Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:42:59

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Fotoblog
BerichtGeplaatst: 23-03-2015, 12:23:10 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-03-2015, 17:31:46
Berichten: 10
Hey iedereen,

Aangezien dit het fotografie topic is dacht ik dat ik mijn vraagje hier wel kon stellen. Ik fotografeer namelijk ook heel graag en zou graag een fotoblog/weblog beginnen waar ik mijn foto's kan plaatsen en waar ik ook over mijn foto's kan vertellen. Ik weet niet of iemand ervaring heeft met het openen van een fotoblog? En me advies kan geven waar ik dit het beste en voor niet al te veel geld kan openen?

Alvast bedankt!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Fotoblog
BerichtGeplaatst: 23-03-2015, 16:21:16 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Ik denk meteen aan Tumblr, ken je dat? Het is dan wel niet enkel en alleen bedoeld voor persoonlijke foto's, maar het wordt daar zeker wel voor gebruikt! Je foto's zijn dan wel meteen zichtbaar voor iedereen.

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Fotoblog
BerichtGeplaatst: 23-03-2015, 19:12:03 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
DeviantArt misschien?
Maar dan kun je volgens mij maar één foto per pagina doen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Fotoblog
BerichtGeplaatst: 23-03-2015, 20:34:05 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Instagram miss?

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Fotoblog
BerichtGeplaatst: 26-03-2015, 14:34:14 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-03-2015, 17:31:46
Berichten: 10
Bedankt voor jullie reacties! Ik vind Tumblr niet heel erg overzichtelijk en Instagram ben ik eerlijk gezegd niet heel erg fan van. Van DeviantArt had ik nog niet gehoord, daar ga ik eens even kijken, maar als dat echt maar 1 foto per pagina is, misschien ook niet heel handig.

Ik zat er nu aan te denken om misschien een hele website te starten, ik heb namelijk buiten fotograferen nog meer dingen die ik graag doe en zo kan ik niet alleen mijn foto's presenteren maar ook de rest (ben nu al erg benieuwd wat de reacties daarop gaan zijn :D). Ook lijkt het me gewoon heel erg leuk me te verdiepen in het maken van een website.

Ik zag dat ik hier https://www.strato.nl/domeinnaam/domein ... gistreren/ een domeinnaam kan registreren en direct aan de slag kan, maar weet niet of dat in de praktijk ook zo eenvoudig werkt. Genoeg om uit te zoeken in ieder geval.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Fotoblog
BerichtGeplaatst: 26-03-2015, 16:41:21 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik ken een forumlid dat ook zo'n site heeft, ik zal hem even vragen hier te posten :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Fotoblog
BerichtGeplaatst: 26-03-2015, 16:50:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-08-2014, 15:53:21
Berichten: 43
^En hier ben ik dan... :P

Ik heb inderdaad ook een eigen site aangemaakt, voor mijn fotografie wat ik al enkele jaren doe. :)
De site heb ik aangemaakt via Jimdo. Ik vind het een zeer professionele, overzichtelijke en handige site. Het is wel even flink uitvogelen in begin hoe alles werkt, maar je hebt het voor je het weet snel onder de knie.
Ik stuur je mijn site door via PB aangezien ik een tijd geleden heb voorgenomen om niets meer van mezelf te posten hier, ik ben mijn privacy meer gaan waarderen namelijk. ;)
Dan heb je een klein idee hoe zo'n site eruit kan zien. :)

_________________
DMS at your service!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Fotoblog
BerichtGeplaatst: 26-03-2015, 17:34:34 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
zwevert schreef:
Ik zat er nu aan te denken om misschien een hele website te starten, ik heb namelijk buiten fotograferen nog meer dingen die ik graag doe en zo kan ik niet alleen mijn foto's presenteren maar ook de rest (ben nu al erg benieuwd wat de reacties daarop gaan zijn :D). Ook lijkt het me gewoon heel erg leuk me te verdiepen in het maken van een website.
Het makkelijkste is een domeinhost je site laten hosten, dan kan je je verdiepen in het beheren van een site zonder al te veel kennis van hosting. Ben je daar comfortabel mee dan kan je proberen zelf een site te hosten. Via darknet is dit gratis, wil je je domein laten indexeren door bv. google dan kan je de domeinnaam afzonderlijk laten registreren voor zo'n 10$ per jaar. ISP's bieden hun klanten soms gratis domeinnaam registratie aan.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Fotoblog
BerichtGeplaatst: 30-03-2015, 13:20:02 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-03-2015, 17:31:46
Berichten: 10
DMS schreef:
^En hier ben ik dan... :P

Ik heb inderdaad ook een eigen site aangemaakt, voor mijn fotografie wat ik al enkele jaren doe. :)
De site heb ik aangemaakt via Jimdo. Ik vind het een zeer professionele, overzichtelijke en handige site. Het is wel even flink uitvogelen in begin hoe alles werkt, maar je hebt het voor je het weet snel onder de knie.
Ik stuur je mijn site door via PB aangezien ik een tijd geleden heb voorgenomen om niets meer van mezelf te posten hier, ik ben mijn privacy meer gaan waarderen namelijk. ;)
Dan heb je een klein idee hoe zo'n site eruit kan zien. :)


Thanx! Ik heb je PB ontvangen, ik ga meteen even kijken. Ik kan dus met vragen bij jou terecht :D


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl