Hallo luitjes,
Hier nog wat oude kunstwerkjes van mij.......Lijkt me leuk om eens aan anderen te laten zien.....Ik heb alles in min of meer chronologische volgorde geplaatst, vanaf een jaar of zestien tot een jaar of 20.
Ik heb iets met vlammende patronen. Als ik aan dit soort tekeningen bezig ben geeft me dat een soort van rust. Deze tekening heb ik met krijt gemaakt.
Ook hier weer vlammen.....dit is de eerste tekening van velen in deze 'serie'. Heb toen niet alle tekeningen bewaard, achteraf best jammer eigenlijk.
Nog eentje uit de bovenstaande 'serie'.
Dit is een ontwerp van een collier. Gemaakt op zwart papier met wit potlood. In eerste instantie lijkt dat moeilijk, met het aanbrengen van schaduw, maar uiteindelijk valt het best mee. Op mijn vorige opleiding heb ik veel les gekregen in o.a. voorstudie van voorwerpen, stileren, abstraheren, gebruik van schaduw en dergelijke......
Ook heb ik toen technisch tekenen gehad, waar ik ook wel veel aan had bij dit soort dingen.
Ik hoop dat ik eerdaags eens wat nieuw werk kan posten. Heb op zich genoeg inspiratie, maar zodra ik papier en potlood pak, lijkt alle inspiratie te zijn verdwenen.......Maar ik geef de hoop niet op.....
Liefs,
SupernovA