Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:55:27

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10-01-2015, 17:46:27 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-05-2014, 13:20:48
Berichten: 17
Hallo allemaal,

Ik weet niet zeker of ik hier aan het goede adres ben met wat ik wil delen, als dat zo is, hoor ik dat vanzelf wel.
Ik ben echt een muziekliefhebber, mijn favoriete muziek is Hardstyle, het geeft mij een euforisch gevoel en er zitten in de nummers heel vaak levenswijsheden in (zou je misschien niet verwachten bij deze stijl, behalve als je het kent haha). De lyrics kun je natuurlijk allemaal op een andere manier interpreteren, maar het leek me wel gaaf om mijn interpretatie bij bepaalde teksten te delen. Ik houd overigens van heel veel verschillende soorten muziek, van nederhop tot rock tot dance tot nederlandstalig, R&B tot Klassiek. Ik heb ook een dancenummer 'Sun Goes Down' geinterpreteerd.
Ik ben benieuwd wat andere van deze interpretatie vinden en of ze er iets aan hebben. Dus reactie is welkom!

Daar komt ie:

Robin Schulz feat. Jasmine Thompson – Sun Goes Down

Nothing’s ever what we expect,
But they keep asking where I go next
All we chasing is the sunset
Got my mind on you

Doesn’t matter where we are

Niets loopt zoals we verwachten,
Maar ze blijven vragen waar ik als volgende naar toe ga (maar niks loopt zoals we verwachten, dus je kunt van alles plannen en bedenken, maar uiteindelijk loopt het toch altijd anders, dus kan je net zo goed het leven nemen zoals het komt, mocht je daar klaar voor zijn(vind ik zelf wel een pittige uitdaging haha)).
Wat we telkens achterna zitten is de zonsondergang (Je blijft telkens onderweg als je niet stilstaat bij het moment, je blijft maar onderweg tot de zonsondergang, dan ga je weer slapen, dan sta je op en ga je weer op zoek of ben je weer onderweg, totdat je weer gaat slapen, je komt nooit aan. Als je stilstaat bij het moment, dus je ervaart en aanvaard de situatie, herken je ook de geluksmomenten)
Mijn gedachten zijn bij jou (Is gewoon lief)


“This is the time to turn off your mind” – Atmozfears & Audiotricz – This is the time (sparks)

This is the time to turn off your mind

Listen to your heart for your god's sake
You'll move a mind
I'll answer all the prayers that your lips place
Corrupt by the lies


Dit is het moment om je gedachten uit te schakelen. Geniet compleet van het moment, ervaar het met al je zintuigen. Laat je geest er niet tussen komen. Wees in het hier en nu. Zet je gedachten uit voor dit moment, om het zo vol mogelijk te ervaren. Daar ligt de waarheid, in het zijn, niet in de gedachten. Gedachten zijn maar representaties van de werkelijkheid, die zijn niet per definitie de waarheid. Wel als je ze gelooft, dan maken ze zich vanzelf waar, dan wordt het een overtuiging. En je overtuigingen bepalen hoe je de wereld ziet. Goed, door die gedachten kan je een moment dus heel anders, misschien wel negatiever, ervaren dan hoe die kan zijn. Wanneer je je gedachten dus uitschakelt/negeert en je compleet focust op het moment wat zich afspeelt, kan je er veel beter van genieten!


“It’s time to figure out where I belong” Da Tweekaz – Break the spell

It feels like everything is closing in on me
There's not a single place that I could ever be
A magical spell has been brought upon me, from which I can not escape
A darker force has taken over, ready to alternate!

Can you break the spell?
Pure as evil hell, I need to figure out where I belong
Magic as the night I'm taking up a fight
It's time to break the spell, one last time


Door uit te zoeken waar je thuis hoort, raak je niet meer zo snel in een situatie waar het net lijkt of je vastgehouden wordt door een spreuk, waar je dus moeilijk uit komt. Wanneer je weet waar je thuis hoort, wat je plek is, wie je bent, breek je door die ‘spreuk’ heen!


Zo zijn er nog veel meer nummers (waaronder Hardstyle) waar zulke dingen naar voren komen. Ik ben alleen benieuwd of het helpend kan zijn of dat het alleen maar irritant is om dit te interpreteren en te delen en dat het de muziek te kort doet, kan natuurlijk ook.

_________________
Je hoeft niet het beste te kunnen om te kunnen genieten van het beste van je kunnen :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2015, 06:41:51 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Niet zozeer helpend, maar ik vond het wel interessant om te lezen :p


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-08-2015, 10:43:29 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Misschien moet je eens iets interpreteren van Of Monsters And Men. Die band maakt leuke muziek, maar ik snap nooit iets van de tekst :P


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl