Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:00:30

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Reinigen edelstenen
BerichtGeplaatst: 23-06-2012, 13:54:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-06-2012, 13:38:21
Berichten: 2
Locatie: Delft
Hallo, ik zal mij eerst even voorstellen aangezien ik mij hier zojuist heb geregistreerd.
Ik ben Cindy, 25 jaar en woon sind een jaartje in Delft.

Ik heb maandag een examen en wil graag gebruik maken van mijn Tijgeroog(rood) of kattenoog??),
mijn Hematiet en evt. Amethist en / of Berkristal.

Sommige van de stenen heb ik pas aangeschaft en moeten zowiezo grondig gereinigd worden.
Ik heb ze gereinigd met stromend water en heb lavendel, sandelhout (wit) wierook.
ze hebben een nacht in een bakje water gestaan en sommige heb ik met zout en azijn
gereinigd voor +- 20 min.. daarna afgespoeld en allemaal onder water gezet (per soort) voor de nacht...
ik heb nu een bak met aarde gemaakt met sandelhout strooisel, maar vroeg mij af of ik
in dezelfde bak waarin in mn .. tijgeroog(rood) (katten oog dus?¿) in dezelfde bak kan
begraven als mijn hematiet, die overigens ook nog verder moet reinigen, dus zelf nog niet reinigd?
(de bak met aarde is eigenlijk een bak waar de kerstboom in hoort en zou dus rondom het gat meerdere
steentjes kunnen plaatsen.. mocht dit verstandig zijn?)
Ook heb ik amethist clustertjes, een bergkristal punt en een ketting met meerdere
Amethiststeentjes, allemaal de nacht in water gereinigd.. Ik heb Maandag Examen en wil in ieder
geval de Rodetijgeroog en de Hematiet dragen en liefst ook de Amethist en Bergkristal,
of is dit te veel van het goede of een combinatie die niet past? Wat nu te doen?
Ben er benieuwd of iemand mij kan adviseren.. Des noods maak ik meerdere potjes met aarde..

Hoop dat jullie mij hiermee z.s.m verder kunnen helpen, zodat ik ze verder kan gaan reinigen voor maandag..

Vriendelijke groet!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Reinigen edelstenen
BerichtGeplaatst: 23-06-2012, 14:21:28 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
viewtopic.php?f=13&t=13270
Dit is meer een verzameltopic voor mensen die de stenen mooi vinden dan dat er echt geloofd wordt dat ze krachten bezitten, maar ik denk wel dat de mensen daar, vooral RianaLuna, je kunnen helpen op het gebied van schoonmaken van de stenen.

RedTiger schreef:
Ik heb maandag een examen en wil graag gebruik maken van mijn Tijgeroog(rood) of kattenoog??),
mijn Hematiet en evt. Amethist en / of Berkristal.
Bedoel je dat je die draagt voor geluk, of heb je echt een examen op het gebied van magische stenen?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Reinigen edelstenen
BerichtGeplaatst: 23-06-2012, 14:55:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-06-2012, 13:38:21
Berichten: 2
Locatie: Delft
Tom schreef:
http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?f=13&t=13270
Dit is meer een verzameltopic voor mensen die de stenen mooi vinden dan dat er echt geloofd wordt dat ze krachten bezitten, maar ik denk wel dat de mensen daar, vooral RianaLuna, je kunnen helpen op het gebied van schoonmaken van de stenen.

RedTiger schreef:
Ik heb maandag een examen en wil graag gebruik maken van mijn Tijgeroog(rood) of kattenoog??),
mijn Hematiet en evt. Amethist en / of Berkristal.
Bedoel je dat je die draagt voor geluk, of heb je echt een examen op het gebied van magische stenen?


Ik heb een CBR auto theorie examen :) dus de stenen zijn in dit geval bedoeld om mij bij te staan tijdens mijn examen.

Bedankt voor je berichtje!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl