Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:48:30

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Koolblaadje die ontsteking kan verminderen...
...Is apart, maar kan logisch zijn 0%  0%  [ 0 ]
...Is zeker wel waar! 0%  0%  [ 0 ]
...Klopt totaal niet! 0%  0%  [ 0 ]
...Moet ik eens uitproberen en zelf de waarheid ontdekken 100%  100%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen: 4
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Koolblaadje
BerichtGeplaatst: 01-05-2011, 21:26:41 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Yep.. en er zijn zveel planten die medicinale of anderszijds genezende werkingen hebben... Maar nee, blijf vooral pillen slikken allemaal...en de farmaceutische industrie flink spekken... laatst ontving ik deze mail:

Hallo Mensen
30 april a.s. zou wel eens een rampdag kunnen worden. Op die dag wil de EU namelijk een wet aannemen die het gebruik van medicinale planten en kruiden gaat verbieden. Zélfs wanneer deze planten en kruiden aantoonbaar effectief of heilzaam voor je gezondheid zijn. En dat niet alleen: sommige planten, zoals lavendel, goudsbloem, brandnetel etc. zou je dan ook niet meer in je tuin mogen hebben.
Vanaf die dag heb je dus geen keuze meer, maar ben je afhankelijk van chemische poeders, pillen en preparaten.
Drie keer raden wie er achter dit belachelijke initiatief zit? Juist. De farmaceutische industrie. De industrie die dit soort gezonde ontwikkelingen als een enorme bedreiging ziet gezien het feit dat de winsten teruglopen door het gebruik van alternatieve middelen.

De enige manier om deze absurde wet rigoureus een halt toe te roepen is door massaal een petitie te tekenen. Laten we dit met zijn allen DOEN, voordat het te laat is. Er zijn op dit moment véle mensen, verenigingen en advocaten actief om dit weerzinwekkende tij te keren. En het goede nieuws is: jij kunt er ook aan meewerken. Door nu even deze link te volgen, eventueel het filmpje te bekijken en door deze belangrijke petitie te tekenen: http://www.savenaturalhealth.eu/

Als je lijf je lief is en je een hart hebt voor de aarde, teken dan NU deze petitie. Want dat onze gezondheid en onze keuzevrijheid op déze manier in het nauw komen, is natuurlijk te gek voor woorden.

groet *****



Te belachelijk voor woorden natuurlijk... :evil:

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koolblaadje
BerichtGeplaatst: 04-05-2011, 10:14:46 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Pillen zijn hardstikke goed voor je en maken heel wat mensen op de wereld gelukkiger dan ze zonder zouden zijn.

Pillen dragen bij aan mondiale positieve energie ontwikkeling! :D

pillen pillen pillen en zalfjes en poedertjes! GO GO GO

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koolblaadje
BerichtGeplaatst: 04-05-2011, 10:32:35 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Waarom kun je de twee werelden nou niet gewoon met elkaar combineren? Wat denk je dat er in heel veel van die pilletjes zit? Precies: dezelfde stoffen (of kunstmatig nagebouwde moleculen die hetzelfde zijn of dezelfde eigenschappen bezitten) als in veel heilzame planten. Ik bedoel, de paracetamol bijvoorbeeld is toch echt een goede vondst.

Zelf gebruik ik (ook als klein jochie trouwens :wink: ) ook wel eens planten. Wie heeft er als klein kind bijvoorbeeld na in de brandnetels belandt te zijn niet eens een keer met een blaadje weegbree over die plek gewreven?

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koolblaadje
BerichtGeplaatst: 04-05-2011, 11:24:34 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Blackbird schreef:
Waarom kun je de twee werelden nou niet gewoon met elkaar combineren? Wat denk je dat er in heel veel van die pilletjes zit? Precies: dezelfde stoffen (of kunstmatig nagebouwde moleculen die hetzelfde zijn of dezelfde eigenschappen bezitten) als in veel heilzame planten. Ik bedoel, de paracetamol bijvoorbeeld is toch echt een goede vondst.

Zelf gebruik ik (ook als klein jochie trouwens :wink: ) ook wel eens planten. Wie heeft er als klein kind bijvoorbeeld na in de brandnetels belandt te zijn niet eens een keer met een blaadje weegbree over die plek gewreven?


Ik geloof in principe in een combinatie van twee werelden maar niet in de vorm warin de farmaceutische industrie nu opereert...

http://www.wanttoknow.nl/overige/vaccin ... adeclaims/

bovenstaande link is slechts een simel en klein voorbeeldje uit eigen land ( je weet wel, nederland het land van de duizend en één onbegrijpbare formulieren waar absoluut niks mis kan gaan...haha, dikke vette knipoog...) Ik zwijg nog maar even over wat er zich afspeelt in Afrika of wat de farmaceutische industrie uitspookt met proefdieren terwijl genoeg onderzoek ook met plastic proefdieren is te doen en met donor weefsel dat wordt afgestaan voor proeven...
Maar ja, zoalng ratjes, cavia's honden en apen nog altijd slechts dieren zijn zonder stem zal de farmaceutische industrie zich er geen farmaceutische ruk van aantrekken...( mijn verontschuldigingne voor mijn taal gebruik maar zoals jullie wellicht merken ligt dit erg gevoelig... :x )

Zo lees ik regelmatig publicaties op PUBMED en vind ik hier vaak artikelen geschreven door gefrustreerde artsen die graag medicatie zouden willen voor noem maar even iets simpels... leukemie!
Rapporten die telkens zonder uitgever of schrijver worden vrijgegevn geven te kennen dat er helaas nog teveel wordt verdiend door diezelfde farmaceutische industrie aan het feit dat de mensen ziek worden en dure chemo's krijgen... Een werkzaam medicijn zou in die zin dus " niet commercieel interessant" zijn voor de farmaceutische industrie...
en dat terwijl er heel goede resultaten geboekt zijn door wetenschappers in denemarken naar een middel tegen leukemie. Wat gebeurde? Er werd de stekker uit getrokken en flink wat zwijggeld betaald..

BB: ik geloof in een tijd waarin we de voordelen van twee werelden kunnen benutten maar ik ben bang dat we daar nog even op moeten wachten... :wink:

liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koolblaadje
BerichtGeplaatst: 04-05-2011, 11:27:43 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
binnenspiegel schreef:
BB: ik geloof in een tijd waarin we de voordelen van twee werelden kunnen benutten maar ik ben bang dat we daar nog even op moeten wachten... :wink:

liefs, binnenspiegel...


Wat willen we nou eigenlijk echt he? Elkaar steunen, helpen, helen... of geld aan elkaar verdienen ten koste van elkaar?

Ik zou het wel weten...

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koolblaadje
BerichtGeplaatst: 04-05-2011, 11:39:40 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Ik zou willen dat we elkaar iets meer gunnen in het leven... :wink:
Waarom winst willen maken ten koste van iets anders?

Waarom niet nagaan waar vraag naar is en hier een goed kwalitatief product voor ontwerpen wat naar een betaalbare prijs ( en met betaalbaar bedoel ik geen 19% BTW op elke scheet en geen minimum van 20% voor de verkopende partij) verkocht kan worden...

Ik denk dat liefde, mededogen en winst voor iedereen goed samen moet kunnen...We hebben toch zoveel geleerde koppen in Nederland.. Dat ze zich daar maar eens over buigen ipv of we wel of niet tanks in het leger moeten behouden...kom op zeg... :roll:

liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koolblaadje
BerichtGeplaatst: 06-05-2011, 22:56:27 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-04-2011, 15:56:46
Berichten: 113
binnenspiegel schreef:
Yep.. en er zijn zveel planten die medicinale of anderszijds genezende werkingen hebben... Maar nee, blijf vooral pillen slikken allemaal...en de farmaceutische industrie flink spekken... laatst ontving ik deze mail:

Hallo Mensen
30 april a.s. zou wel eens een rampdag kunnen worden. Op die dag wil de EU namelijk een wet aannemen die het gebruik van medicinale planten en kruiden gaat verbieden. Zélfs wanneer deze planten en kruiden aantoonbaar effectief of heilzaam voor je gezondheid zijn. En dat niet alleen: sommige planten, zoals lavendel, goudsbloem, brandnetel etc. zou je dan ook niet meer in je tuin mogen hebben.
Vanaf die dag heb je dus geen keuze meer, maar ben je afhankelijk van chemische poeders, pillen en preparaten.
Drie keer raden wie er achter dit belachelijke initiatief zit? Juist. De farmaceutische industrie. De industrie die dit soort gezonde ontwikkelingen als een enorme bedreiging ziet gezien het feit dat de winsten teruglopen door het gebruik van alternatieve middelen.

De enige manier om deze absurde wet rigoureus een halt toe te roepen is door massaal een petitie te tekenen. Laten we dit met zijn allen DOEN, voordat het te laat is. Er zijn op dit moment véle mensen, verenigingen en advocaten actief om dit weerzinwekkende tij te keren. En het goede nieuws is: jij kunt er ook aan meewerken. Door nu even deze link te volgen, eventueel het filmpje te bekijken en door deze belangrijke petitie te tekenen: http://www.savenaturalhealth.eu/

Als je lijf je lief is en je een hart hebt voor de aarde, teken dan NU deze petitie. Want dat onze gezondheid en onze keuzevrijheid op déze manier in het nauw komen, is natuurlijk te gek voor woorden.

groet *****



Te belachelijk voor woorden natuurlijk... :evil:



Yep,
Codex Alimentarius Bizar!!!!
Ben op dit moment een artikel in de nieuwe frontier aan het lezen en dat gaat inderdaad over dat alle kruiden etc verboden worden(onder het mom van consumenten beschermen?!), en de homeopathie blijft nog, maar bij deze geneesmiddeln mag niet meer worden vermeld waar het goed voor is.
Gelukkig zijn er een aantal instanties samen gekomen om hiervoor in actie te komen!!!
Deze codex mag absoluut niet door gevoerd worden!!!
Dit is pas het begin, het uiteindelijke resultaat moet worden dan mensen ook hun eigen kruiden/groente/fruit niet meer mogen verbouwen. Echt bizar, waarom doen wij mensen dit ons aan? Dat k*t geld moeten ze per direct afschaffen!

_________________
~Alles wat onze zintuigen waarnemen, van geestelijke ideeën tot planten, dieren en mensen, is niet meer dan een luchtspiegeling~

~Kennis plus ervaring maakt weten~

~Het is niet het antwoord dat verlicht, maar de vraag~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koolblaadje
BerichtGeplaatst: 06-05-2011, 23:10:04 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-04-2011, 15:56:46
Berichten: 113
HeavenBoy schreef:
Heey

Dit zal je misschien heel gek in de oren klinken, maar het helpt wel!
Mijn tante in Servië had een ontstoken voet, het was rood en gezwollen dik.
En de dokter zei: "Geen pijnstillers, maar een koolblaadje kan ook goed helpen tegen pijn vermindering."
En ook belangrijk: Geen medische gedoe, maar 100% natuurlijk.


Ik ben dus anti farmacie en heb redelijk wat kruiden receptjes en hier is er ook 1 van:

Als ik begin te voelen dat keelpijn bij mij opkomst is dan maak ik een thee:

Glas gekookt water
3 grote eetlepels biologische honing
2 el verse citroen sap
1/2 tot 1 eetlepel verse tijm/gedroogde tijm (gedroogde heb je minder nodig ivm deze meer geconcentreerd is)

alle ingrediënten bij elkaar en +-6 min laten trekken af en toe roeren,
zeven met een thee zeef en opdrinken maar, dit wonder drankje werkt echt.

citroensap zorgt er voor dat het slijm los laat,
tijm is een natuurlijke antibiotica (minder sterk dan de chemische variant)
honing is antibacterieel en is heel goed tegen verkoudheid

Het is niet heel lekker, zoet/zuur met sterke kruiden smaak.

nog een artikeltjes over honing:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gez ... epten.html

http://www.natuurlijk-welzijn.org/artik ... ng130.html

_________________
~Alles wat onze zintuigen waarnemen, van geestelijke ideeën tot planten, dieren en mensen, is niet meer dan een luchtspiegeling~

~Kennis plus ervaring maakt weten~

~Het is niet het antwoord dat verlicht, maar de vraag~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koolblaadje
BerichtGeplaatst: 07-05-2011, 20:37:26 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Celahir86 schreef:

Ik ben dus anti farmacie en heb redelijk wat kruiden receptjes en hier is er ook 1 van:

Als ik begin te voelen dat keelpijn bij mij opkomst is dan maak ik een thee:

Glas gekookt water
3 grote eetlepels biologische honing
2 el verse citroen sap
1/2 tot 1 eetlepel verse tijm/gedroogde tijm (gedroogde heb je minder nodig ivm deze meer geconcentreerd is)

alle ingrediënten bij elkaar en +-6 min laten trekken af en toe roeren,
zeven met een thee zeef en opdrinken maar, dit wonder drankje werkt echt.

citroensap zorgt er voor dat het slijm los laat,
tijm is een natuurlijke antibiotica (minder sterk dan de chemische variant)
honing is antibacterieel en is heel goed tegen verkoudheid

Het is niet heel lekker, zoet/zuur met sterke kruiden smaak.

nog een artikeltjes over honing:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gez ... epten.html

http://www.natuurlijk-welzijn.org/artik ... ng130.html




JA, die ken ik.. die maakte mijn moerder ook als ik keelpijn had... :lol: !

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl