Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:57:13

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15-08-2005, 17:44:08 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-11-2004, 18:52:10
Berichten: 598
Locatie: Vianen
Voor de mesen die zich intreseren in de oude egyptenaren en huin voorspellingen.. en hun uiterste preciesie van hoe de sterren staan in het helal heb ik een mooi stuk gevonden die aangeeft wat de maya's en andere volken denken dat er gaat gebeuren op 21dec 2012..
De maya's geven aan dat er dan een opening komt naar de 4e demensi maar dat kun je op verschillende manieren zien..

Ook staat er dat de maya"belangrijke informatie en geschiedennis met enorm veel kennis hebben begraven onder de sphinx.. daar mocht niet worden gegraven omdat men bang is voor wat er ligt..
Maar waarom is er dan bewijs van mensen die daar waren dat ze gezien hebben dat er opgravingen daarna zijn gedaan maar nooit is over gesproken..

Hier op deze site staat echt goed beschreven over hoe en wat..
Vind het zelf erg intresant omdat tegenwoordig bijna alles met de moderne technieken kan worden uitgelegd.. maar over egypte en de piramides heeft men geen verklaring..

http://www.seriewoordenaar.nl/seriewoor ... dingKey=62


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-08-2005, 18:31:12 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-05-2005, 20:19:33
Berichten: 112
Deze is ook leuk!

http://www.daanspeak.com/Maya01.html

plezier!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-10-2005, 22:59:55 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-09-2005, 22:39:24
Berichten: 279
Locatie: belfeld
vond het heel intrassant om te lezen
maar ik weet het niet of dat allemaal wel klopt of zo
maar goed dat is mijn mening en vond het leuk om het even te lezen :D
gr pet

_________________
Your arms are my castle, you heart is my sky.
They wipe away tears that I cry.
The good and the bad times, we've been through them all.
You make me rise when I fall.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-10-2005, 08:57:59 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-08-2005, 22:16:16
Berichten: 313
Locatie: Zevenhoven
Ik heb ook een heel aardig stuk gelezen over wat er in 2012 gaat gebeuren en het wat een heel groot stuk. Ik vraag mijzelf ook af of het gaat gebeuren, want ik kan mij nog wel de 2000 dilemma nog herinneren. Alhoewel ik nu ietsjes meer geloof daarin, omdat de Maya's nog nooit iets fout hebben voorspeld en als je er goed over nadenkt klopt het wel een beetje. Als het zou uitkomen, dan zou ik wel superblij zijn.

_________________
Believe me !!
If my name is too long use: saiyan or onbe.
http://hsper.web-log.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-10-2005, 13:27:38 
:shock: Ik weet niet wat ik er van moet denken..het einde van de wereld in 2012???...ik wil dat helemaal niet..ik wil een gezin en nog veel meer...en dat gaat me niet lukken in die paar jaar...ik wil nog zoveel bereiken de komende jaren..(en niet op materialistisch vlak)...aan de andere kant lijkt t me ook wel 'fijn' ik weet niet goed hoe ik t moet noemen....

liefs mij


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-10-2005, 14:05:11 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
blijft altijd leuk om te zien, die blik op die gezichten van de mensen die dit geloven rond de overgang van 2011 op 2012. Tis maar verzonnen tijd. En mijn eigen creatie. Dus terwijl iedereen zo druk bezig is om zich Nu zorgen te maken over 2012, ben ik lekker bezig met leven 8)
ciao

_________________
Afbeelding
Van het licht waarin ik mijzelf draag, tot het licht dat mij draagt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-10-2005, 17:16:31 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Mooi gezegd Nuubje!
In een ander topic had ik dit ook al naar voren gebracht vandaag.
Jezelf druk maken over 2012 is even nutteloos als je druk maken over je toekomstige dood naar mijn persoonlijke mening! :)

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-10-2005, 22:24:33 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-09-2005, 21:56:13
Berichten: 10
Locatie: La Haye
Ik kreeg dit toegestuurd, misschien ook interessant voor jullie om te lezen! Neem ervan mee wat voor jou al waar aanvoelt!

2012

De Waarheid zal je bevrijden!

1. De Mensheid en de planeet Aarde gaan op dit moment door een enorme bewustzijnsverruiming en verandering in waarneming van de werkelijkheid.

2. De Maya beschaving in Centraal Amerika was en is de meest geavanceerde met betrekking tot de tijdwetenschap. Hun hoofdkalender is de meest accurate van deze planeet. Er is nog nooit een fout opgetreden. Ze hebben zelfs 22 kalenders in totaal die vele tijdcyclussen van het Universum en het Zonnestelsel bestrijken. Sommige van deze kalenders moeten nog bekend gemaakt worden.

3. volgens de Maya kalender eindigde de vijfde wereld in 1987. De zesde wereld start in 2012. Dus op dit moment zitten we eigenlijk in een tussenwereld. Deze tijd wordt de 'Apocalyps' of openbaring genoemd. Dit betekent dat de Waarheid zal geopenbaard worden. In deze tussentijd is het ook nodig dat we ons door onze eigen problemen werken, zowel individueel als collectief.

4. De 6e wereld is volgens de Maya’s nog onbeschreven. Dat betekent dat het aan ons is, als medeschepers, om de nieuwe wereld en de nieuwe beschaving die we wensen te creëren.

5. De Maya’s voorspellen ook dat tegen 2012:
- we over een heel nieuwe technologie zullen beschikken dat verdergaat dan degene die we nu kennen.
- we het concept tijd en geld zullen overstijgen.
- we de vijfde dimensie binnengaan nadat we eerst de 4e hebben gepasseerd.
- de aarde en het zonnestelsel galactisch gesynchroniseerd zullen worden met de rest van het Universum.
- ons DNA zal geüpgraded zijn (of gereprogrammeerd). "Iedereen op deze planeet muteert. Sommige bewuster dan anderen, maar iedereen ondergaat het." - Extraterrestrial Earth Mission.

6. In 2012 zal het plan van ons zonnestelsel weer op 1 lijn getrokken worden met het plan van onze Melkweg. Deze cyclus heeft 26.000 jaar geduurd. Virgil Armstrong beweert ook dat nog 2 andere galaxies tegelijkertijd zullen op 1 lijn getrokken worden. Een echt galactisch evenement!

7. De tijd is aan het versnellen. Duizenden jaren lang was de Schumann Resonantie oftewel de hartslag van de aarde 7.83 cyclussen per seconde. Het leger gebruikte deze SR als een erg accurate referentie. Maar sinds 1980 is deze resonantie langzaam aan het stijgen. Op dit moment zit hij al aan 12 cyclussen per seconde. Dit betekent dat de dagen nu nog maar 16 uur duren, in plaats van 24 uur.

8. Tijdens de Apocalyps of de tussentijd zullen veel mensen door enorme persoonlijke veranderingen gaan. Er zullen veel en gevarieerde veranderingen zijn. Het is allemaal een deel van hetgeen waarvoor we hier naartoe zijn gekomen om te leren en te ervaren. Voorbeelden: relaties die eindigen, verhuizingen, van job veranderen of stoppen met werken, verandering in gedrag en denkwijze...

9. Op elk moment maken we kleine en grote beslissingen. Elke beslissing is gebaseerd op LIEFDE of ANGST. Kies voor liefde, volg je intuïtie, niet je verstand. Volg je passie en dat 'brandend gevoel van verlangen'. Volg de stroom.

10. Gedachtevormen zijn erg belangrijk en hebben veel invloed op je dagelijkse leven. We creëren onze realiteit met onze gedachtevormen. Als we altijd negatief denken, dan trekken we dat ook aan. Als we positief denken, dan zullen we ook positieve mensen en gebeurtenissen aantrekken in ons leven. Wees je bewust van je gedachten en verwijder elke onnodig negatieve of oordelende.

11. Wees je bewust van het feit dat de media gecontroleerd wordt door enkelen. Gebruik je onderscheidingsvermogen. Zoek de verborgen agenda's. Waarom wordt bepaalde informatie verspreid? Wat is 'hun' agenda? Is het een geval van "probleem-reactie-oplossing"? Creëren 'zij' een probleem zodat 'wij' reageren en om een oplossing schreeuwen en bieden 'zij' dan daarna 'hun' oplossing aan? Onthoud dat de oplossing die zij bieden hetgeen is wat zij in de eerste plaats wilden!

Belangrijke punten te onthouden tijdens de veranderingen tot 2012:

1. Houd altijd contact met de bron van al het leven. De creatieve energie van het Universum. De Allerhoogste.
2. Vertrouw op je gevoel en intuïtie.
3. Help mensen hun angsten te overwinnen door de positieve effecten van de komende veranderingen uit te leggen.
4. Help mensen hun zelfvertrouwen te verbeteren en om hun leven weer meester te worden. Help ze hun eigen macht te hernemen.
5. Laat de negatieve krachten ons niet verdelen (verdeel en heers).
6. Herinner je wie je bent. De meesten van ons zijn oude zielen. We zijn spiritueel meer geavanceerd dan de regressieve duistere buitenaardsen (Greys, Reptielen, Draconians). Wij bezitten creativiteit, seksualiteit, sensualiteit en liefde voor onszelf en anderen.
7. Onthoud dat we allen hier zijn om te leren en om ons karma in te lossen. Elk persoonlijk pad is uniek.
8. Onthoud dat ieder zijn realiteitsbesef/wereldbeeld verschilt. Oordeel niet.
9. Laat elke beslissing die je neemt, gebaseerd zijn op liefde en niet op angst.



Verwachtingen :

a. Er zullen grote veranderingen optreden met betrekking tot maatschappij, het weer en jezelf. Dit is niet per se negatief, maar spannend, want deze veranderingen leiden ons naar een nieuwe galactische samenleving die op punt zal staan in 2012.
b. Een officiële aankondiging van contact met buitenaardsen.
c. Er zal een stijging zijn in het aantal aardbevingen, vulkaanuitbarstingen en overstromingen. Dit is Moeder Aarde die zichzelf zuivert.
d. Er zal in de volgende jaren een enorme machtsstrijd komen tussen het leger, de geheime overheid/de Nieuwe Wereld Orde/Illuminati/Vaticaan en sommige buitenaardsen.
e. Het banksysteem zoals we het kennen zal instorten. De Maya kalender voorspelt dat we boven het concept tijd en geld zullen stijgen.
f. Er is de mogelijkheid tot een valse Terugkeer van Jezus Christus, in scène gezet door de regressieve Grey buitenaardsen. Ze zullen dit doen door enorme hologrammen te projecteren in de lucht. Het doel is ons te verdelen en om ons af te leiden van hun echte agenda. De Terugkeer is eigenlijk een proces in elk van ons, in elk van ons zal Christus weerkeren.
g. Sommigen zullen 'uitchecken' te wijten aan hun onvermogen om met de nieuwe hogere spirituele frequenties om te gaan. Dit is hun vrije keuze.
h. Alle nieuw geboren kinderen zullen waarschijnlijk telepathisch begaafd zijn vanaf de geboorte. Ze zullen hoogst intelligent zijn, enorm intuïtief en ze zijn de spirituele leiders van de toekomst.



Mogelijke (fysieke effecten) van de veranderingen:

* Migraine, hoofdpijnen en vermoeidheid
* Elektrische gewaarwordingen in de ledematen en in de ruggengraat.
* Spierkrampen
* Griepsymptomen
* Intense dromen
* Het menselijke lichaam zal gevoeliger worden als gevolg dan de nieuwe vibraties.
* Het fysieke lichaam is al aan het veranderen. Je lichtlichaam wordt gecreëerd en geactiveerd.
* We evolueren weer naar een DNA van 12 strengen in plaats van de 2 die we nu maar hebben
* We worden intuïtiever en onze healing capaciteiten verbeteren
* Alle 'plagen' van de jaren 90, zoals AIDS zullen verdwijnen.



_________________
Het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar,
alleen met je hart kun je goed zien


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-10-2005, 09:35:08 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
@ki, dankje voor je uitgebreide post.
Wel interessant om te lezen, maar wel goed dat je erbij zei "Neem ervan mee wat voor jou al waar aanvoelt!".
In het begin met lezen was ik wel geboeid, maar toen we aankwamen bij een aantal, mijns inziens, zeer onwaarschijnlijke facetten was ik minder geboeid.
De facetten waar ik het over heb zijn:

*DNA-upgrading
*Greys, Reptielen, Draconians
*Contact met buitenaardsen
*Regressieve Grey buitenaardsen met hologrammen

Niet dat ik niet geloof in een mentale evolutie in de mens, in tegendeel, maar als ik lees over Star Trek achtige verschijnselen dan roept dat bij mij vraagtekens op.
Goed, buitenaards leven kan bestaan, daar ben ik wel aardig van overtuigd.
Maar stel je voor, je loopt over straat en ziet mensen die je nog nooit eerder gezien hebt. Hen kun je niet bij naam noemen.
Waarom zou er dan nu al gesmeten moeten worden met namen als "Greys" en "Draconians"?
Ik weet niet wie deze tekst heeft geschreven of iig. de zogenaamde "feiten" op een rij heeft gezet, maar ik vind het een vervuiling van de Maya geschriften door de verkeerde interpretatie die eraan gegeven word.
Mij kun je niet wijsmaken dat de Maya's letterlijk zo de wezens hebben beschreven.
Vroeger zijn er vertalingen gedaan van de Bijbel, sommige Hebreeuwse woorden kun je in het Nedelands op wel 3 verschillende manieren vertalen. In die gevallen neemt men de vertaling die het beste in hun eigen interpretatie past aan.
Stel dat de vertaler van de Maya teksten een dermate rijke fantasie had wat betreft buitenaards leven, dan zal deze persoon de vertaling gebruiken die aansluit op zijn denkpatroon. Zo kunnen sommige teksten dus verkeerd worden vertaald, zo ook bij de Bijbel.
Het enige wat ik hiermee wil zeggen is dat mensen geen conclusies moeten trekken op dergelijke genoemde punten.
De Maya's hebben de teksten geschreven, wij hebben geprobeerd deze te vertalen, maar niet geheel foutloos.
Daarom stel ik voor dat we gewoon zo goed mogelijk proberen te leven uit liefde en licht en vanzelf wel zien wat er gebeurd in de toekomst.

Leef je leven nu je nog leeft!


Groeten Paul!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-10-2005, 22:29:56 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-09-2005, 21:56:13
Berichten: 10
Locatie: La Haye
Hi Beautiful Disaster,

Zoals eerder gezegd: neem mee uit de tekst wat voor jou aanvoelt als waarheid! Ik kreeg hem (zonder vermelding van auteur overigens) via de mail doorgestuurd en vond er interessante 'weetjes' instaan. Ik vind dat je een punt hebt als je het stuk aanhaalt over de greys, draconians, reptielen (oftewel de buitenaardsen). Ik geloof zeker wel dat er leven is buiten onze planeet, maar de manier waarop dat in het stuk beschreven wordt vind ik idd een hoog Startrek gehalte bevatten. Ik denk niet (maar goed dat is dan mijn waarheid) dat zij zich op een dergelijke manier manifesteren. Daarnaast vind ik de hele hype die er de laatste jaren rond de maya's en 2012 ontstaan is verre van authentiek. Toevallig was ik dit jaar in Mexico en heb ik daar vele maya ruines bezocht, maar door al het toerisme eromheen is het oorspronkelijke, eerlijke en authentieke voor mijn gevoel verdwenen. Dat geldt evenzeer voor de maya geschriften. Ieder maakt zijn eigen waarheid en intrepeteert zaken op zijn eigen manier. Ik denk dat het belangrijkste is om te blijven voelen waar jouw eigen waarheid ligt. Daarbij kunnen we wel speculeren tot we een ons wegen, maar ik denk dat het belangrijker is dat je nu in 2005 leeft vanuit een juiste intentie en als de tijd daar is vanzelf zal ervaren wat er klopt van alles wat er over 2012 geschreven is. En tot die tijd genoeg interessante literatuur en artikelen lezen die over dit onderwerp verschenen is!

Xx

_________________
Het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar,

alleen met je hart kun je goed zien


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-10-2005, 16:58:57 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 16-10-2005, 20:47:32
Berichten: 362
Locatie: Eindhoven
21/12/2012 = 11

Veel mensen hebben iets met het getal 11....onbewust kijken ze op de klok precies op 11.11. Wat je ook aant doen bent het trekt je aandacht.

Het getal 11 is het getal van het spirituele inzicht en de intuïtie.
Het roept op tot verandering d.m.v gebeutenissen/rampen of personen

http://www.uri-geller.com/articles/11.htm

Groetjes!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-01-2006, 18:19:41 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-01-2006, 21:28:02
Berichten: 162
De maya's (maar ook meer oude volken) hebben inderdaad veel dingen over 2012 duidelijk willen maken.

Ze vertellen ons dat er dan een einde is aan een precessie en een begin van de nieuwe (precessie is een hele langdurige cyclus in ons zonnestelsel, hij duurt iets van 23000 jaar. In 2012 is er een 'precessie wisseling'. Dit hebben wetenschappers in onze
tijd ook uitgerekend, en het is waar. :shock:

Of er rampen en nieuwe dementies komen weet ik niet.
Misschien gebeurt er wel even veel als bij de jaarwisseling van
2000 ;) .

Maar toch zijn er ook geruchten over verschuivingen van de zonnepolen (daar is namelijk een al verandering in geweest !!!!!) enz. :idea:

Op de site http://www.seriewoordenaar.nl wordt er veel over verteld.


Tschuus :wave:

_________________
Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-06-2007, 15:25:39 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-06-2006, 11:48:56
Berichten: 1182
Locatie: Heerenveen
Dit is een heel interessant stuk, alleen een paar dingen wou ik ter sprake brengen.


5. De Maya’s voorspellen ook dat tegen 2012:
- we over een heel nieuwe technologie zullen beschikken dat verdergaat dan degene die we nu kennen.

Dat klopt, en daar zijn we nu al lang mee bezig. Alleen wordt dat denk ik nog geheim gehouden voor de mensheid, maar zijn de overheden er allang mee bezig geweest.
- we het concept tijd en geld zullen overstijgen.
Dat zijn we (volgens mij) al, we hebben altijd tijd te kort en geld te veel.
- we de vijfde dimensie binnengaan nadat we eerst de 4e hebben gepasseerd.
Dit klopt niet helemaal… Want hierboven staat nog vermeld dat we de 5e al gepasseerd zijn en we nu in een tussenfase zitten…
- de aarde en het zonnestelsel galactisch gesynchroniseerd zullen worden met de rest van het Universum.
Dit heb ik al wat vaker gelezen, dat klopt.. We komen op 1 lijn te staan met het centrum van de Melkweg. Wat volgens de Maya’s de baarmoeder van het heelal is.
- ons DNA zal geüpgraded zijn (of gereprogrammeerd). "Iedereen op deze planeet muteert. Sommige bewuster dan anderen, maar iedereen ondergaat het." - Extraterrestrial Earth Mission.
We veranderen inderdaad maar volgens mij is dat niet te zien in ons DNA, maar gebeurt dat in ons bewustzijn. En dat is niet terug te vinden in ons DNA

7. De tijd is aan het versnellen. Duizenden jaren lang was de Schumann Resonantie oftewel de hartslag van de aarde 7.83 cyclussen per seconde. Het leger gebruikte deze SR als een erg accurate referentie. Maar sinds 1980 is deze resonantie langzaam aan het stijgen. Op dit moment zit hij al aan 12 cyclussen per seconde. Dit betekent dat de dagen nu nog maar 16 uur duren, in plaats van 24 uur.
Dit klopt volgens mij niet helemaal.. want anders zouden we dat wel merken aan onze klokken en aan de zon. Dan klopt dat namelijk niet meer, en voor zover ik weet klopt dat wel nog steeds. Al is het wel zo, sinds die tsunami op kerst, is de aarde inderdaad vlugger gaan draaien. Het zij dan maar 2 seconden, maar het is wel vlugger.

a. Er zullen grote veranderingen optreden met betrekking tot maatschappij, het weer en jezelf. Dit is niet per se negatief, maar spannend, want deze veranderingen leiden ons naar een nieuwe galactische samenleving die op punt zal staan in 2012.
Ik weet alleen hierbij iets over het weer te zeggen… Dat is inderdaad aan het veranderen… Het is nu juni.. zo is het hartstikke warm en is het niet uit te houden en de volgende dag is het weer zo gigantisch koud, dat je niet warm bent te krijgen… Het zal mij ook niets verbazen dat over een redelijke tijd we met mijn verjaardag in de achtertuin kunnen BBQen in plaats van sneeuwballen gooien en met die van mijn vriend het tegenovergestelde. (ik ben 31-12 jarig en hij 5-8 )

h. Alle nieuw geboren kinderen zullen waarschijnlijk telepathisch begaafd zijn vanaf de geboorte. Ze zullen hoogst intelligent zijn, enorm intuïtief en ze zijn de spirituele leiders van de toekomst.
Dat zijn de Indigo-kinderen.

We evolueren weer naar een DNA van 12 strengen in plaats van de 2 die we nu maar hebben
Dat is wel een hele grote sprong… Om ineens van 2 naar 12 te gaan.. En is volgens mijn niet eens mogelijk… Want het DNA zit als een trap aan elkaar vast.. hoe willen zie resterende 10 trappen dan aan elkaar gaan binden.. en alle informatie die een persoon bezit, ligt vastgelegd in miljoenen genen..

* We worden intuïtiever en onze healing capaciteiten verbeteren
Healing in de spirituele vorm? Of healing in de medicinale vorm? Dat is de vraag… want de kennis van medicijnen wordt steeds beter.. en worden steeds meer dingen gevonden. En schijnen zelfs al medicijnen te bestaan die kanker genezen. Of wordt met behulp van energiegolven de healing verbeterd. Kunnen mensen dan onderling elkaar helpen, zonder tussenkomst van een dokter o.i.d. Dat is niet echt duidelijk weergegeven.

Alle 'plagen' van de jaren 90, zoals AIDS zullen verdwijnen.
Kennis van de medicijnen worden beter, waardoor zulke dingen bestreden kunnen worden.


Dat is hoe ik erover denk.

_________________
Past the point of no return, no going back now
Our passion play has now, at last, begun
Past all thought of right or wrong, one final question.
How long should we two wait, before we're one?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-06-2007, 14:43:26 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-02-2007, 11:11:06
Berichten: 17
Veel mensen geloven in 2012, veel zijn er bang voor 2012, maar er zijn er ook veel die niet bang zijn of er helemaal niet in geloven. Wat ik hier wil zeggen: Geloof dat wat je zelf wil. Geef zelf een invulling voor 2012. Probeer er positief over na te denken, dan valt het uiteindelijk allemaal 100% mee. We zullen er dan allemaal op vooruit gaan. Ik verheug me er in ieder geval op en kan niet wachten tot het uiteindelijk "D-Day" is! :wink:

Gr. Spirit Thinker

_________________
http://geldmachine.250free.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-07-2007, 11:29:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 05-07-2007, 11:23:26
Berichten: 3
De originele geschriften/voorspelling van de Maya's over 2012 staan ook vertaald in het Nederlands online. Kijk maar eens op http://www.grenswetenschap.nl/2012/


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl