Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:07:22

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05-02-2011, 11:53:00 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Misschien wel een leuke tip van mij, want mijn mening weet je verder toch al :p (Y)

Om ff in te haken bij de uitspraak die Trui benoemd, probeer eens te leren praten met een kurk in je mond. Je leert zo de uitspraak van woorden meer voor in je mond te leggen en zo spreek je ze ook beter uit. Dat heb ik ooit geleerd van iemand die voice-over werk doet. Iets wat ik ook meer wil gaan doen.

Go on! :rolling:

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-02-2011, 12:32:48 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
WOW truitje, bedankt!! :D

En heel erg goede tips ! zal ik zeker nu mee bezig gaan! ik ga even goed oefenen dit weekend en het maandag weer opnemen, kijken of we verschil zien/horen :D

En Matthijs, een kurk in me mond :weird: wahahaa klinkt niet eens slecht :D ik zal het vandaag even proberen :P gelukkig heeft mijn vader wel wat wijnflessen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-02-2011, 00:03:30 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Ja inderdaad, dat is een oefening voor de uitspraak. Kurk tussen de tanden en dan zo duidelijk en verstaanbaar mogelijk praten.

Succes!

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-02-2011, 21:23:43 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
Nieuw filmpje! Ik hoop dat het wat beter geworden is!

http://www.youtube.com/watch?v=7dVhI7FdAFA

Nog altijd zijn tips welkom :D

( geluid niet te zacht doen want dan hoor je me stem anders ) XD of het ligt aan mij :P


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-02-2011, 13:30:21 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-04-2010, 22:56:13
Berichten: 430
Locatie: Steyl
Oke. leuk stukje Willow. als mijn personage in de soap zou ik moeten vragen: "wanneer kom je het contract tekenen?" Maar even zonder dollen. Ik vind het best goed. Geen klachten in elk geval van mijn kant uit. Ik heb wel een vraagje. Op het einde hoor ik je een afkeurend geluid maken. Was je niet tevreden over jezelf of was er iets anders aan de hand?

_________________
Het lied van een gebroken hart
Is enkel hoorbaar voor degene die hem beheert
Zijn melodieuze klanken klinken betreurt
Hopend op geluk dat zijn droevenis omkeert


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2011, 10:51:16 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
http://www.youtube.com/watch?v=Q7q6v_3iFNc

Nieuw FIlmpie, Pie jesu, oh god ik hoop dat het wat is!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2011, 11:11:07 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
woehoe willow!!! super knap van je, ik heb zelf een enorme angst om te zingen als ik weet dat anderen het horen dus dit vind ik geweldig dapper van je...

En wat ben jij super sympathiek als je zingt.. Je hebt echt iets heel puurs over je en dat maak dat het helemaal niet zo erg is als je er n noot onder of boven zit... :wink:

Ja en die kinderstem, dat duurt echt nog wel effe voordat die klank uit je stem is.. Ik ben 26 nu donderdag en als ik mezelf soms terug hoor denk ik nog wel eens : "Is dit nu de stem van een vrouw van bijna 26?" :lol:
Maar wat meer whiskey drinken en sigaretten roken, dan asfalteren we die stembanden wel... :wink:

heel veel liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-02-2011, 12:42:54 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
binnenspiegel schreef:
woehoe willow!!! super knap van je, ik heb zelf een enorme angst om te zingen als ik weet dat anderen het horen dus dit vind ik geweldig dapper van je...

En wat ben jij super sympathiek als je zingt.. Je hebt echt iets heel puurs over je en dat maak dat het helemaal niet zo erg is als je er n noot onder of boven zit... :wink:

Ja en die kinderstem, dat duurt echt nog wel effe voordat die klank uit je stem is.. Ik ben 26 nu donderdag en als ik mezelf soms terug hoor denk ik nog wel eens : "Is dit nu de stem van een vrouw van bijna 26?" :lol:
Maar wat meer whiskey drinken en sigaretten roken, dan asfalteren we die stembanden wel... :wink:

heel veel liefs, binnenspiegel...


BEDANKT :D jah de kinderstem , of die weg gaat ik weet het niet :P we zien het wel......ik vindt zingen ook heel leuk, op youtube staan vindt ik nog niet heel erg omdat er niet veel bekenden zijn die me zullen zien :P maar zo staan voor mensen, NEE DANKJE!! :P

Bedankt voor je reactie :D

http://www.youtube.com/watch?v=Q7q6v_3iFNc


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-03-2011, 13:04:50 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
http://www.youtube.com/watch?v=ajwJ3-AwRqY

Ik ben druk bezig om dit nummer te leren, vindt het een mooi nummer. Helaas is het meeste laag, en ik eigenlijk heb ik nog nooit echt laag-laag gezongen XD dus hier even geprobeerd.... Moest alleen weer even over mijn "angst " heen :P Vooral omdat ik niet laag "kan" zingen.

Majah oefening baard( of baart ) kunst.

Als jullie je eerlijke mening willen geven? dan graag :D Sta veel open voor kritiek want daar leer ik toch het meeste van:D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-03-2011, 14:24:48 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Lukt je wel ^^

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-05-2011, 17:15:48 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
New filmpie!
Bij het hoge ga ik iets te snel omdat ik deze karaoke-versie nog nooit had gezongen. Hoe gek het ook klinkt, ik oefen van te voren niet, ik neem altijd meteen op via de camera en zing het nummer via die karaoke versie dan voor het eerst, juist omdat ik zelf ervaar dat ik dan minder ga nadenken tijdens het zingen:p hoewel ik sowieso al weinig/tot niet nadenk tijdens zingen :roll:

Komt ie!:

http://www.youtube.com/watch?v=5O2EgH_141U

en nog een nieuw-zeelands nummer xD

http://www.youtube.com/watch?v=q--4bbsiGQc

Welke vinden jullie beter qua zang? en kunnen jullie mij nog tips/advies geven?

Thnx!!

x Willow ( Anna )


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-05-2011, 09:28:24 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
PS:

Pie Jesu had ik al eens eerder gezongen, maar probeerde het nu dus met een nieuwe instrumentale versie XD


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-05-2011, 11:59:14 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-04-2011, 22:29:34
Berichten: 294
Ik vind dat je een hele mooi stem hebt, ik heb een paar maanden zangles gehad en merkte dat daardoor mijn zangtechniek dusdanig verbeterde dat m'n stem veel zuiverder werd.

_________________
Weten is niet genoeg, we moeten het Toepassen!
Willen is niet genoeg we moeten het Doen!

"Hurting people, hurt people."

When you release fear, all there is left is love.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-05-2011, 06:11:47 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
Bedankt! Zangles durf ik nog niet alleen, nu hebben we een koor in ons dorp ( Gemiddelde leeftijd 45 jaar ) maar dat maakt niet uit, ik ga er met een vriendin bij, dan halen we meteen de gemiddelde leeftijd een stuk naar beneden!!! maar er zit een profesionele dirigent bij enz en we krijgen ook zangles en gaan op diverse locaties optreden, en het leuke is dat ze ook wel eens solo's doen xD

x

http://www.youtube.com/watch?v=5O2EgH_141U


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-05-2011, 15:48:55 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Vet Anna! Way to go!

=)

Her en der een vals nootje, wat ik niet echt van je ben gewend eerlijk gezegd :p... But keep it up ^^...

Ooit gedacht aan Claudio Juan Antonio Monteverdi's l'Orfeo?

Ik kan die opera nooit meer zonder trauma aan mijn kunstexamen horen :p

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl