Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:30:44

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05-07-2007, 12:47:34 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Lady Fairy schreef:
7. De tijd is aan het versnellen. Duizenden jaren lang was de Schumann Resonantie oftewel de hartslag van de aarde 7.83 cyclussen per seconde. Het leger gebruikte deze SR als een erg accurate referentie. Maar sinds 1980 is deze resonantie langzaam aan het stijgen. Op dit moment zit hij al aan 12 cyclussen per seconde. Dit betekent dat de dagen nu nog maar 16 uur duren, in plaats van 24 uur.
Dit klopt volgens mij niet helemaal.. want anders zouden we dat wel merken aan onze klokken en aan de zon. Dan klopt dat namelijk niet meer, en voor zover ik weet klopt dat wel nog steeds. Al is het wel zo, sinds die tsunami op kerst, is de aarde inderdaad vlugger gaan draaien. Het zij dan maar 2 seconden, maar het is wel vlugger.

Ik vond die post van '@ki' zeer discutabel, maar dit stukje wil ik nog wel even toelichten.
De maya's beweren namelijk niet dat de absolute tijd versnelt, maar de mate waarin cycli zich elkaar opvolgen. Veranderingsprocessen gaan dus sneller. Daarbij nemen ze bewustzijnsprocessen als leidraad.

_________________
You laugh at me because I'm different, but I laugh at you because you're all the same


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2007, 19:58:38 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-06-2006, 11:48:56
Berichten: 1182
Locatie: Heerenveen
Oooh, ik vond het ookal zo gek klinken...Dankje flowwhenyouknow ;)
Dan klopt het inderdaad wel... je merkt het nu wel aan het weer.. zo is het lekker een weekje zomer, vervolgens is het zo koud dat het net herfst is.. en vervolgens is het weer zomer..



* zou ik dan toch nog gelijk krijgen dat we over een tijdje met mijn verjaardag kunnen bbq-en en met die van mijn vriend kunnen sneeuwballen gooien:P, ik: 31-12, mijn vriend, 05-08*

_________________
Past the point of no return, no going back now
Our passion play has now, at last, begun
Past all thought of right or wrong, one final question.
How long should we two wait, before we're one?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-07-2008, 07:20:23 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-07-2008, 20:37:48
Berichten: 16
Locatie: eindhoven
Ik ben zelf zeer geintereseerd in 2012 dus daarom hier nog wat weetjes :D

in 2012 staan alle planeten op 1 lijn.
Sommige geloven dan dat het elektronisch veld van de aarde zal omdraaien ( dus inplaats van aantrekken, afstoten)
Sommige denken dat de aarde vergaat.
Sommige denken dat er een nieuwe demensie zichtbaar wordt.
Volgens de Maya legende is de wereld al eerder ten onder gegaan maar die is toen gered door de Tweeling Helden

Verder nog even over de voorspelling van de Maya's... Persoonlijk was ik het wel met ze eens over een nieuwe demensie enzo.. ik dacht dat de Maya's hun tijd ver vooruit waren.. dat veranderden toen ik ergens las dat de Maya's mensen op de meest bruutste wijze offerder (d.m.v. het hart er uit te snijden).. dit deden ze omdat ze dachten dat de zon op bloed liep, als er geen bloed meer zou zijn dan zou de aarde gehuld worden in duisternis... dussss..... en dan nog zo iets.. de Maya's hadden vroeger ook een soort van voetbalachtige sport alleen werd hierbij de verliezer onthoofd...
Ik weet dus nog niet zo of ik de Maya voorspelling kan vertrouwen.

Naar mijn mening kunnen we alleen maar afwachten en zien wat er ons te wachten staat.

_________________
Falling doesn't scare me, just the sudden stop at the end.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-07-2008, 23:41:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-07-2008, 22:42:41
Berichten: 19
ik kom die mensen regelmatig tegen bij ons in het winkelcentrum de eerste keer dat ik ze zag ging over een 3e wereldoorlog op 21 september 2006 ofzo..was heel frepant wel vlak na de twintowers .. maar goed toen ik dit bericht tegen kwam was het 2003/2004 heb me dus 2jr lang op zitten vreten dat ik dood zou gaan en allerlei andere dingen. sindsdien lees ik hun verhalen niet meer :wave: ik zie wel wat er met de wereld gebeurd maar er gebeurd heel vaak iets op de 21STE van een maand dat valt me wel op..athans in hun voorspellingen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-08-2008, 21:46:58 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2006, 08:58:51
Berichten: 2131
Locatie: Bij Eeyore in zijn hutje
Ik denk dat we wel naar nieuwe dimensie gaan, we zitten nu in de 3e, een waar geld heel belangrijk is en ik denk dat we in 2012 overgaan naar de 4e dimensie en dan vlak daarna overgaan naar de 5e. Hierover stond ook iets in de post van @ki

_________________
"One can't complain.I have my friends.Someone spoke to me only yesterday."

Eeyore


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-08-2008, 19:25:14 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-05-2005, 18:00:19
Berichten: 632
Locatie: Eindhoven de gekste!
xSILENCEx schreef:
ik kom die mensen regelmatig tegen bij ons in het winkelcentrum de eerste keer dat ik ze zag ging over een 3e wereldoorlog op 21 september 2006 ofzo..was heel frepant wel vlak na de twintowers .. maar goed toen ik dit bericht tegen kwam was het 2003/2004 heb me dus 2jr lang op zitten vreten dat ik dood zou gaan en allerlei andere dingen. sindsdien lees ik hun verhalen niet meer :wave: ik zie wel wat er met de wereld gebeurd maar er gebeurd heel vaak iets op de 21STE van een maand dat valt me wel op..athans in hun voorspellingen


21 september... dat is het begin van de herfst en voor sommigen betekent dat het begin van een najaarsdepressie. Sommigen hebben dan het idee dat de/hun wereld vergaat idd.

Op de 21e van elke maand schuift de zon naar een nieuw symbool in de dierenriem. :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-08-2008, 18:43:04 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-07-2008, 22:42:41
Berichten: 19
hmm oke nou ja kijk dat verklaart een heleboel...haha nou ik geloof er niet zo in..maar goed dat moet ieder voor zich weten natuurlijk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-09-2008, 14:55:56 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-07-2008, 15:56:21
Berichten: 133
Locatie: Limburg
We zien pas als er werkelijk iets te gebeuren zal, als de D-Day daar is.
Of het moet al zo een enorm iets zijn, dat we geeneens er iets van merken, omdat we er dan simpelweg niet meer zijn.
Ik denk eerder, dat er gewoon een nieuw tijdperk aanbreekt, misschien een geweldloze hehe o:)

_________________
Het mooiste aan de mens, is de glimlach.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl