Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:52:20

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19-01-2011, 19:43:51 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-01-2011, 22:30:38
Berichten: 1392
Locatie: Provincie Utrecht
Hey Hoi,

ik ben op 29 november 2010 geopereerd aan mijn knie. Hiervoor moet ik veel rust nemen en mijn herstel is begin februari voorbij, maar het volledige herstel duurt dan nog een maand. Steeds als ik naar buiten ga om een luchtje te scheppen (je wordt gek als je de hele dag thuis zit in je kamer, aan stage werken, tv kijken enz.. steeds de zelfde dingen), dan voel ik me daarna heel koortsig en word ik ook ziek.

Nu voel ik me ook weer koortsig, buikpijn, misselijk, rode wangen, hoofdpijn, loopneus, benauwd en hoesten. Misschien dat één van jullie dit herkent? Ligt het gewoon aan de tijd van het jaar?
Ik denk zelf dat mijn weerstand gewoon naar de *piep* is, en dat het daar aan ligt. Maar misschien weet iemand wat om de klachten die ik heb opgenoemd te verminderen?

Paracetamol heb ik al in genomen voor de koorts maar lijkt niet veel te helpen, de overige klachten blijven nog.
Overigens heb ik ook een stel edelstenen, misschien is er iemand hier die een steen bij zich draagt als hij/zij ziek is?

_________________
Just for today, do not worry.
Just for today, do not be angry.

Just for today, be grateful for you blessings.
Just for today,be kind to all living things :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-01-2011, 00:55:31 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Ik ben geen arts, ik kan je geen goed advies geven. Enkel wat ik weet van ziekte en medicatie plaats ik hier.

Paracetamol heeft een kostenverlagend en pijnstillende werking. Aspirine daarentegen doet dit alebij en werkt óók ontstekingsremmend. Waarschijnlijk komt je koortsige gevoel vanuit een ontsteking in de wond die je niet (gemakkelijk) met je eigen afweersysteem kan bevechten.

Ik zou in jou geval aspirine nemen en morgenochtend de huisarts bellen om een afspraak te maken. Ik zou een lage dosis nemen omdat de pijn van de wond zelf nu afgenomen moet zijn. Is dat niet het geval begin dan met twee tabletten en doseer de overige aanbevolen hoeveelheid over de dag. Belangrijk bij pijnbestrijding is dat je de hoeveelheid medicatie in het bloed op pijl houdt.
Overleg met de assistente of dit een goed idee is en wat je verder nog kan doen tot het bezoek aan de huisarts.

Aspirine is een middel met wat meer voorzorgsmaatregelen dan paracetamol. Lees de bijsluiter voordat je actie onderneemt.

Het naar buiten gaan moet in principe geen probleem zijn. Kou kan het afweersysteem wat aantasten maar is geenszins de oorzaak van koorts!
Denk er wel aan dat je je knie niet overbelast!

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-01-2011, 18:23:03 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
hmm, ik kan je ook geen eenduidig antwoord geven op je vraag...

Wat ik wel weet dat je kniëen een belangrijk onderdeel van je energetisch lichaam vormen. Als ik te weinig slaap en teveel frustraties opkrop krijg ik last van mn kniëen doordat ze koud worden ( van binnenuit) of gaan kraken...
Wat ik probeer te zeggen is eigenlijk, een operatie aan welk deel dan ook aan je lijf heeft altijd een tijd van nasleep mee, omdat er niet alleen aan je fysieke lijf is geknutseld maar ook langs je energie banen e.d. Het zal heel goed kunnen dat je dit nog even voelt door werken. Hou dit goed in de gaten. Mocht dit te lang duren en en je blijft dit probleem houden meld dit bij je artsen... :|

verder ben je geïnteresseerd in welke steen je zou kunnen helpen. Ik ben geen stenen expert, dat even vooropgesteld, maar vaak lees je dat berg kristal door veel mensen als prettig wordt ervaren bij ziekte of spanningen. De steen heeft een algemeen neutraliserende werking. Je zou het kunnen proberen... Ik zelf ben ook gevoelig voor stenen en hun energieën en vind het een prettige en subtiele manier om mijn lichaam soms te ondersteunen...

succes!
liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-01-2011, 15:28:19 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi RianaLuna.

Je zegt dat slab enz.

Dat duid of energie gebrek, wat je kan doen is je een poos laten magetiseren zodat je energie weer op peil kom.

Als je wat langer ziek bent vraagt dat energie en dat moet ergens vandaan komen, als er op slot weinig meer is en je gaat op je reserve leven kan je inderdaad slap worden, maar het genezings proces duurd ook langer

Ik ben zelf ook magnetiseur en weet dat het werkt, dus kijk bij jou in de buurt of er iemant is die dat ook doet, als je dat wil natuurlijk.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-01-2011, 19:57:24 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-01-2011, 22:30:38
Berichten: 1392
Locatie: Provincie Utrecht
Blijkbaar toch een infectie opgelopen aan mijn luchtwegen.. een beginnende longontsteking.. :( Antibiotica kuur gekregen, en deze een week in nemen.
Hoop dat het daarna allemaal wat beter gaat.


Groetjes,

Elvira :hart:

_________________
Just for today, do not worry.
Just for today, do not be angry.

Just for today, be grateful for you blessings.
Just for today,be kind to all living things :)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl