Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:36:41

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Healing?
BerichtGeplaatst: 08-07-2013, 21:40:23 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Uhwm ik weet niet echt hoe ik moet beginnen.. Maar een vriend van mij lag in het ziekenhuis met diepe steek wonden.. Hij heeft t gelukkig overleefd en het gaat goed! Maar ze wilde de stekker er dus uittrekken omdat ze bijna wel zeker wisten dat hij t niet zou redden. Ik ben die hele dag bezig geweest met healen of je het wilt noemen:$ En ik heb hulp gevraagt van nog iemand.. En dit was allemaal op afstand.. En hijw werdt net optijd wakker. Ik dacht echt van hmm weirdd.. Als ik dat heb gedaan met die vriendin.. Nog een voorbeeld: mijn neefje was met zijn hoofd tegen de verwarming gevallen. Hij had een snee in zijn hoofd en t bloede erg. Niemand wist nog van mijn gaves en ik dacht dit is het moment ik moet hem helpen en als ze me raar vinden vinden ze dat maar. Ik ben naar me neefje gerent en ging bezig. Hij was heel hard aan het huilen en toen ik bezig was stopte het meteen met bloeden op 1 of andere manier en hij stopte met huilen en moest zelfs lachen.. Terwijl ik heel verdrietig werdt.. Ik zou nog 1 voorbeeld noemen. Ik heb iemand geholpen die ook bloede en ook heel erg. Ik ging bezig en het kietelde bij hem hij stond gewoon te lachen.. Mensen keken hem echt aan van hoe kun je hier nou om lachen?! Zie je niet dat het bloed? Maar het bloede stopte ook weer toen ik bezig was..
Ik kan zo nog wel even verder gaan. Dat van mijn neefje was niet van afstand de andere 2 voorbeelden wel.
Mijn vraag is: Ben ik gewoon sterk in het Healen of is het gewoon iets heel anders?

Sorry voor de lap tekst:$

XLoes

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 10-07-2013, 20:22:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-06-2013, 21:10:30
Berichten: 16
Zou best kunnen dat je een gave hebt dan!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 05-08-2013, 05:48:50 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Loes

Je heb zeker die gave, wees er blij mee.

Groeten hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 05-08-2013, 18:10:33 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
@Hans.

Ja ik ben er heel blij mee. Ik vindt t fijn om mensen te helpen.

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 05-08-2013, 18:19:29 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Lijkt me best fijn om te kunnen healen. Maar ik vroeg me af, wat doe je tijdens het healen? Waar je aan denkt tijdens het healen bijvoorbeeld. Gwn vraagjes omdat ik het interresant vind, niet omdat ik het wil kunnen ofzo want dat lukt me toch niet xD.

_________________
Do what you can do.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 10-08-2013, 18:59:16 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Annelous schreef:
Lijkt me best fijn om te kunnen healen. Maar ik vroeg me af, wat doe je tijdens het healen? Waar je aan denkt tijdens het healen bijvoorbeeld. Gwn vraagjes omdat ik het interresant vind, niet omdat ik het wil kunnen ofzo want dat lukt me toch niet xD.


Uwhmm als ik het bijv. Bij me opa doe omdat ie hele erge last ergens van heb kan ik gewoon met hem praten enzo. Dan denk ik soms wel eens van Ik wil hem graag zoveel mogelijk pijn weghalen. En ik wil hem echt helpen! En dat soort dingen ik blijf ondertussen ook mijn gidsen vragen om hulp.

Doe ik het van ver af dan heb ik een foto. (Dat is teminste nu alleen nog gebeurt.) En ga ik echt blijfen denken hoe graag ik diegene wil helpen. En ook me gidsen om hulp vragen. dan doe ik niks tussen door.

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 15-09-2013, 08:16:12 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
Hoi AGirl,

Ik vind het helemaal super dat je mensen helpt! gaaf dat je ondanks de mensen om je heen gewoon je ding doet. Hoeveel mensen durven dat niet omdat ze hun waarde niet kennen.

Gebeurt het vaak dat je treurig wordt bij het helpen van iemand? een soort van uitwisseling?

Ik ken ook iemand die door verschillende gebeurtenissen erachter is gekomen dat hij een zegen kan zijn voor mensen. Hij meet kozijnen in bij mensen thuis voor zijn werk, en achteraf helpt hij hen dan als tijdens de koffie is gebleken dat ze ergens last van hebben. :P
Hij heeft een keer iets extra bijzonders meegemaakt bij zijn schoonzus (een spirituele vrouw die niet actief was op dat vlak), die hij zegende met genezing vanwege de hernia waarvoor ze de dag erop eigenlijk naar het ziekenhuis zou gaan. De hernia was niet alleen verdwenen, terwijl hij bezig was kreeg die vrouw een aanhoudende aanval van haatdragende teksten door haar hoofd, gericht op die man z'n (slechte) verleden. Die gedachten waren niet van haar, en ze was er echt niet mee eens. Het zegenen duurde al met al ongeveer een twintig minuten. Pas richting het einde, hoorde ze eerst heel zacht een stem onder het geschreeuw vandaan komen; die meerdere malen zei; "ik was altijd bij je","ik zal je nooit verlaten","ik help je door de diepste dalen en til je over de hoogste toppen"(weet het niet precies meer..ik zal hem eens navragen). Beetje bij beetje werd deze stem sterker en de andere stem verdween.
Die vrouw heeft die nacht bijzonder goed geslapen. De volgende dag hoorden ze echter dat zijn schoonvader(die wel actief is met spirituele dingen) heel slecht heeft geslapen; het spookte niet alleen door zijn hoofd, maar ook door zijn slaapkamer.

Niet dat ik je wil stoppen met het helpen van mensen, want dat is het mooiste wat je kunt doen!
Ik hoop alleen dat je niet kwalen overneemt. Dat is echt niet nodig namelijk..

Groetjes
spons


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 15-09-2013, 11:00:29 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
Hoi :)

Angst om dingen over te nemen hoeft niet ;)
Als je op afstand healt is goed aarden belangrijk
Je voelt dan even waar het zit kan soms even pijn doen maar is ook zo weer weg
Ga je met je handen werken dan is het handig dat als je energie overneemt deze bv naar de kern van moeder aarde te sturen ;)

Spons mooi ervaringsverhaal ben benieuwd wat de persoon die healde voor beelden/dingen doorkreeg

Groeten van hopper

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 15-09-2013, 16:33:10 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
Hoi Hopper,

Die man heeft me net het hele verhaal uitgeschreven en opgestuurd : )

--Heb het hier geplaatst--

Groeten


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 15-09-2013, 18:42:12 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
Hoi spons :)

Woww mooie ervaring zeg. ..
Wat is het wat hij doet, is het gebedsgenezing
Ben benieuwd wat hij zelf ervaart wat zijn handen doen
Wat voelt hij?

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 15-09-2013, 22:04:19 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
Hoi Hopper, hierbij de reactie van hemzelf;

Citeer:
Aan "hopper" ( als in : hinken op verschillende gedachten ? )

Ik voel meestal niets in mijn handen. Soms een tinteling of een soort stroom van tintelingen, maar nooit voelt het alsof het uit mezelf komt. Het kost mij ook nooit energie en nooit heb ik een gevoel van moeheid of zo. De bron ( God de Vader, dóór de Heilige Geest ) is zo immens vol dat ik er niets in hoef te stoppen. Enkel gehoorzaam de opdracht uitvoeren in de autoriteit die Hij gelovigen geeft.

Af en toe prikt de HG mij op plaatsen waar mensen, die ik kort daarna ga ontmoeten, pijn en/of ziekte hebben. Ik vraag dan ook of iemand wellicht pijn heeft op die plek en het is altijd raak. Dan moet ik uitleggen dat ik niet helderziende ben of paranormaal begaafd. De naam van Jezus Christus roept niet altijd dezelfde reacties op.

Mijn handen "doen" dus niets "uit zichzelf". Ik leg mensen handen op. ( meestal gewoon door hen de rechterhand te geven en vast te houden zolang het spreken tegen de berg ( noem het gebed ) duurt.
De berg is de pijn of de ziekte.

Ik hoop je vraag te hebben beantwoord, beste hopper.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 15-09-2013, 22:32:43 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
:)
Dank je spons

Best mooi zeg :) ook super dat je een manier hebt gevonden om te voelen waar mensen pijn hebben en vervolgens de persoon tegenkomt dan een energetische healing mag geven
Healen kost bij mij ook geen energie en herken hier iets in dat de energie zich namelijk zelf stuurt
Daarnaast kan ik het ook bewust inzetten

Zegt de witte broederschap jou iets? Dat is wat ik hoorde

Groeten van hopper

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 16-09-2013, 13:02:32 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
Hoi Hopper,

Eigenlijk heeft mn vriend geen manier gevonden om te voelen waar ze pijn hebben. De heilige geest geeft aan wanneer het van toepassing is. En hij vertrouwt dat de Heilige Geest een grooooote jongen is. Het enige wat hij hoeft te doen is getuigen van Jezus Christus. De Heilige Geest is Heilige en komt bij je wonen als je aan Jezus' opdrachten houdt. (johannes 14). Het is geen abstracte energie ofzo. Zie John G Lake voor de diepgang en buitengewone ervaringen met de Heilige geest, en hoe hij deze ontving

De naam 'witte broederschap' zegt me niets.
Wel weet ik dat ook op dit forum iemand in direct contact stond met engelen, en werd hem allerlei gaven gegeven en geleerd zoals remote-viewing, zielen van zwarte entiteiten resetten etc., maar nadat een broertje van hem voor hem bidde, kwam er een licht op hem af die zijn engelen in het juiste daglicht zette.. dus er is een verschil tussen 'engelen' en 'engelen van God'.
Die jongen is nu 100% overtuigt; de witte engelen en zwarte entiteiten die hij zag zijn niet hetzelfde als het licht wat tijdens het christelijk gebed naar hem uitreikte. Hij is vervolgens uitgeschreven bij deze site en wil er absoluut niets meer mee te maken hebben. Zo reeel en goed het eerst voelde, zo overtuigt is hij er nu van dat hij was misleid en doet er alles aan om de banden ermee te verbreken.

Dit is iemand die voor mij insloeg als een Bom! heeft ook mooie dreads :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 16-09-2013, 22:38:06 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
Hoi Spons

Er word tenminste als ik begrijp wat jij bedoeld op het lichaam van je vriend een plek aangegeven waar een persoon last van heeft vervolgens word er gevraagd wie daar last van heeft dat is wat is bedoelde

Energetische energie is niet abstract maar kan kosmische energie of goddelijke energie zijn dit is dan pure zuiverheid
Kijk even via Google wat ik bedoel met de witte broederschap als je wil


Hmm met engelen he. ... Ja er zijn witte en zwarte engelen
Waar jij op duid zijn aartsengelen toch?
Dit zijn engelen die komen uit het licht
Maar wat wil je ermee zeggen?

Groeten van hopper

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 17-09-2013, 12:02:46 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
Bedoelde engelen en zwarte entiteiten

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl