Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:00:01

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10-09-2009, 18:10:27 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
oke ik kwam heel 'toevalig' toen ik me verdiepte in geometri het volgende speeltje tegen:

http://www.youtube.com/watch?v=yxHrLzvU ... r_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=aFzN81St1Mk&feature=fvw

http://theneocube.com/ <--- meer informatie en videos

hier kun je er 1 bestellen(goedkoopste op internet) en geleverd uit groningen ik heb er net 3 binnen met een actie voor 47 euro!! GEWELDIG ECHT een aanrader kijk allleen wel uit met bankpasjes en computers enzo :P je kunt er ook gewoon 1 van 17 euro kopen

http://www.iqubes.nl/

Stress Relief
Een van de grote voordelen van uw NeoCube is de mogelijkheid heeft om stress te verlichten.
De kracht van de NeoCube te benadrukken verbannen is aangeboren binnen het bouw; 216 individuele magnetische bollen make-up je NeoCube en geef deze eigenschappen in tegenstelling tot elk ander voorwerp op aarde.

Net als vele andere stress apparaten op de markt, kan uw NeoCube worden gemanipuleerd, verminkte, gebroken en vervormd om uw stemming te vergemakkelijken.

Uw NeoCube onderscheidt zich van andere stress-apparaten op vele manieren, zoals uw vermogen om helemaal uit elkaar scheuren van de NeoCube en naadloos in elkaar gezet weer.

Als je kneed het NeoCube in je handen maakt een zeer rustgevende hoorbare "klik" veel als een nooit eindigende stukje noppenfolie. Een andere manier waarop de NeoCube excelleert op stress is de unieke tactiele sensatie dat alleen de NeoCube kan bieden.

Velen geloven dat de magneten zelf kan gunstig zijn voor de gezondheid. Het is gezegd dat krachtige magnetische velden zoals die geproduceerd door de NeoCube effectief kan worden gebruikt om stress te verlichten.

Misschien wel de meest ontspannende eigendom van de NeoCube is wanneer het vorm krijgt. Uw NeoCube heeft miljarden oplossingen die u kunt maken. Succesvol creëren van iets van schoonheid komt met een echt gevoel van vervulling en trots.

Maar hoe kan een stuk speelgoed te maken me een goed gevoel over mezelf? Eenvoudig.

We elke dag werken, we zwoegen en we taak. Van zonsopgang tot zonsondergang, wij doen dingen die we liever niet doen en het is zeldzaam dat alles wat we doen resulteert in iets waar we trots op kunnen zijn, of iets moois. Met de NeoCube, is het eenvoudig om objecten die je zult trots op te zijn, veel van de vormen is absoluut uniek, nooit eerder gemaakt in het universum te creëren.

Ga je gang en wees trots op jezelf, je verdient het!

Innovatie
Elke dag, in elke situatie, moeten we ons aanpassen. Iemands vermogen om innovatief te zijn in hun aanpassingen zal rechtstreeks invloed hebben op hoe succesvol dat individu zal worden in het leven.

De meeste spellen en puzzels vereisen dat je gewoon reageren om het vooropgestelde doel te bereiken. De NeoCube, aan de andere kant, kun je innovatief zijn, niet alleen bij het vaststellen van uw eigen doelen, maar in het bereiken van hen.

Oefenen met uw NeoCube zou kunnen leiden tot een betere probleemoplossende vaardigheden en een verhoogd vermogen om te innoveren.

Met behulp van uw NeoCube aan shapes kon eigenlijk oefening beide halfronden van je hersenen, want het stimuleert je om creatief te zijn en construcive te creëren.

Volledige creatieve controle
Een zeer onderscheidend kenmerk van de NeoCube is uw bijna absolute controle over. Andere puzzels en bouwdozen dwingen je om te gebruiken voorgevormde twee of drie-dimensionale vormen, te beperken en het beperken van de uitkomst.

-Elke individuele sfeer is in wezen een punt.
-Verschillende sferen ingericht in een string in wezen een lijn vormen.
-Lijnen kunnen worden gemanipuleerd om twee-dimensionale vormen of veelhoeken te vormen.
-Punten, lijnen of polygonen kunnen vormen drie-dimensionale vormen of veelvlakken.

Omdat uw NeoCube geeft u de vrijheid om het te controleren op alle niveaus, kan je creaties zo uniek als jij!

De totale controle van de NeoCube het gevolg is van het samenstelling van 216 individuele sferen samen met de geometrie zelf.

Miljarden Solutions
Uw NeoCube is eigenlijk een bijna oneindig aantal oplossingen.
Met al deze mogelijke oplossingen, zal je komen met tal van vormen en patronen die er geen namen, want je zal de eerste persoon in de geschiedenis te hebben gemaakt worden.

Dit impliceert ook dat uw NeoCube een belachelijke replay waarde heeft.

In essentie, zul je nooit in staat zijn om al het mogelijke te maken met uw NeoCube te maken, dus het zal nooit oud of saai. Je kunt spelen met het keer op keer en laat je verrassen met een nieuwe creatie op alles in het werk.

De meeste puzzels en spelletjes maar een oplossing, dus ze hebben weinig of geen replay waarde. Waarom kopen een puzzel of spel met een vooraf ingestelde oplossing of einde? Wat is er leuk om te weten de reis zal eindigen voordat het zelfs begint?

Met de NeoCube zullen jij en jij alleen beslissen wanneer je creatie klaar is. Als u tevreden bent en wilt u weer gewoon te beginnen, uw NeoCube crush tot een bal en vers op iets heel anders te beginnen.

Je kon je hele leven doorbrengen probeert te maken elke vorm mogelijk en nog maar nauwelijks krassen op het oppervlak.

Dit is deels te maken met de ongeëvenaarde creatieve controle die aan u geboden door uw NeoCube. De 216 individuele magnetische bolletjes die bestaan uit uw NeoCube kan worden geregeld en herschikt om bijna elke oriëntatie.


Creatieve uitlaatklep
De drive om te creëren is instinctief en elementaire het menselijk bestaan. Uw NeoCube is de perfecte leiding waarin je creativiteit kan stromen.

De totale controle van de NeoCube het gevolg is van het samenstelling van 216 individuele sferen samen met de geometrie zelf.

-Elke individuele sfeer is in wezen een punt.

-Verschillende sferen ingericht in een string in wezen een lijn vormen.

-Lijnen kunnen worden gemanipuleerd om twee-dimensionale vormen of veelhoeken te vormen.

-Punten, lijnen of polygonen kunnen vormen drie-dimensionale vormen of veelvlakken.

De implicatie van deze omni-dimensionale dominantie over uw NeoCube is dat miljarden oplossingen mogelijk zijn.

Omdat uw NeoCube geeft u de vrijheid om het te controleren op alle niveaus, kan je creaties zo uniek als jij!

Onderwijskundige voordelen

Uw NeoCube heeft belangrijke onderwijskundige voordelen.

Gewoon spelen met je NeoCube zal leiden tot een betere intuïtieve kennis van de meetkunde en wiskunde. Het gebruik van uw NeoCube als een educatief hulpmiddel in combinatie met de tekst van boeken zal resulteren in een beter begrip van de geometrie zowel in theoretische en praktische zin.

Vanwege het hoge bedrag van de geometrie op de SAT's, met behulp van de NeoCube als een educatief hulpmiddel kan resulteren in een significant hogere test score.

Er zijn ook veel opdrachtgevers van de natuurkunde die beter begrepen kan worden door gewoon spelen met je NeoCube.

Dual halfrond Brain Stimulation
Gebruik je hersens ... je hele hersenen.

Uw NeoCube is echt een geweldig ding. Het heeft de kracht om tegelijkertijd te stimuleren en "oefening" beide halfronden van je hersenen, waardoor het meer voordelig is voor u dan de meeste andere soorten puzzels.

Een belachelijk korte uitleg van de hemisferen:

Uw brein is verdeeld in twee hemisferen door het corpus callosum-, een dikke band van 200-250 miljoen zenuwvezels waardoor de hersenhelften met elkaar communiceren.

Weerszijden van de hersenen is verantwoordelijk voor verschillende functies van het lichaam en cognitieve vermogens.

Het meeste van wat we weten over dit kan worden toegeschreven aan Dr Rodger Sperry die een Nobelprijs won in 1981 voor zijn werk over het onderwerp.

De linkerkant van de hersenen is verantwoordelijk voor de logica, wiskunde en taal. Het regelt ook de spieren aan de rechterkant van het lichaam.

