Afgelopen vrijdag masseerde ik me moeder weer (noem het liever zo eigenlijk) en ze had weer hele erge kramp. Ik kon het gewoon voelen tot diep in me toen ik over haar handen en vingers wreef. Ik weet niet hoe of waarom maar ik kon het niet al te lang doen. Moest het zo vaak mogelijk afslaan en bleef me concentreren om contact te houden wat betreft aarden. Toen vroeg ze of ik haar been eens wou doen, omdat ze gewoon erg veel pijn erin heeft. Ikzelf had niet al te veel vertrouwen erin dat het zou helpen omdat ze toch echt binnenkort aan een kunstgewricht zal moeten, maar goed ik deed het, zei het met enige sceptisme wat betreft mijzelf. Alleen of ik heb overdreven of wat het ook mag zijn, ik weet het niet, maar ik blijf pijn houden. Mijn hele rechterarm, waar ik haar mee heb aangeraakt lijkt gewoon zo stijf alsof ik de vierdaagse van nijmegen op me handen heb gelopen, en ik heb een knallende koppijn weer. Heb ik meestal als ik "onvoorbereid" masseer. Maar goed, na een heel weekend + paasdag paracetamol te hebben geslikt lijkt het ietsje af te zwakken. Al heb ik zelf wel de vraag van wat heb ik nu weer fout gedaan.
Ik heb het vermoeden dat ik die knie niet had moeten doen.. misschien toch teveel? Misschien omdat ik er zelf niet in geloofde dat ik me niet goed heb geconcentreerd op het aarde? Of was gewoon de pijn van mijn moeder zo erg dat ik er dagen last van had? Of gewoon toeval? Ik weet het niet, maar zou toch wel graag een oplossing weten.. of misschien een suggestie van wat het geweest kan zijn geweest..?
Iemand antwoord?
Liefs rogue