Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 11:43:08

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04-08-2005, 13:12:59 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Off topic misschien, maar even:
Darkwolf schreef:
Zo'n leven heb ik al gehad, en ben er denk ik te moe voor mocht ik ook dit leven (dat voornamelijk gereserveerd is voor herstel) het niet meer aan zou kunnen.
(Al ging het in mijn vorige leven niet om een ziekte, maar mijn lichaam werdt ook continu toegetakelt.)


DW, ik heb de afgelopen weken al meerdere malen gezien dat je postte over je vorige leven en hoe je daar bent toegetakeld. Heel goed dat je daar mee bezig bent hoor, maar misschien moet je het gaan loslaten? Ik heb ook vreselijk geleden in vorige levens, maar die levens zijn vorige....en wat ik daarvan meedraag in dit leven probeer ik inmiddels los te zien zodat het kan genezen. Erin blijven hangen (wat ik persoonlijk denk dat je doet) is naar mijn mening niet zo gezond. Dat kan ook niet het doel ervan zijn. toch?

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2005, 14:30:29 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Misschien heb je gelijk Kimminita.
Maar ik kan het simpelweg nog niet loslaten.
Dat kan pas als ik andere factoren (waar ik nu ook mee bezig ben) zichzelf verbeteren betreft bijvoorbeeld het wantrouwen in de mens.
De pijn van mijn vorige leven moet inderdaad een plekje krijgen, en verwerkt worden.

Maar dan zit ik nog met mijn dierlijke gevoelens.
Deze zijn weer meer gebaseerd op liefde dan pijn of leed, en deze zal ik nooit los kunnen laten.
Het paard in mij zal er altijd zijn, net zoals de rest van mijn ziel in dit lichaam.
Het is een deel van mij

Dankzij iemand ben ik sinds de laatste tijd al heel erg aan het veranderen.
En dan heb ik het over mijn grootste blokkade: Openheid.

Persoonlijk geloof ik wel dat ik die pijn een plekje ga geven in de loop van de tijd, en dat ik het niet vast ga / wil houden tot mijn laatste adem.
Het houdt me inderdaad gewoon veel bezig.
Dagelijks.
(Niet persee het leed of mijn vorige leven, maar wat en wie ik ben.)
Omdat het paard met me naar bed gaat, en het paard in mij er is als ik wakker wordt.
Het paardje moet nu accepteren dat dit leven vol met liefdevolle mensen zit, die prima kunnen helpen om al dat leed los te laten.

Het leven als hybride is niet makkelijk.
Maar als ik tenminste het leven achter me kan laten zou dat wel fijn zijn.
Doch zou het altijd in mijn geheugen gegrift staan, en leef ik met een deel van mezelf die me er toch altijd aan zal herinneren.
Niet dat dit erg is, want ik kan mezelf ook prima herinneren als het prachtige paard dat ik was.
En dat wil ik niet kwijt.
Voel en ben ik gewoon teveel paard voor. :)

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2005, 14:38:37 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
En als je dat nu eens accepteert ipv het als een rem ziet? Accepteren dat je zo bent en dan van daaruit verder gaan? Acceptatie en vergeving zijn echte oplossers om los te kunnen laten. En ik begrijp dat dat niet van donderdag op vrijdag gebeurt, heus.

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."



-Dr. Seuss-


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2005, 14:44:06 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Heel goed punt Kimminita.
Mezelf meer accepteren voor wie ik ben.
Er is al veel minder strijd tussen het paard en ik als eerst.
Maar soms briest hij letterlijk op de voorgrond, doordat het associeert met wat er in het vorige leven gebeurt is.
Ik moet mezelf als geheel kunnen accepteren.
Ook dit gaat opzich wel beter hoor trouwens.
Vroeger schopte ik heel snel en hard terug, en kroop weg als mensen opmerkingen maakte over dat wat paard is en hoe ik dat deel uit met sommige situaties.
Nu boeit me dat steeds minder, en hou ik me meer bezig met wat IK van mezelf vindt.

Relaties zullen altijd een issue blijven met mijn eigen ras, want die gevoelens blijven.
Ik blijf (uit ervaring wetende) toch altijd wat missen merk ik.
Maar er zal vast wel iemand rondlopen die het volledig kan accepteren.
(Mij in het geheel dus, niet alleen de menselijke kant en mijn andere kant compleet op "negeren" zetten.)
Dat is een moeilijkheid die toch altijd zal blijven, en niks met mijn vorige leven te maken heeft.
(Behalve het feit dan dat ik geen mens was natuurlijk.)

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2005, 14:47:44 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
oke en nu weer on topic

_________________
Afbeelding
Van het licht waarin ik mijzelf draag, tot het licht dat mij draagt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2005, 14:51:05 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Anubis schreef:
oke en nu weer on topic


Niet nodig Anubis.
Ik heb BD en Jumpy een PB gestuurt of dit topic gesplitst kan worden.
Dus daar het gesplitst gaat worden moet het nog wel even kunnen.
Of als een oplettende Power mod in de buurt is mag dat natuurlijk ook! ;)

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2005, 14:54:47 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
waarom? het is nu toch wel afgesloten?

_________________
Afbeelding

Van het licht waarin ik mijzelf draag, tot het licht dat mij draagt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2005, 15:04:12 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Anubis schreef:
waarom? het is nu toch wel afgesloten?


Tenzij je dat aan Kimminita hebt gevraagd, weet ik niet of je dat met volledige zekerheid kan inschatten! :wink:

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2005, 15:09:12 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Nou ja, ik kan verder eigenlijk weinig met je verhaal verder. Je hebt er zelf een duidelijk beeld bij. Ik ben blij te zien dat je op weg bent menselijker te worden. Want ik denk dat dat de bedoeling is, dat je 99% mens wordt/moet zijn en die ene procent is om te onthouden wie je was.

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."



-Dr. Seuss-


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2005, 15:18:44 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
De maatschappij verwacht dat ik 100% mens ben in mijn dagelijks leven.
Voor 90% van de week ben ik alleen maar met mensen op mij heen.
Dus als je intern bedoelt dat ik 99% mens moet worden, zie ik dit niet snel gebeuren.
Kan prima met mensen omgaan... het is een van mijn sterkste punten zelfs als het om mijn baan gaat waar ik 8 uur per dag neer zet.

Ik heb al geprobeerd om mijn dierlijke gevoelens weg te drukken, of links te laten liggen, of te laten sudderen door gewoon ook met een mens te zijn qua relatie.
I tried everything.
Maar op bepaalde vlakken zal ik nooit 99% mens worden.
Dit is er een van.

Soms zou ik willen dat ik 100% mens was, zeker op dat punt.
Daarom is het ook zo moeilijk om mezelf volledig te accepteren.
Er zijn toch een paar issues waar ik de rest van mijn leven mee om zal moeten leren gaan.
Dat nooit 99% of 100% mens zal worden.

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2005, 15:24:09 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
BS, je WILT het niet dat is heel wat anders. Ik snap niet dat je er zo lang over door kan zagen. Je kan alles worden wat je maar wilt. En nog simpeler, je hoeft alleen maar te zijn.

Dat je het nu niet kan accepteren ala. Ik vraag me ook sterk (en toch niet al te sterk) af hoe je was VOOR je dit verhaal kreeg via die regressie.

Zullen we met zn allen eens vertellen wat we allemaal hebben meegemaakt? Dat was dus eigenlijk een van de redenen dat ik deze topic had geplaatst, om iedereen even met beide benen op de grond te plaatsen, dat je het nu waarschijnlijk zo slecht nog niet hebt!

_________________
Afbeelding

Van het licht waarin ik mijzelf draag, tot het licht dat mij draagt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2005, 15:35:17 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Ik heb het inderdaad helemaal niet slecht.
Zelf klap ik in mijn handjes betreft de support en liefde en het gezonde lichaam dat ik heb.

En hoe ik was voordat ik bevestiging en het verhaal erboven op wist?
Nog veel erger.
Mijn hele leven zat ik namelijk met gevoelens die ik niet kon plaatsen.
Gepraat, RIAGG, mezelf onderzocht, alles!!!
Het zat/zit zo diep dat niks het daadwerkelijk kon verklaren.
Ik had mijn vermoedens, zeker toen ik sinds op mijn 15de de paardenwereld in kwam.
Maar doorvoor waren die gevoelens al heel sterk.
Alsof er iets meer in mij zat dan alleen ik.

...Staat BS nu voor bullshit?...
Dan snap ik niet wat er bullshit uit mijn vorige post was.
Want ik doe wat anders dan dat ik WIL bedoel je?
En je hebt makkelijk praten over dat ik er lang over door kan zagen en dat ik maar kan worden wat ik maar wil.
Dus dat commentaar vindt ik voor mijn specifieke geval niet geheel terecht.
En als ik er niet over door mag zagen, want blijkbaar wordt dat niet begrepen, zoek ik wel een ander forum op.
Nee wacht, ik ga maar weer terug naar niet open zijn en krop het lekker op en is dit de laatste keer dat ik er ooit wat over zal zeggen op dit forum.

