Eibhlin schreef:
Misoyama schreef:
Eibhlin schreef:
Ik heb me ook effe verdiept in manga tekenen. Maar beetje gebrek aan tijd en inspiratie wat ik zou tekenen
Lukte wel aardig, ik hield alles bij in schetsboeken. De tip die ik vooral kan geve, begin met deeltje per deeltje, vb de handen, dan de hoofden en zo verder bouwen
Thx voor de tip maar bedoel je eigenlijk als ik een lichaam teken of gewoon met oefenen?
Met oefenen vooral maar ook als je een figuur tekent. Eerst het hoofd, dat volledig afwerken, dan de romp, armen, benen. Ik zag ook dat je last hebt met de ogen en het gezicht dan. Ik teken altijd het gezicht als eerste en teken daar dan een kruis in voor de verhoudingen. Vroeger veel tekenacademie gedaan en een opleiding met veel tekenen dus ben er wel veel met bezig geweest
Ik heb zelf 6 boeken over manga tekenen en die zijn best wel goed. Vooral die van Hikaru Hayashi, die heb je vast ook gevonden in de bib? Chibi's zijn ook schattig en net iets gemakkelijker
Nou tis tegenvallend wat de bieb hier allemaal heeft
een paar boeken maar die zijn allemaal stuk moeilijker.. kan ik nie natekenen of wat dan ook ;p
. hmm dus jij werkt van boven naar beneden? en je werkt alles meteen af? oke.. heb ik nog nooit geprobeerd ;D leuk om eens te proberen ^^ voeten vind ik trouwens t ergst van alles xD wow heb jij tekenacademie gedaan ;o nice ;o dan weet je er echt veel vanaf! en Chibi's zijn idd heel erg schattig ;D en mijn lichamen zien er nog niet echt top uit ;p maar oefen er hard op
toon ook langs niet alles op t forum xD