Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:57:10

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Zou het?
BerichtGeplaatst: 27-12-2011, 10:41:22 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-11-2011, 20:08:06
Berichten: 99
Locatie: Hoogeveen
Hoi allemaal,

laat ik me als eerste even voorstellen.
Ik ben "teardrops" en ben via google bij deze website terecht gekomen.
Ik ben 23 jaar en woon samen met mijn superlieve vriend :hart:

Eigenlijk heb ik van heel jongs af aan al "rare" gebeurtenissen meegemaakt, maar nu ik ouder
word en dingen op spiritueel gebied begin te begrijpen, lijkt het alsof ik het steeds vaker meemaak.

Ik heb een tijdje terug een "visioen" (zo noemt mijn vriend het) gehad, over de broer van mijn vriend.
Ik had steeds de sterke drang om iets te moeten tekenen, in de periode dat de broer vermist werd.

De tekening/visioen ging als volgt :
Een persoon stond in een rioleringstunnel, met een heel klein laagje water erin eigenlijk tot aan zijn enkels ongeveer. De tunnel was aan de binnenkant blauw en paars gekleurd en er stonden letters op de muur (ik weet nog steeds niet precies wat er stond) en deze persoon kon ik niet goed zien omdat aan het einde van die rioleringstunnel een heel klein beetje licht scheen dat ZO fel was, dat ik de persoon alleen maar in schaduwvorm zag, ik kon nog net zien dat hij een rugzak droeg.
.....
anderhalve week later, werden we gebeld door de moeder van mijn vriend, dat haar zoon (de broer van mijn vriend) terecht was, helaas overleden. Hij was in een sloot gevonden van een meter diep, met zijn rugzak op. Nou blijkt dat als je op die plek staat je recht in een rioleringsbuisje kijkt, en in de zomer groeien er altijd paars/blauwe bloemetjes rond die sloot. :shock:
...

Nu de reden van mijn post, een paar weken later was mijn vriend samen met zijn beste vriend, de verjaardag van zijn beste vriend aan het vieren. Tijdens dat "feestje" heb ik een foto van hun 2 gemaakt tijdens het tafelvoetballen. Nou moet ik wel zeggen dat er niemand rookte in de omgeving, dat mag daar niet binnen, en de open haard (die er normaal gesproken aan staat) stond ook uit. en het ziet er eerlijk gezegd in mijn ogen niet uit alsof het een flits is. Wat vinden jullie van deze foto? Zou het kunnen dat zijn grote broer hem stiekem toch een handje geholpen heeft? Ik heb voor het gemak ook even een ingezoomde foto erbij gezet.

Liefs Teardrops.

Afbeelding

Afbeelding
Ingezoomde versie

_________________
~*~ Kies niet met je hoofd, maar met je hart en gevoel;
je verstand is er om keuzes te begrijpen, niet om ze te maken.
~*~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Zou het?
BerichtGeplaatst: 27-12-2011, 11:04:56 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-11-2011, 20:08:06
Berichten: 99
Locatie: Hoogeveen
Hoi!

Bedankt voor je reactie. ik dacht, ik zet een foto erin dus moet ie onder foto's staan haha
Nouja ik ben in ieder geval benieuwd wat voor reacties ik krijg.

Liefs teardrops.

EDIT:
Ik heb inmiddels deze post bij "even voorstellen geplaatst"

_________________
~*~ Kies niet met je hoofd, maar met je hart en gevoel;
je verstand is er om keuzes te begrijpen, niet om ze te maken.
~*~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Zou het?
BerichtGeplaatst: 24-07-2012, 18:10:14 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-07-2012, 17:58:58
Berichten: 16
Dat van je broer is echt erg en ik wil je veel sterkte wensen!
Dat soort dingen zijn mij ook wel eens gebeurd.
Ik was aan het fietsen met een vriend die ik toen nog maar net een maandje kende en wist niet veel van hem af.
Ik keek in zijn ogen en zag een vrouw met bruin haar en een beetje rood erdoor in een ziekenhuis liggen. Toen zei ik tegen hem wat ik zag. En wat ik zei klopte precies. Zijn oma lag in het ziekenhuis en zag er ook zo uit.
Ik zag dat ze zou overlijden. En nu hebben we gehoord van het ziekenhuis dat ze niet lang meer te leven heeft.
Dat soort dingen heb ik dus ook vaker. Als er iets gaat gebeuren krijg ik vantevoren een duw. (ik weet niet van wie maar ik voel dat ik geduwd word) en daarna gebeurd het meestal.
Dat op die foto van jou lijkt inderdaad erg op een hand en het zou goed kunnen dat het een geest is geweest.
Groetjes,
Lisa


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Zou het?
BerichtGeplaatst: 25-07-2012, 10:18:33 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
Ik had al bedacht hoe ik zou reageren,
Over dat het op een hand lijkt,
En dan zegt Lisa het ook al.
Het lijkt natuurlijk ook verrekes veel op een hand, maar ik ben dus niet de enige die het ziet :)

Ik sluit verder nog niks uit,
Maar het kan altijd een stofje zijn geweest, wat verkeerd met het licht, of iets technisch bij de camera.. er zijn 100 antwoorden, geesten is er 1 van.

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Zou het?
BerichtGeplaatst: 25-07-2012, 11:04:29 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 04-05-2011, 17:26:58
Berichten: 309
Heb je de lens van de camera zelf al grondig gecheckt?
Soms zorgen vuiltjes op je lens voor dit soort effecten ( dat hoeft niet altijd permanent vuil te zijn, kan ook licht fijnvuil zijn wat verdwijnt/verschijnt bij het opbergen/tevoorschijn halen van de camera).

_________________
Always hidden in shadows, shrouded in armor,
Nobody to turn to, no safe harbour,
Hiding emotions because I am afraid to get hurt if I am weak,
I am just a human, not a freak..


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl