Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:47:11

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04-07-2013, 09:28:50 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
hallo,
ik wilde jullie ook mijn creatieve kant laten zien.
ik werk al sinds 2-3 jaar met dode dieren. meestal gevangen door een van mijn 5 katten of hond, of langs de straat gevonden. (vers, mogen niet ruiken of beestjes opzitten)
het is begonnen met gewoon wat graven in de tuin, het graf van mijn dode kat te legen, voor de botten te gebruiken. het is voor een herrinering aan haar te hebben.
het mag trouwens eigelijk niet om een dier te begraven in eigen tuin, omdat dat slecht is voor het grondwater. zo, meestal als mijn dieren iets gevangen hebben, kook ik de lichamen af in kokend water (buiten). of laat ik ze gewoon liggen ergens beschut, en laat de natuur haar werk doen. hoewel ik veel nachtmerries had van maden Enzo, (vroeger) ben ik nu gewoon begonnen met het behouden van de poten, vleugels enzo... ik knip ze dan af, en steek ik ze gewoon in een bak keukenzout. ergens waar het goed verlucht.
het hangt ervan af hoelang het moet uitdrogen in zout (vleugel van kleine Vogel: misschien 1-2 weken) duivenvleugel: ongeveer 4 weken= 1 maand.
ook neem ik geen beschermde diersoorten mee naar huis, omdat dat volgens de wet niet mag. zoals roofvogels, uilen, mussen...
van de zoogdieren weet ik het niet zo goed. mollen heeft mijn hond/kat al 3 keer gevangen, dus de poten zijn voor mij! :D
die drogen ook in 2-3 weken uit in zout, hetzelfde geldt voor vogelpoten.
ik heb de truc van het drogen in zout van de Egyptenaren geleerd. :)

dan als het drogen is gedaan, kun je er amuletten van maken (wat ik doe). heb op dit moment: 2 paar mollenpoten, 2 duivenpoten, kattenkaak( bot) en een vleugel van een duif, die nu nog een maand in het zout moet liggen. duif heb ik aand de kant gevonden op het fietspad. ik had een plastic zak, plastic handschoenen, en een fietstas mee(om het te verbergen, wat moeten de mensen anders niet wel denken van mij, als ik daar met een dode duif loop! :D


ik dank ook altijd moeder natuur voor het lichaam van het dier, dat ze voor mij op mijn pad heeft gelegd. en de ziel van het dier bedank ik ook, net als de jagers vroeger, die het dier bedankten voor hun vlees.

ik post hier misschien wel wat af en toe, zoals wat amuletten Enzo.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-07-2013, 11:45:37 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Maak je er echt allerlei versiersels mee, of hang je ze gewoon aan een draadje?
Ik ben benieuwd!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-07-2013, 17:00:00 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
ik ga eens foto' maken. :D

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-07-2013, 17:11:09 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
https://www.facebook.com/jolien.tomme/m ... 163&type=3
de foto's :D

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-10-2013, 07:21:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-09-2013, 15:39:24
Berichten: 18
Ik kan het niet zien :(


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-10-2013, 19:04:08 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
o ja, ik heb mijn Facebook verwijderd. Sorry!!
beter dat dit topic dan gesloten wordt.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl