Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:01:17

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Astraal opereren
BerichtGeplaatst: 26-08-2008, 23:17:30 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-08-2008, 12:01:46
Berichten: 136
Locatie: Doetinchem
Hey allemaal,

Ik heb het forum eens doorzocht maar eigenlijk niets gevonden over astraal opereren. Zijn er forumgebruikers die hier - net als ik - mee aan het experimenteren zijn? Wellicht dat we eens wat ervaringen en informatie kunnen uitwisselen?

Groetjes,
Roy


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Astraal opereren
BerichtGeplaatst: 27-08-2008, 08:32:49 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Dankzij mijn levendige fantasie zag ik een astrale projectie met scalpel en klamp :mrgreen: Maar dat zal je er wel niet mee bedoelen lijkt me :rolling:

Iets meer uitleg voor deze fantast graag :)

thnx

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Astraal opereren
BerichtGeplaatst: 27-08-2008, 16:04:46 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-08-2008, 12:01:46
Berichten: 136
Locatie: Doetinchem
Haha je kan je d'r inderdaad alles bij voorstellen, wát een term zeg :D

Ok, ik zal een poging wagen. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik meer thuis ben in de praktijk dan in de theorie. Een voorbeeld: Een vriendin had al tijden last van haar rug. Foto's gemaakt, scan gedaan, maar niets gevonden. Nou ja, niets: de artsen spreken elkaar tegen - geen duidelijke oorzaak. Nou ja, daar zit je dan met je rug, aan de medicijnen dan maar.

Tijdens een behandeling 'scan' ik vervolgens de rug op de betreffende plek, op meerdere niveaus. Je kan kijken naar de botten en gewrichten, de spieren en pezen of de zenuwen. Totdat je ziet dat een zenuw geirriteerd is doordat deze (door een of andere uitstulping van tussenliggend weefsel) wordt geraakt. Vraag me niet hoe je weet dat het probleem nou juist dáár zit - ik heb zelf geen medische achtergrond whatsoever. Het is rood, je ziet het schuren. Vervolgens verwijder je de uitstulping (met je vingers of wat je op dat moment denkt nodig te hebben, kalmeert de zenuw met 'verkoelende' blauwe 'energie' en je sluit de sessie af door de pijnlijke plek te besprenkelen met 'verandering'.

De theorie hierachter is dat 'operaties' die je uitvoert op het astrale lichaam op een gegeven moment gaan doorwerken in het fysieke lichaam. Ik heb erg positieve ervaringen met het bovenstaande en al een aantal mensen met vage klachten mogen/kunnen helpen.

Groetjes,
Roy


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Astraal opereren
BerichtGeplaatst: 15-09-2008, 11:12:45 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
Hey Roy!

google eens op röntgen ogen. Misschien heb je een andere vorm hiervan.

http://www.dossierx.nl/content/view/3/61/

Groetjes Brian

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Astraal opereren
BerichtGeplaatst: 15-09-2008, 12:07:07 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
wou wat een verhaal van dat meisje,.. :shock: echt geweldig,..

en nu maar hopen dat ze geen medische missers maakt,.. want dan is ze vast de pineut,..

Roy,.. in een andere topic heb ik ook wel eens gereageerd,.. en het klinkt te mooi om waar te zijn,.. net als het verhaal van het meisje,.. maar als het echt zo is,.. is het natuurlijk helemaal geweldig,..

het is ook super dat je zo in je zelf gelooft,.. maar haal altijd de artsen er bij,.. want anders ligt alles op jouwn schouders en dat is te veel veranwoording voor iemand die nog aan het experimenteren is,..

succes met alles,..

smartie

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Astraal opereren
BerichtGeplaatst: 16-09-2008, 00:07:52 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-08-2008, 12:01:46
Berichten: 136
Locatie: Doetinchem
@vision
Hey Brian, da's inderdaad een bijzonder verhaal! Ik denk niet dat ik röntgen-ogen heb (dat klinkt zo x-men achtig), maar de beschrijving daarentegen klopt wel aardig met wat ik heb meegemaakt. Ik krijg deze beelden/info echter niet door via mijn fysieke ogen (zoals dat meisje in het artikel) maar meer via andere kanalen/mainstream/derde oog. Hmm..

@smartie82
Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar tóch kan je er iets mee! Het heeft én misschien te maken met geloof in jezelf maar meer nog met het besef dat we allemaal deel uitmaken van/bestaan uit dezelfde energie. Ik ben ervan overtuigd dat je op celniveau (en wellicht zelfs nog dieper) kan genezen! En natuurlijk, altijd eerst naar een arts. Maar in gevallen dat de artsen het ook even niet meer weten experimenteer ik er rustig op los :). Als we hiermee mensen kunnen genezen (of ze tenminste een beetje beter kunnen laten voelen) dan is dat toch met mooiste dat er is? Ik ga het een en ander uitwerken! :wink:

Groetjes,
Roy


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Astraal opereren
BerichtGeplaatst: 04-11-2008, 14:36:27 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2008, 13:24:27
Berichten: 72
hey Roy,
heb je misschien een internetpagina over dit onderwerp, of zijn er toevallig meerdere namen voor astraal opereren, want ik zou er graag iets over willen weten maar ik kan niets vinden.
groetjes Sanne

_________________
the true mind can weather all lies and illusions without being lost
the true hearth can touch the poison of hatred without being harmed
from beginningless time darkness thrives in the void, but always yields to purifying light


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Astraal opereren
BerichtGeplaatst: 04-11-2008, 15:50:34 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-08-2008, 12:01:46
Berichten: 136
Locatie: Doetinchem
Hey Sanne,

Ik heb even gezocht - er is inderdaad niet zo héél veel over te vinden. Ik ken een aantal mensen die misschien wat meer kunnen vertellen - wellicht dat zij websites e.d. weten waar je meer informatie kan nalezen. Ga ik navragen!

Groetjes,
Roy


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Astraal opereren
BerichtGeplaatst: 25-11-2008, 18:22:40 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2008, 13:24:27
Berichten: 72
alvast bedankt
groetjes Sanne

_________________
the true mind can weather all lies and illusions without being lost
the true hearth can touch the poison of hatred without being harmed
from beginningless time darkness thrives in the void, but always yields to purifying light


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Astraal opereren
BerichtGeplaatst: 25-11-2008, 22:33:44 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-08-2008, 12:01:46
Berichten: 136
Locatie: Doetinchem
Hoi Sanne,

Nou... er schijnen niet zo heel veel mensen te zijn die zich met deze zaken
bezighouden. Ik ben bang dat het een kwestie van experimenteren is. ;)

Ben je zelf wellicht ook met dit soort dingen bezig?

Groetjes,
Roy


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Astraal opereren
BerichtGeplaatst: 03-12-2008, 19:13:33 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2008, 13:24:27
Berichten: 72
hey Roy
nee ik ben er zelf niet mee bezig maar ik vroeg me gewoon af wat het was omdat ik er nog nooit van gehoord had.
groetjes Sanne

_________________
the true mind can weather all lies and illusions without being lost
the true hearth can touch the poison of hatred without being harmed
from beginningless time darkness thrives in the void, but always yields to purifying light


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl