Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:59:34

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: De Nu-Methode
BerichtGeplaatst: 12-11-2011, 01:43:06 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
De Nu-Methode? Jawel, de Nu-Methode!
Heel interessant om eens te lezen.

Mijn vraag, zijn jullie er mee bekend en wat vinden jullie hiervan?


Een wijze van healing. Onderstaande informatie komt dan ook direct af van www.theta-instituut.nl

http://www.theta-instituut.nl/thetadna/NUmethode.php

WAT IS DE NU-METHODE?


Een efficiënte, praktische methode om jezelf te helen op het gebied van lichamelijke, psychische, emotionele en spirituele klachten. Het is een methode van de 21e eeuw. De kern van deze methode is dat ieder mens onafhankelijk van ‘deskundige anderen’ zijn eigen thema’s en uitdagingen aanpakt. De informatie hiervan ligt opgeslagen in het lichaam in het DNA, de chakra’s en de lichtlichamen. Iedereen die gemotiveerd is tot zelfheling kan deze methode in een korte opleiding leren.

Met de NU-methode ben je in staat om, op een snelle effectieve manier, alle blokkeringen, beperkende emoties, angsten en negatieve zelfbeelden van dit en vorige levens (o.a. uit de tijdslijn Lemurië en Atlantis) op te ruimen.


WAT KUN JE MET DE NU-METHODE?

Met de NU-methode ben je in staat om op een snelle, effectieve manier alle blokkeringen, beperkende emoties, angsten en negatieve zelfbeelden van dit en vorige levens tot op het diepste celherinneringniveau op te ruimen.
Lichamelijke, psychische, en emotionele klachten worden veroorzaakt door allerlei blokkades die van verschillende oorsprong kunnen zijn. Ze uiten zich o.a. als weerstanden, irritaties, ziekte, stress, burned out, angst, allerlei vormen van psychische en emotionele onbalans, relatieverstoringen en financiële problemen.

Alle verstoringen en blokkeringen zijn te herschrijven naar de oorspronkelijke GODDELIJKE BLAUWDRUK met behoud van alle opgedane ervaring(en) en kennis. Zelfs als de traumatische ervaringen en pijnpatronen vanaf de eerste incarnatie meegedragen worden in het DNA zijn deze met de NU-methode te transformeren. De NU-methode is een karma-ontsluiter.
Het resultaat is zelfgenezing, bewustzijnsgroei, vreugde en vrij zijn in de eigen soevereine kracht in de natuurlijke ‘flow’ van het leven.


HOE WERKT DE NU-METHODE?


De NU-methode richt zich op het vinden van de werkelijke oorzaak van een klacht, thema en/of uitdaging. De diepst liggende oorzaken worden opgespoord door gebruik te maken van de kinesiologie en door te scannen/readen met de innerlijke zintuigen.

Door de innerlijke zintuigen bewust te gebruiken opent zich het buitenzintuiglijke waarnemingsgebied. Dit maakt dat andere kanalen en dimensies waar te nemen zijn die buiten de huidige fysieke werkelijkheid vallen.
Zodra de oorzaak van een thema gevonden is het logisch dat hier ook de oplossing ligt. Door de blokkerende werking van deze oorzaken op te heffen en/of te verwijderen, wordt de saboterende werking van het patroon vrij gemaakt.

Tijdens de opleiding van de NU-methode wordt de pijnappelklier geactiveerd en ontstaat er zowel verbinding met de Thèta- als met de Delta-frequentie wat een diep helder NU-bewustzijn teweeg brengt. Dit is een diepe meditatieve verhoogde staat van bewustzijn, terwijl het fysieke lichaam gegrond is met de aarde en het gevoel van aanwezigheid in het lichaam blijft.


WAT IS HET NU-BEWUSTZIJN?


De term NU-bewustzijn komt door de letter ‘ν’ (de Griekse letter nu). In de kwantumfysica betekent deze Griekse letter de frequentie van licht.
In het NU-bewustzijn is er verbinding met alles en iedereen. Het is het eenheidsbewustzijn waarin de verticale as van het bewustzijn bereikt wordt die de verbinding met de ‘lineaire tijd/ruimte’ overstijgt. In het NU-bewustzijn is er toegang tot alle dimensies en alle levens, op dat moment zijn alle ervaringen in het ‘nu’ te lezen en te helen. Iedereen is in staat om dit bewustzijn bewust te leren gebruiken om gewenste doelen te verwezenlijken, totale aarding te bereiken, emotioneel vrij te zijn en helder bewust te leven.


ASCENSIE


Onze planeet Aarde en al haar bewoners gaan momenteel door een proces van ascensie, een totale frequentieverhoging van alles wat hier leeft. Wij zullen ons tijdens het proces van frequentieverhoging gaan realiseren dat wij allen zijn verbonden, dat wij één zijn met alle leven in het heelal. Alles komt uit één Schepper één Bron.
We leven in de tijd waarin we ons weer bewust worden van onze afkomst en onze bestemming: een deel te zijn van de Galactische beschaving in wisselwerking met vele beschavingen van alle stersystemen in het universum.

De huidige aardse chaos is een deel van de versnellende verandering. Door de collectieve omwenteling in het bewustzijn kunnen oude, niet meer dienende paradigma’s worden doorbroken. Ons perspectief – ons zicht op en inzicht in de wereld, inclusief ons zelf – wordt fundamenteel anders.



Effecten

Effecten die gemeld zijn na de opleiding Activering Licht-Lichamen:

* Meer energie voelen
* Snellere groei van het haar en de nagels
* Helder weten
* Helder voelen
* Meer geluk en vreugde ervaren
* Meer in het moment leven
* Sneller manifestaties creëeren
* Toegenomen zelfvertrouwen
* Toegenomen bewustzijn
* Innerlijke rust en vrede
* Helder onderscheidingsvermogen
* Bewustere voedingskeuze



http://www.theta-instituut.nl/algemeen/ervaringen.php hier vinden jullie wat ervaringen die geplaatst zijn door mensen op de website van Thèta.




Groetjes,

Matthijs

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: De Nu-Methode
BerichtGeplaatst: 01-12-2011, 21:07:37 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-03-2009, 21:46:58
Berichten: 67
Locatie: Wonderland
Ik ben er indirect mee bekend, Ik heb bij die mensen de opleiding tot Thèta-Facilitator gevolgd in 2007. De nu methode schijnt dat te bevatten maar dan veel simpeler te zijn.

Ik weet niet hoeveel dieper de Nu-Methode werkt dan dat de Thèta techniek doet. Maar ik vond de Thèta techniek voor mezelf erg transformend op het niveau van overtuigingen. Maar verder niet super diepgaand als het gaat over het aanpakken van diepere oorzaken. Misschien dat de Nu-Methode dat wel biedt.

Wat betreft die effecten die de Nu-Methode biedt kan ik zeggen dat ik die bij de Thèta techniek allemaal heb ervaren.

Ik ben erg benieuwt of de Nu-Methode dieper werkt. Want zoals ik het lees komt het ongeveer op het zelfde neer als wat ik van hen heb geleerd in 2007.

Warme groet,
Erik

_________________
Dit is mijn geheim; Ik stoor me niet aan wat er gebeurt.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl