Ik deed sinds een jaartje mee aan een online role-playing wedstrijd.
IN POKEMON.
Waarom? Omdat ik waarschijnlijk de grootste (en oudste XD) fan van Pokemon ben in Nederland.
Het mooie van deze role-play is dat je niet zit te typen.
Er is namelijk een jury is die stap voor stap een universeel verhaal uitlegt en het is dan aan jou om het uit te tekenen.
Dit gaat door voor een aantal rondes, en uiteindelijk wordt er een winnaar gekozen!
Ik heb echter bij de 7e ronde moeten stoppen, omdat het te veel tijd kostte van mijn 'echte leven'.
Er doen echt onwijs goede artists mee, en iedereen helpt elkaar om beter te worden in tekenen, verhaal vertellen, opzetten van een plot etc.
Anyway, dit jaar beginnen ze weer opnieuw, dus wilde ik mijn "ervaringen in pictures" met jullie delen!
Allereerst, mijn characters (op wie ik toch een beetje trots ben, aangezien ze heel wat van mezelf omvatten, qua persoonlijke groei blahblahblah) :
Dit is de trainer. Hij heet Blaise en maakt deel uit van Team Rocket ;p
Hij's een arrogante klootzak die zich graag uitslooft om "aanbeden te worden".
En hij rookt en draag super vette kleren. Meestal.
Dit is een van zijn pokemon. Ze heet Eloise en gelooft dat Blaise -haar- sidekick is.
Ze heeft te lijden aan een zware alcohol en sigarettenverslaving, maar ziet dat zelf niet zo. Het is een kirlia
De voorevolutie van Gardevoir? (TO GOOGLE)
Niet aan te ontkomen natuurlijk, de pokemon battles!
(Dit zijn dus mijn characters, op zoek naar een aantal verstopte sleutels in een bos).