Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 02:12:45

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Help!!!!!!
BerichtGeplaatst: 24-01-2005, 14:54:05 
Dwerg
Dwerg

Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleempje en ik wil jullie graag vragen om hulp. Mijn beste vriendin heeft reuma en ze krijgt er steeds meer last van pijn. Ik merk dat ze er erg mee zit. Ik zou haar graag willen helpen maar mijn probleem is: HOE?????

ik heb wel eens gehoord van handoplegging ofzo :? , maar ik weet er niks van af en ik ben bang dat het gevaarlijk is. Verder weet ik ook niet precies hoe ik dat zou moeten aanpakken. Maar er is nog een (klein) probleempje, zij gelooft niet echt in spirituele dingen dus is er ook een mogelijkheid dat ik dit kan doen zonder dat zij het merkt?

Graag zou ik willen weten wat jullie ervaringen hiermee zijn en of jullie nog tips of andere trucjes hebben die misschien zouden helpen. Enne welke manieren zijn er allemaal om mensen van pijn af te halen en welk zijn het meest effectief?

Alvast bedankt en veel liefs,
I Feel

Berichtenonderwerp: Re: Help!!!!!!
BerichtGeplaatst: 24-01-2005, 16:18:01 
Reus
Reus

Je zou kunnen proberen energie te sturen.
Of iemand zoeken die Reiki doet of kan magnetiseren.
En nee, dat kan je neit doen zonder dat zij het merkt.
Zij moet zelf namelijk toestemming geven.

Groetjes Amanda

BerichtGeplaatst: 25-01-2005, 14:22:12 
Dwerg
Dwerg

enne kan ik energie gewoon sturen door visualistie? en moet ik me dan ook afsluiten?

BerichtGeplaatst: 25-01-2005, 15:07:07 
Groentje
Groentje

Ja je zou energie kunnen sturen door visualisatie. (hiervoor heb je ook weer de toestemming van je vriendin nodig)!
Visualiseer dat je energie binnenkrijgt via je kruinchakra, en dat je dit doorgeeft aan je vriendin. zo voorkom je dat je je eigen energie afgeeft.
Jezelf afsluiten is ook erg belangrijk. Zo neem je eventuele negatieve energie niet op.
Je kunt je onder andere afsluiten door jezelf in een gouden ei/piramide of wat dan ook te zetten.

succes ermee en als het niet duidelijk is, vraag maar raak!!!

xxx
Lin

BerichtGeplaatst: 25-01-2005, 16:50:49 
Reus
Reus

Wat misschien dan makkelijk is (vind ik zelf nl. wel) is een foto van je vriendin erbij.
Zo kun je je richten op haar, via de foto.
Werkt bij mij heel makkelijk.

BerichtGeplaatst: 05-03-2005, 03:38:10 
Groentje
Groentje

hoi voor reuma kun je in de reformwinkel brandnetelzalf krijgen,vroeger deden ze de pijnlijke plekken met verse brandnetel bestrijken dit maakt in je lichaam dan een stof aan waardoor de pijn zakt,zoek bij jou in de buurt eens een kruidenheler die weten er meer van.

SUCCES nanny 8)

BerichtGeplaatst: 09-03-2005, 15:00:31 
Dwerg
Dwerg

nog 3 vraagjes

1 kan ik haar helpen door magnetiseren?
2 hoe doe je dat afslaan
3 kun je op afstand iemand magnetiseren?

liefs
I Feel

P.S. thnx Nanny

BerichtGeplaatst: 13-03-2005, 18:25:08 
Groentje
Groentje

natuurlijk zou magnetiseren kunnen helpen,of je dat zelf kunt doen weet ik niet , of dat zo`n goed idee is. Het is toch een behoorlijke klus om iemand met reuma te behandelen . Als je vriendin er niet in gelooft maak niet uit,ook dan zou zo een behandling helpen. Maar wat wel belangrijk is dat er niet verschillende magnetiseurs tegelijker tijd aan werken want dan zou ze dood moe worden en dat is niet de bedoeling . Vraag gewoon aan je vriendin om het een keer te proberen en wie weet wat er dan gebeurt hebben jullie mischien samen een nieuwe weg voor haar gevonden.
AFSLAAN: doe je door je handen af te schudden net als of je er water of zo van af wilt schudden.
Magnetisenkan ook op afstand maar dan heb je een foto nodig van de persoon die behandels wil worden. Maar ik persoonlijk denk dat je er het beste met haar over kan praten en als zij dit echt niet wil kun je het beter accepteren.en weet dan dat je het hebt geprobeerd.

BerichtGeplaatst: 15-03-2005, 18:02:42 
Lieve I feel,

Eigenlijk ben ik nu even van mening, dat je haar ook kan helpen om gewoon het luisterend oor te zijn, er voor haar zijn, wanneer zij jou nodig heeft, wees jezelf de vrolijke meid.

Reiki of magnetiseren kan heel mooi, en het kan haar helpen de pijn te verzachten, maar zij moet er altijd er zelf achter staan. Waarom dingen doen die jij nu nog niet kan. volg je gevoel, wees er voor haar.

liefs
Barry

BerichtGeplaatst: 21-04-2005, 13:45:05 
Dwerg
Dwerg

Ehm, thnx voor de tips maar ik ben altijd al een luisterend oor voor haar geweest. maar ze heeft het er soms moeilijk mee om erover te praten. Mijn gevoel zegt juist probeer alles uit... Dat schiet niet egt op :P . Zijn er misschien ook mensen die er zelf evaring mee hebben (met reuma dus, of het magnetiseren ervan)?

BerichtGeplaatst: 21-04-2005, 16:02:31 
Dwerg
Dwerg

Uitproberen kan, maar probeer t dan bij jezelf :) daar leer je een hoop van.

Helpen kan ook, maar hoe weet je dat je haar eigenlijk wel helpt? Leer jezelf eerst eens wat beter kennen voordat je eraan begint.

Het komt echt nog wel hoor dat je dat kan. Maar beginnen met helpen begint bij jezelf.

En voor de rest, je helpt haar ontzettend door gewoon naar der te luisteren en er voor haar te zijn. Soms willen mensen dat zelfs liever als geholpen worden :)

BerichtGeplaatst: 21-04-2005, 16:07:53 
Dwerg
Dwerg

Maar ik zie haar gewoon letterlijk lijden, dat kan ik niet aan. Ze betekent zoveel voor me dat ik alles en dan ook echt alles zou willen doen om haar te helpen. Zelfs als ik er dan problemen mee zou krijgen... Dus niks doen is geen optie voor mij (en et haar praten is niet niks doen zou nu reactie zijn, maar dat is dus wel zo voor mijn gevoel)

BerichtGeplaatst: 22-04-2005, 15:03:30 
I feel schreef:
Maar ik zie haar gewoon letterlijk lijden, dat kan ik niet aan. Ze betekent zoveel voor me dat ik alles en dan ook echt alles zou willen doen om haar te helpen. Zelfs als ik er dan problemen mee zou krijgen... Dus niks doen is geen optie voor mij (en et haar praten is niet niks doen zou nu reactie zijn, maar dat is dus wel zo voor mijn gevoel)

Lieve I feel

je hebt niet in de gaten wat een paar woorden al kunnen doen.

veel liefs en sterkte

Barry

BerichtGeplaatst: 22-04-2005, 15:16:26 
Dwerg
Dwerg

maar mijn probleem is, ik zie bij mensen meteen als ze pijn hebben cker als ik ze een beetje ken. Ik kan niet met mezelf leven als ik elke dag in haar ogen moet kijken en haar pijn zie

BerichtGeplaatst: 22-04-2005, 19:32:50 
I feel schreef:
maar mijn probleem is, ik zie bij mensen meteen als ze pijn hebben cker als ik ze een beetje ken. Ik kan niet met mezelf leven als ik elke dag in haar ogen moet kijken en haar pijn zie

Ik begrijp jouw volkomen en weet hoe moeilijk het is om eigenlijk "machteloos" te staan want zo komt het wel bij jou over, je voelt de pijn en je kan de pijn in haar ogen lezen.
Maar je kan haar pas helpen, als je heel goed bij jezelf blijft. Zij heeft haar leven te leven en jij te jouwe, met allemaal zijn eigen fouten en pijn.

Je gaat er zelf aan kapot, als je haar niet haar eigen leven laat leven, met alles wat er bij hoort. Zij moet iets leren van haar leven, en jij iets leren van jouw leven.

Wat ik dus bedoel dat je eerst op jezelf moet letten altijd op jezelf moet blijven letten. Doe wat in je macht ligt op dit moment, als dat alleen praten is praat dan en als je kan magnetiseren doe dat dan. en doe alles op je eigen gevoel. Ga kijken naar Reiki behandelaars of magnetiseurs bij jouw in de buurt en vraag haar of ze daar mee heen gaat.

Ik ben zelf Reiki master, en krijg regelmatig mensen die me om hulp vragen op dat moment dan ben ik er voor hen. Maar gaan ze weg ben ik ook niet meer men hen bezig. En dat is in mijn ogen het belangrijkste want anders ga je erzelf er kapot aan.

Je ziet meer als je jezelf op afstand houdt, dan dat jij er helemaal op in gaat.

Ik hoop je een beetje op weg heb kunnen helpen

veel liefs
Barry.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00