En het moest er toch een keer van komen! Ik heb echt vette foto's gemaakt toen we in Berlijn waren, vind ik zelf. Maar ze staan op onze andere computer en ik had steeds geen zin om het te doen, maar dat is een vaag trekje van mij ^^
Dus bij deze, nog de foto's uit Berlijn van in de voorjaarsvakantie
(klikkeldeklik op de foto's als je ze groter wilt zien, ze zijn namelijk te groot om ze hier op ware grootte neer te zetten
)
Dit stond bij op een anti-Bush muur, echt heel vet!
Deuren naast de muur van de vorige foto
Deze is als foto niet zo goed gelukt, maar het figuurtje wat op de deur staat stond bijna overal in het gedeelte waar wij waren, op allemaal verschillende manieren. En ik vond hem zo vet, dus die moest ik even laten zien
Vanuit een museum met standbeelden uit de tijd van Julius Cesar.
Deze komt uit een ander museum. De muur die je ziet was best speciaal, meer dan 20 000 jaar oud geloof ik, en nog bijna in perfecte staat. Behalve dan dat het in duizenden stukjes lag toen ze het vonden...
Maar kijk naar de grootte, dat die Egyptenaren zo hoog konden bouwen!
Deze foto is in hetzelfde museum genomen als de vorige foto. Er was een tentoonstelling van Egypte, met standbeelden van weet ik hoe oud. Deze handen waren het enigste wat overgebleven was van een standbeeld van de koning en koningin van die tijd.