Uitslag van de numerologietest, gemaakt op donderdag 5 mei 2005
geboren op: 30-05-1989
kind= 3
hoe je als kind was
Erg vlot en beweeglijk
klopt!
gezin= 5
hoe je het gezinsleven ervaren hebt
druk levend gezin, er wordt gecommuniceerd. Veel beweging
weet ik eigenlijk niet ....klopt eigenlijk ook jah, mar dat communiceren niet zo gloof ik
confrontatie= 9
hoe kijk je tegen de wereld aan?
Je wilt alles meemaken en wilt daarbij niet aan beperkingen denken. Alles moet kunnen volgens jou, ook al doe je daar anderen vaak onnodig pijn mee. Leer de juiste keuzes te maken en meteen aan het begin eerlijk te zeggen wat je verwacht.
Jaha klopt ook! tsjah...
puber= 8
hoe je jezelf naar de volwassenheid ontwikkelt
Je oordeelt vaak en bent soms een ware rechter, ook als dat niet gewenst is. Je bent sterk en georganiseerd. Je gaat gaat altijd door. Leert langzaam en bent een echte laatbloeier. Je kan goed leidinggeven. Emoties vindt je vaak maar zwak. Je hebt een grote wijsheid in eigendom. Je hebt vaak veel geduld. Je bent vaak en constant in beweging. Je reageert verstandig en bent een harde werker. heb je een probleem, dan ga je naar de kern ervan om het op te lossen. Je gaat denken, bent pessimistisch, en vindt een oplossing. Je wilt je oplossing het liefst aan iedereen vertellen, totdat er weer een probleem komt en de cyclus opnieuw begint. Verder zijn termen als kracht, status, autoriteit en dynamiek op je van toepassing.
Mensen vragen me gewoon naar hun meing, dan antwoord ik gewoon
leidingeven.. weet ik eigenlijk niet.. nooit gedaan het lef niet voor
de rest klopt alleen ik vind die termen raar, volgens mij klopt dat niet...
uiterlijk= 16/7
hoe anderen tegen je aankijken
Je bent óf heel slordig, óf heel netjes (meestal slordig). Een tussenweg is er voor jouw vaak niet. Veel dingen zijn dan ook zwart of wit. Van de nuances van het leven heb je nauwelijks genoten.
klopt niet ik zit er tussenin
wat bedoelen ze met de nuances van het leven???
innerlijk= 5
waar je sterk in bent, wat je wezen is
Je bent vaak bezig de dingen creatief vorm te geven, te schrijven of te puzzelen. Je hebt een echte handelsgeest, bent publieksgericht, kan goed communiceren met anderen, bent goed in leding geven en je bent rusteloos energiek. Je bent een dynamisch getal.
jep, maar kan pas communiceren als ik diegene een beetje ken (verlegen)
levensles= 8
De groei naar volwassenheid, wat je moet leren
Je moet vooral leren balans te vinden in het leren uiten. Je bent nogal ernstig en je wilt zekerheid door materie. Zo nu en dan ben je behoorlijk melancholisch. Je denkt zelf vaak dat je alles zegt en je goed uit, toch is dat alles behalve waar. Je zou eens diep bij jezelf naar binnen moeten.
dat klopt ook wel. hihi
totale confrontatie= 8
hoe je denkt dat de wereld in elkaar zit
Een zwaar getal. Je neemt teveel verantwoordelijkheid voor anderen. Je moet leren verantwoordelijkheid te nemen voor je eigen gedrag. Ook zie je de werled vaak te somber en droom jet te veel van het onbereikbare.
nu wordt het eng. klopt ook!!!
blokkade= 19/1
waar je moeite mee hebt
Vaak vraag je jezelf af, durf ik dat wel? Je hebt teveel fantasie en kan erg goed een uitvluchten verzinnen. Mogelijk heb je moeite met één van de ouders. Ook heb je moeite jezelf helemaal te geven en houe je bepaalde mensen nogal wat op afstand.
Jaha thats thé question...
teveel? teveel? maar tis zo mooi in mijn eigen wereldje
maarjah daar gaat ook alles op mijn manier en daar komt het altijd wel weer goed
uitvluchten... jah wel ervaring mee jah...
werkwijze= 2
hoe je de dingen aanpakt
Je bent emotioneel, invoelend en fantasievol. Helaas ben je niet altijd even rechtstreeks, hetgeen je nogal eens wat emotionele problemen kan geven.
heftig... klopt!
horizon= 11/2
hoe je naar jezelf kijkt, je innerlijke beweegredenen
Je moet leren emoties een plek te geven. Als je dat doet, dan voel je jezelf goed.
jah, maar hoe dan...?
progressief jaar= 5
in welke fase jij je nu bevindt
naar buiten treden, communiceren, cursussen doen
naar buiten treden=sociaal doen?