De rechterkant van de hersenen is verantwoordelijk voor ruimtelijke vaardigheden, creativiteit, gezichtsherkenning en beeldtaal. Het regelt ook de linkerkant van het lichaam.

Wanneer u met uw NeoCube, zul je niet alleen uit te oefenen uw ruimtelijke vaardigheden en creativiteit, maar ook uw logica en zelfs wiskunde vaardigheden. Dit maakt het voor beide hersenhelften actief te worden op hetzelfde tijdstip en over het corpus callosum-communiceren.

We weten allemaal dat als we oefenen onze lichamen zullen zij sterker en beter te voelen. Dus het spreekt vanzelf dat als we oefenen onze gedachten zullen we hetzelfde resultaat te krijgen.

Net zoals je niet zou een kant van je lichaam en niet de andere uit te oefenen; waarom tijd verspillen aan andere producten die slechts uitoefenen ene kant van de hersenen?

_________________
Leven en laten leven


Laatst gewijzigd door Matthijs op 11-12-2010, 15:24:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Engelstalig topic


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-10-2009, 20:00:29 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-05-2009, 14:13:18
Berichten: 1046
Locatie: Groningen
leuk =]
k zag het filmpje op youtube (:

_________________
๏๏ ๏̯͡๏ 。◕‿◕。 ツ ಠ_ಠ


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-12-2009, 22:36:10 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Hier was toch al een thread over?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: webwinkel gevonden
BerichtGeplaatst: 08-12-2010, 23:38:02 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-12-2010, 23:35:13
Berichten: 1
ik had de neocube gevonden op deze site: http://www.neocubekopen.nl

14.95 en gewoon de originele. kijk maar eens : )


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-12-2010, 15:15:23 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Nick, wil je dat engelse ff vertalen en een bron vermelden xD
Of is die site je bron..
In ieder geval vertalen xD... (www.translate.google.nl)

Anders pak ik je neo cube af! :lol:

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-12-2010, 20:36:23 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-01-2010, 20:01:53
Berichten: 581
Niet afpakken dat is niet lief dan hebben we de volgende meet niks om mee te spelen.
haha

xxx angel

_________________
If one dream should fall and break into a thousand pieces, never be afraid to pick one of those pieces up and begin again.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-12-2010, 11:25:54 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
ik vind ze wel lol..

misschien ga ik er een kope..
(wel aan iemand anders vragen of die er ook een wil, dan hoef ik gene verzendkoste)

lol... ik moet er ook een.

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-12-2010, 15:24:50 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Tsja... als jij het niet vertaald...

doe ik het wel haha

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-12-2010, 15:57:01 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2010, 11:02:39
Berichten: 1571
Locatie: Brabant
die verlating is lekker krom nederlands:P maar dank je Matthijs ik kan het in iedergeval beter lezen dan toen het in het Engels stond:)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-12-2010, 18:27:12 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
tsja, het was google translate. Als nick het wilt verbeteren mag je je gang gaan xD

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-02-2011, 17:54:21 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
Ik heb er nu een gekocht!
samen met 2 vrienden.
en ik vind ze kei tof.. echt ze zijn awesome..
je kunt er zo veel dingen mee maken..!

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-02-2011, 15:17:38 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Ik heb er zelf ook een gekocht... er is sinds een tijdje een spellenwinkel in de binnenstad (erg leuk :mrgreen: ). Soms speel ik wel eens een spel met de eigenaar en er is vaak wel volk.

Toen zag ik ook zo'n ding liggen... ik dacht, die MOET ik gewoon hebben. Dus ik heb er ook een gehaald, de zilveren versie. Echt top, soms best lekker om even te frunniken en te bouwen.

Kostte me alleen wel 25 euro :lol: ...

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-12-2011, 16:59:15 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-09-2011, 19:28:19
Berichten: 52
dat soort ding, moet je nooit bij pinpas leggen, dan blokkeren ze pinpas! Dan moet je persoonlijk naar bank om pinpas heractiveren. ( magneet en pinstreep gaan niet samen ! )

Dus uitkijken! :!:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-12-2011, 15:11:17 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-12-2011, 13:45:14
Berichten: 163
Die dingen zijn leuk, maar ik koop nooit via internet,
dat is link. :!:
net als zoenbenik al zegt.

_________________
Beter een dag teveel geleefd met elende, dan een dag te weinig met plezier.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl