Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 08:09:51

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22-12-2006, 19:19:22 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-07-2006, 16:57:46
Berichten: 377
Locatie: Den Haag
Ik ben vamiddag na mijn werk om 14:29 de bus ingestapt. Onderweg een aantal keertjes gezellig met Wendy gebeld tegen de verveling :) Om 17:17 kwam ik aan op het station waar Wendy al stond te wachten... Ze herkende me eerst niet maar wat wil je, elkaar al zo lang niet gezien en ik had een ander kapsel ;) Na een aantal knuffels zijn we naar Wendy's huis gegaan en mijn spullen op haar kamer gedumpt en hebben we nog even gekletst. Toen zijn we boodschappen gaan doen en heeft Wendy voor me gekookt ;) (sja, zo gaat dat in een goed huwelijk;)) Wendy kan echt superlekkere maiskolven maken!!! En nu zitten we nog even in huis en gaan we straks naar magic shadow. Deze winkel stond eerst alleen op beurzen waar ik ze al een aantal jaren van ken. Nu hebben ze sinds een tijdje een eigen winkel hier in zevenaar. En ga we die straks bekijken!! (voor de geintresseerde http://www.magicshadow.nl) We gaan proberen jullie up to date te houden van onze avonturen!!! (en natuurlijk ons huwelijk!)
Groetjes, Rian_

_________________
In de ban van Rian_


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-12-2006, 20:29:42 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Heel leuk!! :)
Een hele fijn dag morgen! :)

Liefs,
Julia

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-12-2006, 21:00:33 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-09-2006, 08:04:14
Berichten: 323
Locatie: Enschede
Van onze verslaggever


Wat blijkt, de dag dat het gelukkige echtpaar hun huwelijk geplanned had, blijkt samen te vallen met de wereld orgasmedag!
Voor sommige mensen zou dat een rede zijn om er een extra lange huwelijksnacht van te maken, en elkaar nog is de natte vinger te lenen, voor dit preutse stel echter de reden om hun huwelijk een dag op te schuiven.

Dat is handig voor de mensen thuis, nu kan iederen zich hun huwelijksdag goed herinneren: de dag nà wereld orgasme dag.




Het is maar dat u het weet ;-)



Cheers Guido

_________________
* Mijn website *


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-12-2006, 21:09:29 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
:lol:
:rolling:

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-12-2006, 21:15:02 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-11-2006, 23:14:01
Berichten: 269
Locatie: åkersberga, zweden
Het is natuurlijk ook héél erg moeilijk om te lezen wat we typen op MSN hè Guido, of valt dat op de één of andere manier te verwijten aan je spierpijn, na gister? (tenslotte, jíj dacht dat de orgasme-dag gisteren was!) :lol:
*bij nader inzien, waarschijnlijk wilde je het gewoon 2 dagen!*

8) Ik moet je helaas vertellen dat ook dit keer jíj met de dagen in de war bent; Onze trouwdag zou op Zaterdag plaatsvinden... (kijk maar bij de officiele aankondiging) ...so, geen noodzaak tot uitstel in welke vorm dan ook.

8)

Tot zover dit bericht

Rian & Wendy


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-12-2006, 21:17:13 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Guido schreef:
Het is maar dat u het weet ;-)

Precies :P

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-12-2006, 21:58:44 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-09-2006, 08:04:14
Berichten: 323
Locatie: Enschede
Ja, die twee dagen kwamen me goed uit, een plafonnetje heeft altijd minstens 2 lagen nodig voor de kleur er goed opzit.

Ik ben inderdaad geheel abuis, waarvoor mijn excuses. Het puntblijft echter, dat de menschen zich dan goed kunnen herinneren dat jullie op de dag nà wereld orgasme dag getrouwd zijn.

Daarnaast, jullie zijn dan ook weer niet zo leuk van julliezelf dat je dan besluit het huwelijk een dag te vervroegen. Dat zou pas echt tof zijn, maarja, het vieren van je sexueliteit kost durf en doorzettingsvermogen, en gebrek daaraan kan ik niemand kwalijk nemen.


Het is maar dat u het weet 8)


Cheers, Guido

_________________
* Mijn website *


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-12-2006, 19:14:32 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-07-2006, 16:57:46
Berichten: 377
Locatie: Den Haag
Update, We zijn nog even de stad in geweest gisteravond maar er was eigelijk niets byzonders te zien. De winkel van Magic shadow is vrij leeg nog. Toen zijn we bij Wendy thuis voor de openhaard gaan zitten. Was echt gezellig! Het is vrij laat geworden gisteravond. Vanochten hadden we uitgeslapen, en zijn we na het douchen en ontbijten op pad gegaan om de huwelijksreis te boeken. We hebben een last minute in a minute geboekt voor vanavond 22:00, een echte holiday! De holiday duurt twee uurtjes en 17 minuten. Ik heb er zin in!!! Na het boeken voor onzehuwelijksreis zijn we uiteraard even wezen shoppen! Leuke kerst-troep-zooi gekocht en nu zitten we boven en gaan we even de celestijnse belofte afkijken:D

_________________
In de ban van Rian_


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-12-2006, 20:32:07 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-11-2006, 23:14:01
Berichten: 269
Locatie: åkersberga, zweden
Rian_ schreef:
Update, We zijn nog even de stad in geweest gisteravond maar er was eigelijk niets byzonders te zien. De winkel van Magic shadow is vrij leeg nog. Toen zijn we bij Wendy thuis voor de openhaard gaan zitten. Was echt gezellig! Het is vrij laat geworden gisteravond. Vanochten hadden we uitgeslapen, en zijn we na het douchen en ontbijten op pad gegaan om de huwelijksreis te boeken. We hebben een last minute in a minute geboekt voor vanavond 22:00, een echte holiday! De holiday duurt twee uurtjes en 17 minuten. Ik heb er zin in!!! Na het boeken voor onzehuwelijksreis zijn we uiteraard even wezen shoppen! Leuke kerst-troep-zooi gekocht en nu zitten we boven en gaan we even de celestijnse belofte afkijken:D


8)

:hart:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-12-2006, 09:39:14 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 23-12-2006, 04:38:57
Berichten: 666
haha toppunt van niks te doen hebben hehe
nee grapje, wel grappig zon huwelijk !
nou wens jullie veel geluk, en ben best beledigd.. was niet eens bij de trouwerij? haha

nou hou ons mr uptodate en zon maiskolf wilk ook wel ens proeven!

doegg

Dennis :evil:


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl