Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 02:31:48

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09-01-2007, 15:27:44 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-01-2007, 08:35:58
Berichten: 38
Locatie: Helmond
:D Haha kijk die uitslag!!!
Hahaha en ik dacht dat ik die periode helemaal achter me gelaten had...

Raar joh... maar ik kan me wel vinden in de uitslag, zeker in die 4 % christendom hihihi

You scored as Satanism.



Your beliefs most closely resemble those of Satanism! Before you scream, do a bit of research on it. To be a Satanist, you don't actually have to believe in Satan. Satanism generally focuses upon the spiritual advancement of the self, rather than upon submission to a deity or a set of moral codes. Do some research if you immediately think of the satanic cult stereotype. Your beliefs may also resemble those of earth-based religions such as paganism.

Buddhism 83%
Satanism 83%
Hinduism 67%
atheism 58%
Judaism 42%
Islam 42%
agnosticism 38%
Paganism 29%
Christianity 4%

_________________
Het leven is zwart, je moet er zelf kleur aan geven


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-07-2007, 23:07:53 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-06-2006, 11:48:56
Berichten: 1182
Locatie: Heerenveen
De uitslag:

Which is the right religion for you? (old version)
You scored as a Paganism
Your beliefs are most closely aligned with those of paganism, Wicca, or a similar earth-based religion. You may also follow a Native American religion. [See updated quiz called "Which religion is the right one for you? (new version)."]

Paganism 85%
Satanism 75%
Hinduism 65%
Judaism 25%
Islam 25%
Atheism 20%
Christianity 20%

_________________
Past the point of no return, no going back now
Our passion play has now, at last, begun
Past all thought of right or wrong, one final question.
How long should we two wait, before we're one?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-07-2008, 12:48:53 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2006, 08:58:51
Berichten: 2131
Locatie: Bij Eeyore in zijn hutje
Hij kan de test niet meer vinden :S als ik hem aanklik

_________________
"One can't complain.I have my friends.Someone spoke to me only yesterday."

Eeyore


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-07-2008, 18:51:17 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2006, 08:58:51
Berichten: 2131
Locatie: Bij Eeyore in zijn hutje
Dreamwalker schreef:
Als ik zo vrij mag zijn om dit te zeggen:
Ik heb de test zelf niet gedaan.. :oops:
maar ik vind het een beetje een raar verhaal om via een test verteld te krijgen in welke religie je past. Zoiets kun je vaak zelf niet eens vertellen, laat staan een testje op internet dat maar heel oppervlakkig en onpersoonlijk is.

Ik hoop dat jullie deze test voor de lol hebben gedaan, en het misschien als een soort richtlijn zien, maar geloof aub niet dat de uitkomst bindend is. Ik denk dat de mens niet in hokjes te plaatsen is en ik vind het sowieso ontzettend slecht dat mensen religies van elkaar zijn gaan scheiden. Als er ergens veel ellende en wanhoop door is gekomen in de wereld, dan is het wel door het scheiden van de mensen door ze in hokjes te plaatsen, verbonden met een bepaalde religie die ze met de paplepel ingegoten krijgen.

Ik wil geen kritiek uiten, of mensen zwart maken, en zeker niet de lol bederven, ook al doe ik dit nu misschien wel.. maar ik wilde alleen even kwijt dat je zoiets meer voor de lol moet zien. In mijn ogen te vergelijken met de daghoroscopen in kranten.

Ik zou mezelf als een agnost willen omschrijven, maar wel een die openstaat voor alles, en eigenlijk uit elke religie wel het een en ander haalt om van te leren.
Zoals je ziet ben ik dus ook niet typisch te omschrijven :wink:

in ieder geval succes ermee verder :wink:

Groetjes! :)
Dreamwalker



Hey Chris,

Volgens mij doen de meeste dit ook voor hun lol, althans ik wel :D alleen hij doet het niet bij mij, de link is dood.. maar ik denk dat je ook niet af moet gaan op alles wat een test zegt, maar soms kloppen delen wel..

xx

_________________
"One can't complain.I have my friends.Someone spoke to me only yesterday."

Eeyore


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2008, 10:53:02 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2008, 21:43:03
Berichten: 102
Locatie: In my dreams
Dit soort testen moet je niet te serieus nemen, maar het is erg grappig om te doen. Echt jammer dat hij het niet meer doet.
Misschien komt het doordat het Engels is, maar wat is agnosticism?

_________________
For one human being to love another, that is perhaps the most difficult of all our tasks... The work for wich all other work is but preparation.
- Loving Annabelle


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl