Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 03:41:37

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23-06-2005, 20:52:39 
Groentje
Groentje

Ik doe altijd heel erg veel dingen tegelijk, omdat ik me niet lang met 1 ding bezig kan houden, dit doe ik nu alleen betreft creativiteit kwijtraken, als ik met alles zo om zou gaan zou het einde zoek zijn natuurlijk!

Het begon allemaal toen ik erachter kwam dat ik wel iets wou doen met kleding..en begon dus met ontwerpen daarvan (nu doe ik de opleiding)
Dat doe ik dus nog steeds heel erg veel..verder schilder en teken ik..schrijf ik verhalen en gedichten..soms schrijf ik zomaar dingen op die ik uit mijn hoofd wil hebben..ook dans ik en zing ik(onder de douche :P )
en ik experimenteer graag in de keuken..dat is ook wel een vorm van creativiteit denk ik...ik richtte mijn huisje steeds anders in (andere kleuren andere accesoires) totdat ik bij mn inrichting kwam die ik nu heb, want daar voel ik me prettig bij..ow en niet te vergeten..ik heb altijd freestyle battles met mijn broertje..gewoon voor de lol, maar je kan er een hoop in kwijt!

Ik denk soms dat ik teveel creativiteit heb en het daarom in zoveel dingen kwijt moet...maar goed zo uit ik me dus..

xx deb

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00