I feel schreef:
Mag ik vragen wat Reiki prcies inhoud? kun je het via de pc ook leren? (denk het niet maar oke). Maar ik hou problemen van mensen altijd op maar zij is zo belangrijk voor mij. Als ik thuis ben ofzo is het nietzo dat ik me altijd met haar bezig hou, maar als ik in klas zit... Dan kan dat gewoon niet. Ik kan niet eens naar een foto van haar kijken zonder haar pijn te zien...
Liefs
I Feel
Ps Als et wel via de pc zou kunnen zou je mij dan les willen geven?
Lieve I feel
Sorry dat ik nu pas reageer, problemen met de pc.
De vragen over Reiki hebben anderen al beantwoord, zou het zelf niet beter kunnen uitleggen.
Toch wil ik je adviseren, om je voor haar gevoelens, pijnen, etc proberen af te sluiten. Ik weet hoe moeilijk dat is. Maar je hebt de kans dat je alles toch automatisch mee neemt naar huis. Misschien blijkt dat je als je thuis bnet dat je er niet meer aan denkt, maar toch innerlijk misschien wel en ben je er toch weer mee bezig.
Ik weet heel goed, dat je er erg mee zit. En het hartste is dat wij allemaal er niets aan kunnen doen. Wij kunnen je allemaal wijze raad geven maar meer niet. Ook wil ik graag af en toe meer doen voor je hoor
Maar dat lukt gewoon niet.
Misschien is dat ook wel het zelfde als, met je vriendin. Graag haar helpen, maar het niet kunnen. Accepteer dat, daar zou je zelf rustiger van worden.
Liefs
Barry
P.s Vindt het wel erg lief dat je zo om je vriendin geeft. en dat je zo om hulp vraagt.