Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-11-2024, 18:27:23

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Bizarre keuze's !
BerichtGeplaatst: 19-10-2006, 22:23:17 
Elf
Elf

Het is weer zover :?

Mijn leven is altijd redelijk extreem geweest, van het 1 naar het ander, dingen doen die niemand doet deed ik wel, dagelijks uitgaan, veel op vakantie,vrouwen,drugs en voetbal.
Maar toch wist ik dit altijd te combineren met serieus zijn, op me werk deed ik wat ik moest doen en op sociaal vlak had/heb ik helemaal geen moeite.
Zo kreeg ik een klein half jaartje geleden een nieuwe functie als winkelmanager van een supermarkketen waar ik zelf al 7jaar werkte als 2e slager en vervolgens als chefslager.
Deze nieuwe functie brengt ongelofelijk veel verandwoodelijkheid met zich mee. Maar dat is wel iets wat ik juist graag wil.

Alles kreeg nu eindelijk wat meer structuur in m'n leven, en ook alle dingen die "negatief" waren zoals drugs,elke avond stappen en vooral voetbal heb ik daardoor ook wat meer vanaf kunnen komen.
Ook van vrouw naar vrouw zag ik in dat dat niet kon tegenover de vrouwen in kwestie.
Allemaal positieve dingen dus :)

Maar nu is er op m'n werk een redelijk groot conflict wat tot gevolg heeft een rechtzaak die niet te winnen valt.
Dit betekend dat de mensen die boven mij staan allemaal weg zijn of weg gaan. En aangezien ik door "vriendjespolitiek" en doordat ik jaren ervaring heb in het bedrijf mezelf zonder ooit iets te leren mezelf omhoog heb gewerkt tot waar ik nu sta heeft dat waarschijnlijk erg veel invloed op mijn toekomst.
Waarschijnlijk bij overnamen zal ik zonder pardon eruit worden gewerkt door de nieuwe personen die het over gaan nemen.

Nu heb ik dus de volgende keuze's
Ik blijf en ga mezelf bewijzen
ik ga mee naar Arnhem om daar de zelfde functie te houden.
Ik ga weer werken als Chefslager
ik ga naar de overburen AH waar ik al op gesprek ben uitgenodigt.\
Of ik ga in de meubelhandel en krijg m'n eigen zaak van een vriend van mij.
Of ik ga wat ik altijd al wil toch naar het buitenland.

Natuurlijk zitten hier goede keuzes bij maar helaas is het niet een droom van mij als je begrijpt wat ik bedoel.
Vind het echt een bizarre keuze die ik moet gaan maken, vooral omdat ikweet dat het m'n gehele toekomst gaat bepalen. :?

Dan nog niet gesproken over de keus tussen 2 vrouwen ...
1 van de vrouwen is echt een meisje wat precies bij me past het zelfde denkend over het leven, ze is lief mooi en intiligent.
Of de andere vrouw die wat ouder is dan mij, maar wel iemand die van het leven houd maar een stuk serieuzer is.
Beide trekken enorm aan me en ik weet dat ik moet kiezen, maar ik kan het niet voel voor alle 2 even veel :?

Ik moet dus binnen 4 weken tot een besluit komen voor beide gevallen...
En serieus ik heb voor me gevoel nog nooit voor zo'n zware keus gestaan.

Mischien intreseerd julie dit allemaal niks :wink: maar ik ben blij dat ik het even van me af kan schrijven... het lucht iedergeval erg op :lol:

roy

Berichtenonderwerp: Re: Bizarre keuze's !
BerichtGeplaatst: 19-10-2006, 22:51:23 
Dwerg
Dwerg

Lieve Roy,

fijn dat je het even van je af kon schrijven, en het interesseert me wel degelijk. Ik wil je graag helpen maar omdat ik jou niet ben en je gevoelsleven niet ken is dat moeilijk. Daarom heb ik al je punten maar gekopieerd en over allemaal iets korts geschreven. Een vraag om over na te denken en te helpen bij je keuze, of een korte mening. Het blijft jouw keuze natuurlijk, maar misschien kun je op deze manier wat helderder erover denken, het klinkt namelijk alsof het een grote chaos in je hoofd word met al die vragen...

-k blijf en ga mezelf bewijzen
Klinkt goed, maar een beetje onzeker. Als puntje bij paaltje komt en je zou weg moeten dan kun je echter altijd nog een tweede optie achter de hand hebben..

-ik ga mee naar Arnhem om daar de zelfde functie te houden.
Klinkt veilig, en goed omdat je de verantwoordelijkheden leuk vindt. Bevalt het werk zo goed dat je het niet wil vervangen door alle andere mogelijkheden?

-Ik ga weer werken als Chefslager
Eerlijk gezegd klinkt dit als een achteruitgang van waar je terecht bent gekomen en voor gewerkt hebt.. Of is dit kort door de bocht?

-ik ga naar de overburen AH waar ik al op gesprek ben uitgenodigt.\
Bevalt de functie je? Denk je dat je erin kunt groeien?

-Of ik ga in de meubelhandel en krijg m'n eigen zaak van een vriend van mij.
Spannend! Dat klinkt als een leuk avontuur, voelt het ook goed?

-Of ik ga wat ik altijd al wil toch naar het buitenland.
Als je dit altijd al gewild hebt lijkt het iets om te doen natuurlijk. Maar wil je daar eerst een plan voor maken, of heb je dat al? Wel heel gaaf of je droom na te leven in elk geval..

Ik weet niet of je er wat aan hebt, het is echt niet bedoeld om mijn mening op te dringen ik hoop alleen dat je zo een iets duidelijker plaatje kunt maken van de gedachtes die jij weer krijgt als je dit leest. Misschien slaat het ook wel nergens op, in dat geval sorry..

Ook wat de vrouwen betreft wilde ik wat zeggen. Als je voor beide echt iets voelt is de tijd er misschien nog niet een keuze te maken. Zolang je die niet kunt maken is het misschien wel geen van twee. Het zou ook niet helemaal eerlijk zijn voor de ander om je aan haar te geven terwijl je hetzelfde voor een ander voelt. Gef het de tijd, misschien komt de juiste keuze vanzelf..

Ik hoop dat je er een beetje uit kunt komen, als je er eens over wil kletsen kan dat altijd!

Liefs Barbara

BerichtGeplaatst: 20-10-2006, 12:00:10 
Nimf
Nimf

hoi roy

aandachtig heb ik je bericht gelezen, voelt goed hé om het van je af te schrijven ?

wat betreft je werk
er zijn veel opties en idd je hebt een hoop opties die allemaal best aantrekkelijk zijn lijkt me maar weet dat je leven er zeker niet vanaf hangt
het kan wellicht lastig zijn om een andere vaste baan te vinden maar het is niet het einde van de wereld als je deze huidige baan verliest

ikzlef zou de uitdaging aangaan en mezelf gaan bewijzen, met als optie dat ik iets achjter de hand heb om op terug te gaan vallen ( gesprek bij ah )

wat zijn je plannen met het buitenland en hoe zie je dat plaatje samen met je beeld over je relatie die je wellicht aan wil gaan ???

wat betreft de dames, maak eerst de keuze voordat je je bind aan een van hen
is voor beide dames beter, bedenk bij die keuze dat degeen die echt bij je past en hetzelfde denkt etc, je die niet vaak tegenkomt !!!!

wat ik nog toe wil voegen: volg je hart !!!!!

BerichtGeplaatst: 20-10-2006, 20:04:07 
Groentje
Groentje

Hoi Roy,

Ik heb net een stukje geplaatst over twijfel ( bij verhalen) en lees nu jouw verhaal.
Ik herken het heel goed en zou er daarom graag even op in willen gaan.

Even helemaal los van welke keuze je gaat maken. Het eerste wat in me opkwam is..stop met bang zijn om een keuze te maken.

Natuurlijk probeer je de voors- en tegens- aan elkaar af te wegen. Maar besef wel dat er bij wat je ook kiest..zowel voors en tegens zijn.

Ik heb eens een reading gedaan bij iemand en daarin werd me heel duidelijk dat het niet uitmaakt welke weg je kiest. Je kent vast wel het spreekwoord: er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. En zo is het ook.
En of je nu weg a of weg b kiest..op beide wegen zullen obstakels zijn, maar ook juist mooie momenten. En ook die obstakels zijn juist nodig om iets van te leren. Wees dus niet bang om een keuze te maken. Zoals Carlo al zegt: volg je hart!

Als je echt vanuit je hart kiest is je keuze altijd goed! Wat je ook kiest, laat het jouw keuze zijn.
Een foute keuze bestaat dan niet, want jij hebt dan zelf gekozen voor een bepaalde leerweg.
Stel je kiest iets..en het blijkt niet goed te voelen achteraf. Is dat erg?

Het is je angst die zegt dat dat erg is. Maar eigenlijk is dat helemaal niet erg. Je hebt er dan namelijk van geleerd dat je het zo niet wil. En kiest vervolgens voor iets anders...
Net zoals je schrijft over je verleden...veel uitgaan, vrouwen, drugs enz...Het heeft geen enkele zin om op wat voor manier dan ook te twijfelen over wat je ooit hebt gedaan. Jij weet wat je eraan gehad hebt en hebt er die dingen uit geleerd die voor jou belangrijk zijn. Al is het mss alleen al maar dat je weet dat je het zo niet meer wil!
Ook voor wat betreft de vrouwen..maak daarbij je eigen keuze..voel het in je hart..en wees niet bang om een ander te kwetsen!

Lieve Roy..Ik wens je heel veel succes bij het maken van je keuzen...
Maar wees iig niet bang om te kiezen ..zie het als een uitdaging...iedere keuze heeft een mooie leerweg voor jou in petto...en besef dat je elk moment een nieuwe keuze kunt maken!
Jij leeft jouw leven!!! Enjoy!!!
:)

Liefs Elbeetje

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00