Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 14:21:00

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Help!!!!!!
BerichtGeplaatst: 25-04-2005, 14:09:06 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-12-2004, 17:31:39
Berichten: 440
Locatie: Groningen
Mag ik vragen wat Reiki prcies inhoud? kun je het via de pc ook leren? (denk het niet maar oke). Maar ik hou problemen van mensen altijd op maar zij is zo belangrijk voor mij. Als ik thuis ben ofzo is het nietzo dat ik me altijd met haar bezig hou, maar als ik in klas zit... Dan kan dat gewoon niet. Ik kan niet eens naar een foto van haar kijken zonder haar pijn te zien...

Liefs
I Feel

Ps Als et wel via de pc zou kunnen zou je mij dan les willen geven?

_________________
Try to make a differents for the persons around you


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Help!!!!!!
BerichtGeplaatst: 28-04-2005, 08:01:03 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-12-2004, 17:31:39
Berichten: 440
Locatie: Groningen
of is er iemand anders die me vragen kan beantwoorden en me een beetje opweg kan helpen ?¿?

_________________
Try to make a differents for the persons around you


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Help!!!!!!
BerichtGeplaatst: 28-04-2005, 10:37:50 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Net als uit een boekje, kan het ook niet via de PC om dezelfde redenen. Wel weer het magenetiseren, wat volgens mijn mening op hetzelfde neerkomt

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Help!!!!!!
BerichtGeplaatst: 28-04-2005, 10:54:26 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-11-2004, 20:40:36
Berichten: 1174
Locatie: Hoeksche Waard
Reiki kan je niet leren, daar heb je inwijdingen voor nodig.
Tijdens die inwijdingen worden je energie kanalen opengezet.
Wat ze op de pc en in boekjes zetten zijn de handposities.
WEl kan je zelf leren magnetiseren.
Wat ik altijd doe:
beeld je in dat er een stroom witte energie binnenkomt via je kruinchakra. Deze energie stroomt naar beneden en komt er bij je handen weer uit.
Je merkt dit doordat je handen gaan tintelen of warm worden.
Oefen dit voorlopig eerst alleen op jezelf. Als je merkt dat het constant werkt, kun je het bij anderen proberen.

Let hierbij op dat je dus echt energie uit de kosmos haalt (dus via je kruinchakra). Dat je goed geaard bent, ook heel belangrijk. En dat je na afloop je chakra sluit. Je handen goed afslaan en wassen met koud water.
Verder moet je het pas bij een ander gaan doen wanneer je zeker weet dat je de controle erover hebt!

En: wees niet teleurgesteld als het niet lukt. In principe moet iedereen het kunnen. Maar het vergt tijd en oefening. En misschien lukt het wel helemaal niet.

_________________
"Jij ziet dingen die er niet zijn," zei hij.
"Er zijn dingen die jij niet ziet," dacht ik.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Help!!!!!!
BerichtGeplaatst: 28-04-2005, 14:41:56 
I feel schreef:
Mag ik vragen wat Reiki prcies inhoud? kun je het via de pc ook leren? (denk het niet maar oke). Maar ik hou problemen van mensen altijd op maar zij is zo belangrijk voor mij. Als ik thuis ben ofzo is het nietzo dat ik me altijd met haar bezig hou, maar als ik in klas zit... Dan kan dat gewoon niet. Ik kan niet eens naar een foto van haar kijken zonder haar pijn te zien...

Liefs
I Feel

Ps Als et wel via de pc zou kunnen zou je mij dan les willen geven?


Lieve I feel
Sorry dat ik nu pas reageer, problemen met de pc.
De vragen over Reiki hebben anderen al beantwoord, zou het zelf niet beter kunnen uitleggen. :D

Toch wil ik je adviseren, om je voor haar gevoelens, pijnen, etc proberen af te sluiten. Ik weet hoe moeilijk dat is. Maar je hebt de kans dat je alles toch automatisch mee neemt naar huis. Misschien blijkt dat je als je thuis bnet dat je er niet meer aan denkt, maar toch innerlijk misschien wel en ben je er toch weer mee bezig.

Ik weet heel goed, dat je er erg mee zit. En het hartste is dat wij allemaal er niets aan kunnen doen. Wij kunnen je allemaal wijze raad geven maar meer niet. Ook wil ik graag af en toe meer doen voor je hoor :D Maar dat lukt gewoon niet.

Misschien is dat ook wel het zelfde als, met je vriendin. Graag haar helpen, maar het niet kunnen. Accepteer dat, daar zou je zelf rustiger van worden.

Liefs
Barry

P.s Vindt het wel erg lief dat je zo om je vriendin geeft. en dat je zo om hulp vraagt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Help!!!!!!
BerichtGeplaatst: 28-04-2005, 15:30:24 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-12-2004, 17:31:39
Berichten: 440
Locatie: Groningen
Ik kan niks anders zeggen dan dankje :oops:

_________________
Try to make a differents for the persons around you


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl