Vincent

Gewoon heerlijk rustig, romantisch nummer om lekker bij weg te dromen of te relaxen... met mogelijk een geliefde in uw armen... werkt perfect. Zoet, maar niet te zoet.

Elliott Smith - Needle In The Hay

Fuck die emo-bandjes, dit is het meest depressieve nummer dat ik ooit gehoord heb. 't Is rauw, duister en hopeloos, maar met een vreemde emotie en met passie gezongen. Ironisch is dat het nummer werd gebruikt voor een zelfmoordscene in 'The Royal Tenenbaums' (een van de meest indrukwekkende scenes die ik ooit heb gezien) en twee jaar later (2003) pleegde de zanger zelf zelfmoord.

Andere nummers:

The Magnetic Fields - I Don't Wanna Get Over You, liefdesballade die overstroomt met zelfspot en zwarte humor en een heerlijk droevige Stephen Merritt als zanger. Doet me denken aan mezelf.

The Magnetic Fields - Absolutely Cuckoo, zie de vorige.

The Shins - New Slang, dromerig nummer, heel rustig, niet uitbundig. Heb weken met dit nummer in mijn hoofd rondgelopen.

The Polyphonic Spree - Light & Day, vrolijk, warm, opwekkend, gewoon leuk.

Hans Zimmer & James Newton Howard - Why So Serious?, omdat dit nummer mensen zich ongemakkelijk laat voelen :P


Laatst gewijzigd door troubledboy88 op 13-07-2009, 01:57:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lied met speciale betekenis
BerichtGeplaatst: 21-06-2009, 20:05:19 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Leuk en mooi topic dit! Maar waar moet ik beginnen.... Ik heb zo belachelijk veel nummers waaraan ik een herinnering aan vast heb. Een paar daarvan zijn:

Porcupine Tree - Heartattack in a Lay-by
Elke keer weer janken... Of hoe ze dat in het Engels mooi zeggen: on the verge of tears...

Guus Meeuwis - Thuis
Werd gedraaid op een begrafenis.

Ane Brun - Drowning in those eyes
:hart: Wegdromertje..

Vrijwel alle nummers van de band van mijn vriend
Spreekt voor zich, lijkt me :wink: ^^

Anyway, dit zijn er dan een paar. Maar de meeste nummers die mij (positief of negatief) bijblijven zijn begrafenisnummers, vakantienummers of nummers met een andere herinnering eraan verbonden. Grappig dat die gevoelens dan vaak ook weer terugkomen als je het nummer weer luistert.

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lied met speciale betekenis
BerichtGeplaatst: 21-06-2009, 22:29:59 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
Snow - Red Hot Chili Peppers

Ik heb dubbele herinneringen aan dit lied.
Enerzijds denk ik aan mijn ex. Hij was helemaal weg van de Peppers en had Stadium Arcadium in huis toen die net uit was (origineel, dat zegt wat voor iemand die alles download). Ik vond het ook een goede cd, nog steeds, maar dit nummer sprong altijd iets te veel naar voren als we op zijn kamer lagen. Mijn ex is geen leuke jongen, bleek achteraf. Hij vond mij een mooi meisje, hij vond dat ik een mooi lichaam had en liet dat merken. Goed, ik was nog nergens klaar voor, ik was immers 14. Wat ik ook als enige niet wist was dat hij een meisje had verkracht twee jaar voor ik hem kende. Achteraf gezien ben ik ontzettend blij dat hij me niets heeft aangedaan.

Anderzijds: toen ik met mijn huidige vriend kreeg gaf hij me voor mijn 15de verjaardag een kaartje voor de Peppers. Daar was ik heel blij mee, maar ik dacht dan natuurlijk aan mijn ex, en dat vond ik iets minder leuk. Mijn vriend wist me zo ver te krijgen om er toch heen te gaan met hem, en daar ben ik heel blij om omdat die akelige herinneringen nu zijn vervangen door een fantastische tijd tijdens het Red Hot Chili Peppers concert in het Goffertpark in Nijmegen :D

Kortgezegd: als ik nu eens niet zo lekker in mijn vel zit en ik hoor muziek dat hij luisterde, denk ik nog aan mijn ex. Maar over het algemeen is hij uit mijn gedachten verdwenen :)

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lied met speciale betekenis
BerichtGeplaatst: 03-07-2009, 11:08:29 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Marco Borsato - afscheid
Doet me denken aan mijn vader. Hij moet heel vaak naar het buitenland en dat vind ik vreselijk. Hij is alleen maar bezig met zijn werk en anders hebben we ruzie. De ruzies worden steeds erger en heftiger. Vervolgens moet hij weer naar het buitenland waardoor het alleen maar erger word. Als hij dan weer thuis komt ben ik blij dat hij er is, maar hij is nog steeds boos vanwege de ruzies. Ik wens vrijwel iedere dag dat het weer wordt zoals vroeger, toen hij nog gewoon thuis was en tijd voor me had en we niet alleen ruzie maakte.

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lied met speciale betekenis
BerichtGeplaatst: 04-07-2009, 14:26:51 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2009, 21:39:02
Berichten: 2031
Locatie: Westerbork (Drenthe)
Ik ben er een paar vergeten.

Avenged Sevenfold - Afterlife
Dat was het eerste liedje in de genre metal, waar ik nu veel naar luister en het doet me af-en-toe denken aan de tijd voor ik richting de alternative kant ging. Dat nummer hoorde ik voor het eerst waar mijn beste vrienden bij waren en dat moment is een hele mooie herinnering voor mij geworden.

Nirvana - I Hate Myself And Want To Die
Eigenlijk zegt die titel al genoeg.

Silverstein - Bleeds No More
Door dat nummer realiseerde ik me dat het soms beter is te doen alsof niets je kan schelen, terwijl de wereld om je heen instort en je zelf geen idee meer hebt wat te doen. Soms heb je er meer aan gevoelloos te lijken, dan om elke keer weer je gevoelens te uiten. Het lijkt mij beter een stenen hart te hebben en niets te voelen, dan gevoelens te hebben waar je helemaal gek van wordt.

Simple Plan - How Could This Happen To Me
Dat nummer doet me denken aan heel veel dingen die gebeurd zijn in mijn leven. Het gepest worden, de vele ruzies die ik heb, de problemen die zich blijven opstapelen. Het drukt voor mij gevoelens uit die ik zelf heb, maar die ik aan niemand wil laten zien.

Er komen er later nog wel meer denk ik, ik heb zoveel muziek. o.o

_________________
In this world of illusions nothing stays the same


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lied met speciale betekenis
BerichtGeplaatst: 04-07-2009, 14:59:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-07-2009, 13:51:35
Berichten: 97
Locatie: 's-Gravenzande
Nirvana - Smells Like Teen Spirit

Dat draaide me broertje heel lang, toen hij 4/5/6 jaar was. Dat liedje hoorde ik dus ook heel vaak, en doet me denken aan de tijd dat ik 8/9/10 was. En nogsteeds vind ik het een super vet nummer.

Quintino - Parapapa

Doet me denken aan dit jaar januari, toen ging ik om met verkeerde mensen. Een groepje. En in die tijd draaide wij dat heel vaak met de hele groep en konde we helemaal los gaan.

Robert Leroy ft. Alma Nieto - Nog 1 Keer

Dit liedje is een duet met mijn stiefmoeder (Alma Nieto). Waarin zij Spaans zingt. Dat liedje draaien wij standaard als we in de zomer in Spanje zijn.

B2K - Baby Girl

Dit liedje doet me denken aan mijn ex. Die zat in die groep van 2 liedjes hierboven. Dit liedje draaide we ook altijd. Vooral toen ik met hem had.

Akon - Right Now, Na Na Na

Dit liedje doet me denken aan dezelfde ex van hierboven. Dit draaide we toen het al uit was, en we nog wel afspraken als vrienden.

Do - Angel by my side

Mijn oma is 10 jaar geleden overleden, toen was ik 3. En als ik dit liedje draai heb ik altijd het gevoel dat er helemaal geen grote afstand tussen ons is. En ze gewoon nog over mij waakt.

Linda Ronstadt - Blue Bayou

Onze familie is Indish. Dus wij zingen op familiefeesten altijd standaard dit nummer. Omdat onze familie ook heel muzikaal is, doen we dit met de hele familie. Zegmaar een familieband. Terwijl de andere familieleden dan gaan dansen :) Dit is altijd een super gezellige bijeenkomst. En daarbij zing ik dit liedje vaak als ik bij mijn opa & oma ben van de Indishe kant (die oma is nog niet overleden).

_________________
Ik weet nog niet veel van spiritualiteit. Maar ik ben er erg in geïntresseert.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lied met speciale betekenis
BerichtGeplaatst: 06-07-2009, 18:32:36 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-05-2009, 14:13:18
Berichten: 1046
Locatie: Groningen
ik heb ze maar ik kan ze zo niet 1-2-3 opschrijven en beschrijven

_________________
๏๏ ๏̯͡๏ 。◕‿◕。 ツ ಠ_ಠ


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lied met speciale betekenis
BerichtGeplaatst: 07-07-2009, 21:56:44 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
Ik heb niet echt een lied, maar een band deze keer :)

En wel Zulu9.30!

Zulu9.30 is hele vrolijke ska/Spaanse/reggae muziek, heerlijk voor in de zomer, of.. Voor op het bevrijdingsfestival!
Deze band ging spelen toen het donker begon te worden, iedereen was een beetje ingedommeld, en op het moment dat ze de eerste noten aan hadden geslagen zag je mensen wakker worden. Later zag je steeds meer mensen staan en dansen, in de stromende regen :D Heerlijk gewoon!

De muziek van deze band heeft om bovenstaande reden een speciale betekenis voor me, dat mensen zo op kunnen gaan in muziek dat zelfs de meest tuttige personen in de stromende regen graag willen dansen.. En iedereen is er zo vrolijk van! Overal glimlachen, overal vrolijke gezichten en een fantastische sfeer :D
Daarnaast heb ik op het bevrijdingsfestival fantastische personen ontmoet ^^ Een in het bijzonder, dat is een van mijn beste vrienden geworden :D

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lied met speciale betekenis
BerichtGeplaatst: 09-07-2009, 12:08:33 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2009, 21:39:02
Berichten: 2031
Locatie: Westerbork (Drenthe)
Metallica - The Day That Never Comes
Dat nummer luister ik de laatste tijd heel vaak. De sfeer, de tekst, ik ben er dol op. Persoonlijk vind ik het een prachtig nummer.

SUM41 - Kick Me When I'm High
Dat nummer luisterde ik vroeger vaak met een groep vrienden, want toen had een van hun problemen met blowen. Dat nummer draaien we toen vooral om diegene te irriteren. :') Iedereen uit die groep kent het nummer nog steeds uit het hoofd en in een hypere bui word het nog wel eens meegebleert.

Smile Empty Soul - Finding Myself
Dat nummer luister ik vaak als alles tegen zit en ik er geen zin meer in heb. Het is voor mijn doen een rustig nummer met een hele mooie tekst. Ook doet het me denken aan iemand waar ik ruzie mee heb, ruzie die nooit meer goed komt.

Three Days Grace - On My Own
Dat is weer zo'n nummer dat mijn gevoelens van een tijdje terug beschrijft. Vooral het stukje ''learning how to live life on my own''.

The Beatles - A Hard Day's Night
Dat draaide mijn vader vroeger toen alles nog normaal was en hij nog een vader voor mij was. Doet me aan de tijd denken dat alles nog niet zo moeilijk was.