Ik ben een hybride... dat hoef ik alleen maar te zijn.
Maar so simpel is dat helemaal niet.
En worden wat ik maar wil... dat kan tot zekere hoogte.
Als ik een vrouw wil zijn kan ik me ook maar tot zover laten ombouwen.
Maar ik ben hier toch echt terecht gekomen in dit leven als jongetje... hoe je het went of keert.
Dan kan ik nog zoveel vrouw zijn en voelen naar het ombouwen e.d... maar een deel zal altijd jongen blijven.
Hoe dan ook.

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2005, 15:38:25 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2005, 14:50:20
Berichten: 592
Locatie: Zuid-Holland
Anubis en Darkwolf..
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze..

xxx
Rose

_________________
What man really seeks is not perfection
which is in the future,
but fulfillment,
which is ever in the present


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2005, 15:48:37 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
Darkwolf schreef:
Ik heb het inderdaad helemaal niet slecht.
Zelf klap ik in mijn handjes betreft de support en liefde en het gezonde lichaam dat ik heb.


Citeer:
En hoe ik was voordat ik bevestiging en het verhaal erboven op wist?
Nog veel erger.
Mijn hele leven zat ik namelijk met gevoelens die ik niet kon plaatsen.
Gepraat, RIAGG, mezelf onderzocht, alles!!!
Het zat/zit zo diep dat niks het daadwerkelijk kon verklaren.
Ik had mijn vermoedens, zeker toen ik sinds op mijn 15de de paardenwereld in kwam.
Maar doorvoor waren die gevoelens al heel sterk.
Alsof er iets meer in mij zat dan alleen ik.


bedankt voor het delen.

Citeer:
...Staat BS nu voor bullshit?...
Dan snap ik niet wat er bullshit uit mijn vorige post was.
Want ik doe wat anders dan dat ik WIL bedoel je?
En je hebt makkelijk praten over dat ik er lang over door kan zagen en dat ik maar kan worden wat ik maar wil.
Dus dat commentaar vindt ik voor mijn specifieke geval niet geheel terecht.
En als ik er niet over door mag zagen, want blijkbaar wordt dat niet begrepen, zoek ik wel een ander forum op.
Nee wacht, ik ga maar weer terug naar niet open zijn en krop het lekker op en is dit de laatste keer dat ik er ooit wat over zal zeggen op dit forum.


Dat je door mij meteen het gevoel krijgt dat je op het gehele forum niet meer je ei kwijt kan, jammer. Ik zou dan dagelijks in mn bed moeten blijven liggen bij het minste geringste.. Sta je voor je verhaal oder was!

Citeer:
Ik ben een hybride... dat hoef ik alleen maar te zijn.
Maar so simpel is dat helemaal niet.
En worden wat ik maar wil... dat kan tot zekere hoogte.
Als ik een vrouw wil zijn kan ik me ook maar tot zover laten ombouwen.
Maar ik ben hier toch echt terecht gekomen in dit leven als jongetje... hoe je het went of keert.
Dan kan ik nog zoveel vrouw zijn en voelen naar het ombouwen e.d... maar een deel zal altijd jongen blijven.
Hoe dan ook.


Over het fisieke Darkwolf heb ik het niet. En ja daar kan je ook ver mee komen. Ombouwen, kleding etc etc.

Ik doel op je gevoel. Het enige wat jij hoeft te doen is los te laten. Wel eens over nagedacht wat er zou kunnen gebeuren als jij eens los zou laten?

(je had gelijk over het opsplitsen van de post, hij werd uiteindelijk langer dan bedoeld :wink: )

p.s. en oja rose, dat er discussies gevoerd worden betekend niet meteen dat je met onzin termen als respect moet komen aanzetten. Ik voel me namelijk op geen enkel vlak aangevallen. Maar vind het wel fijn om mee te delen hoe de vork dan wel in de steel steekt. 8)

_________________
Afbeelding

Van het licht waarin ik mijzelf draag, tot het licht dat mij draagt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2005, 15:50:06 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2005, 14:50:20
Berichten: 592
Locatie: Zuid-Holland
Onzin termen?
Weet je Anubis..
Ik bedoel het goed, maar nu raak je me zo erg,
dat je het echt maar uitzoekt..

xxx
Rose

_________________
What man really seeks is not perfection
which is in the future,
but fulfillment,
which is ever in the present


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl