Hier wat gekke foto's van vandaag!
+ foto's van mij want Ook was ik met stage naar een binnenspeelpark ofzoiets en daar had je verschillende klim...stelsels?? noujah van die klimklauterachtige dingen voor kinderen tot 12 jr ofzo denk ik! Majah ik dacht een uur voor vertrek weer naar huis, laat ik er bij ploffen! die kinderen zouden dat zo leuk vinden dacht ik + ik zou het zelf ook nog geniaal vinden!
ach diep in ons zijn we allemaal nog kinderen
dus noujah en mijn stagebegeleider vond het ook een geweldig idee als ik er bij zou gaan, ze zei, als iemand gaat zeuren zeg je , deze kinderen hebben begeleiding nodig, ik zei "ze zullen vast niet naar me toe komen", als ze mij zien spelen tussen die kinderen zullen ze geen onderscheidt meer tussen de kids en mij kunnen maken..ach ben 18 ! het moet kunnen:P Achjah...XD en natuurlijk heeft mijn stagebegeleider even wat foto's actie foto's van mij gemaakt
Nou hier de picca's van Annabanana in actie en mijn hond Luna
!
Humor nadat ik raar neerplofte op een springding
Koekoek
Dat ga ik dus mooi niet doen!
Lieve Luna al denkt ze vast "Wat Moet je!
O uhm minder lieve Luna?? Luna beetje boos, beetje aangepist!??
O Luna erg boos, LUNA ERG AANGEPIST
HOE ENG ZE KIJKT!! Misschien helpt het om haar te verleiden, Luna Koekie?
HIHIIIII gelukt!
ze wist niet hoe snel ze bij mij moest wezen! ze herkent namelijk woorden/zinnen. Echt knap XD als ik zeg, Wie gaat er mee naar buiten, dan kijkt ze ons aan en loopt ze gelijk naar de riem
Ook onze buurhond ( wooper heet die ) is erg in trek bij Luna, wanneer ik thuis zeg om haar af te leiden, waar is wooper? dan blijft dat beest! en ze gaat naar het raam en ze zoekt echt om haar heen!
HOE KOMISCH:P Majah genoeg over haar XD