Millionaires - Talk Shit
Dat liedje staat voor mij en een vriendin. ''Talk shit to all you fucking haters, you're the ones who fucking made us.'' :'D Elke keer als we het nummer horen zingen we het mee, waar we ook zijn, hoelaat het ook is. Dat nummer doet me aan haar denken.

Lamb Of God - Now You've Got Something To Die For
Een vriend van mij belde me toen dat nummer live gespeeld werd op Sonisphere, in Nijmegen, vorige maand. Ik was al dol op dat nummer, maar toen ik het live hoorde (ook al was het door de telefoon), vond ik het nummer nog mooier. Dit nummer is ook het enige nummer waarop ik kan headbangen. Heel raar.

_________________
In this world of illusions nothing stays the same


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lied met speciale betekenis
BerichtGeplaatst: 14-07-2009, 09:37:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-04-2009, 06:39:39
Berichten: 32
Locatie: Nijmegen
Acda & De Munnik - "De Kapitein"
Gespeeld op de begrafenis van mijn schoonvader en uitgezocht door mij. Aanvankelijk vond ik de songtekst ervan, en die paste gewoon helemaal bij hem en zijn leven... -toen heb ik het nummer aan m'n vriendin laten horen, en die was meteen ontroerd. Ze besefte zich op dat moment pas dat het een van zijn favoriete nummers was geweest...

Acda & De Munnik - "Ren, Lenny, Ren"
Eveneens een speciale binding met mijn overleden schoonvader. Het was een man die absoluut niet tegen warm weer kon, het liefst hield van regen, en stormen. Sindsdien hebben we'm met storm en windstoten gepersonificeerd ("daar komt ie weer aan"). 'Ren, Lenny, Ren' verwoordt die gedachte precies. :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lied met speciale betekenis
BerichtGeplaatst: 14-07-2009, 21:58:06 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
belsammael schreef:
Acda & De Munnik - "De Kapitein"
Gespeeld op de begrafenis van mijn schoonvader en uitgezocht door mij. Aanvankelijk vond ik de songtekst ervan, en die paste gewoon helemaal bij hem en zijn leven... -toen heb ik het nummer aan m'n vriendin laten horen, en die was meteen ontroerd. Ze besefte zich op dat moment pas dat het een van zijn favoriete nummers was geweest...

Deel 1 of 2?


belsammael schreef:
Acda & De Munnik - "Ren, Lenny, Ren"
Eveneens een speciale binding met mijn overleden schoonvader. Het was een man die absoluut niet tegen warm weer kon, het liefst hield van regen, en stormen. Sindsdien hebben we'm met storm en windstoten gepersonificeerd ("daar komt ie weer aan"). 'Ren, Lenny, Ren' verwoordt die gedachte precies. :)


Het gaat, zoals je zelf meschien al uit de tekst heb opgemaakt, over een persoon dat ze vader is verloren.
Mooie zinnen:
Als je me mist ren even heel hard met me mee en En ben je boos, heb je geen zin, ren toch maar tegen me in



Acda en de Munnik vin ik ook mooie muziek maken met vaak een betekenis.

Groetjes Jelle

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lied met speciale betekenis
BerichtGeplaatst: 01-11-2010, 14:24:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-11-2010, 12:49:07
Berichten: 7
leuk op deze manier kom je nog eens aan leuke nummers hahah
City To City - The road ahead vind ik erg mooi

_________________
Je kan drie keer vallen, zolang je maar vier keer opstaat


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lied met speciale betekenis
BerichtGeplaatst: 01-11-2010, 15:03:30 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Chris De Burgh - The head and the heart

Krijg er telkens weer tranen van in m'n ogen, en soms lopen ze ook nog naar beneden. Deze is gedraaid op de crematie van mijn stiefvader... er hangt dus nogal een gewicht aan voor mij... Daarnaast ook gewoon en prach-tig nummer.

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl