I feel schreef:
maar mijn probleem is, ik zie bij mensen meteen als ze pijn hebben cker als ik ze een beetje ken. Ik kan niet met mezelf leven als ik elke dag in haar ogen moet kijken en haar pijn zie
Ik begrijp jouw volkomen en weet hoe moeilijk het is om eigenlijk "machteloos" te staan want zo komt het wel bij jou over, je voelt de pijn en je kan de pijn in haar ogen lezen.
Maar je kan haar pas helpen, als je heel goed bij jezelf blijft. Zij heeft haar leven te leven en jij te jouwe, met allemaal zijn eigen fouten en pijn.
Je gaat er zelf aan kapot, als je haar niet haar eigen leven laat leven, met alles wat er bij hoort. Zij moet iets leren van haar leven, en jij iets leren van jouw leven.
Wat ik dus bedoel dat je eerst op jezelf moet letten altijd op jezelf moet blijven letten. Doe wat in je macht ligt op dit moment, als dat alleen praten is praat dan en als je kan magnetiseren doe dat dan. en doe alles op je eigen gevoel. Ga kijken naar Reiki behandelaars of magnetiseurs bij jouw in de buurt en vraag haar of ze daar mee heen gaat.
Ik ben zelf Reiki master, en krijg regelmatig mensen die me om hulp vragen op dat moment dan ben ik er voor hen. Maar gaan ze weg ben ik ook niet meer men hen bezig. En dat is in mijn ogen het belangrijkste want anders ga je erzelf er kapot aan.
Je ziet meer als je jezelf op afstand houdt, dan dat jij er helemaal op in gaat.
Ik hoop je een beetje op weg heb kunnen helpen
veel liefs
Barry.