Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:36:53

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 17-09-2013, 13:24:17 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
Hoi Hopper,

Citeer:
Er word tenminste als ik begrijp wat jij bedoeld op het lichaam van je vriend een plek aangegeven waar een persoon last van heeft vervolgens word er gevraagd wie daar last van heeft dat is wat is bedoelde
Ok. idd.

Citeer:
Energetische energie is niet abstract maar kan kosmische energie of goddelijke energie zijn dit is dan pure zuiverheid
Kijk even via Google wat ik bedoel met de witte broederschap als je wil
Hoi, ik zal het opzoeken. In mijn zoektocht heb ik een hele boel gehad aan het werk (5 boeken, ook gratis pdf) van LLresearch.org "Ra material- a humble messenger of the Law of One". Via de zoekfunctie op hun site heb ik opgezocht wat er verstaan wordt met de "white brotherhood"; via deze link.
Maar wat ik me bewust werd na "ra material" boeken gelezen te hebben (de groep llreseaerch had na 20 jaar pro-deo bewust canneling, contact gekregen met een entiteit 'ra' waarbij het medium in een trance wegviel en onbewust channelde.) Ik kreeg inzicht in de brandende vraag over onze vrije wil en de waarde ervan, en hoe we misleid & beinvloed worden, toch had ik geen idee hoe die kennis praktisch in te zetten.
Het bracht dus geen vrucht en/of basis om op terug te vallen. Wat me wel duidelijk werd, is dat de geestelijke wereld dodelijk ernstig is, en het een strijd is waar de mensheid geen benul van heeft. Met al die opgedane kennis probeerde ik harmonieuzer te handelen. maar dat werkt niet. Ik hoorde veel 'alles is goed','komt wel goed','we komen zo..','je hoeft niets te doen' etc .. het voelt allemaal zooo passief, dat terwijl op de wereld 2/3 vd mensheid een erbarmelijk leven heeft waar zij zelf geen zeggen in hebben, daar zijn wij ook verantwoordelijk voor, maar dat wordt nooit gezegd?..

Trouwens; Op dit forum heb ik jaren geleden een jongen van 15 ontmoet(hij werd persoonlijk begeleid door zijn 'gidsen')en heeft door zijn broertje's tussenkomen iets bizars meegemaakt waardoor een hoop duidelijk werd. Hij wil nu zelfs geen getuigenis achterlaten, omdat hij besefte dat hij persoonlijk contact had met gevallen engelen en alle banden ermee wil verbreken.

Ik bedacht me laatst; een vloek uitspreken doe je door een offer te brengen toch ?
Als in; een persoon wenst gunst van een halfgod(bijv. een vloek), een halfgod accepteerd het (bloed)offer en de wens wordt ingewilligd.
Wat nu als; God de Vader een offer doet, waarbij het bloed offer zijn "only begotton"(G3439=single of its kind) zoon is, en hij hoopt dat WIJ die zegen aannamen?(100% tegenovergesteld van een vloek) Bloed van zijn eigen gestuurde incarnatie, is de zegel op het verbond(verbond=testament).
Dat vanwege die zegen direct tot de Vader kunnen spreken(slechts namens het offer Jezus),
Hij zo hoopt dat we zijn redding aangrijpen(vrijwillig onder Jezus koningschap intreden), want buiten Gods zegen val je onder een andere hierarchie.
Een persoonlijke relatie met God de Vader en Jezus is geen fabeltje. De doop in de Heilige Geest is nog wel het minst begrepen van allemaal (ook in de kerk). Velen geloven zijn verhalen niet eens
Romeinen 8:18-19 schreef:
De hoop van Gods kinderen
18 Want ik ben er zeker van, dat het lijden van de tegenwoordige tijd niet opweegt tegen de heerlijkheid, die over ons geopenbaard zal worden.
19 Want met reikhalzend verlangen wacht de schepping op het openbaar worden der zonen Gods.

De brieven aan de Romeinen, Korintiërs, Galaten etc. erg spirituele brieven zijn. Het heeft mij verbaasd.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 19-09-2013, 11:35:11 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
. Via de zoekfunctie op hun site heb ik opgezocht wat er verstaan wordt met de "white brotherhood"; via deze link.

Wat vond je ervan?

Even een vraag tussendoor waarom begin je met ra tegenover mij?
Was dat bewust? Ben eigenlijk benieuwd


Onze vrije wil is belangrijk. .. Waarom? Omdat onze ziel wil leren
Na het leren komen we onze zielengroep tegen
En worden weer een... Daarna hebben weer samen nog een grotere taak te vervullen
Het kan niet zo zijn dat we een stem/hogere entiteit volgen er zijn echt meerdere wegen om tot de bron te komen
Er is en alles is één
Dat jij zo denkt dat veel mensen passief zijn is omdat je graag wil helpen en ze verder wil brengen maar alles is een eigen keuze en voor alles is een goddelijke timing


Over die jongen. . Het is zijn les geweest, ben blij om te horen dat hij contacten heeft verbroken de vraag is waarom is hem dat gebeurd. .
Nu hij andere engelen heeft gezien uit het licht en er contact mee heeft gehad waarom is hij daarmee niet verder gegaan, zelf zie ik dit als een mooi geschenk dat deze aartsengelen hem hielpen


Even je gedachte:
Waarom zou je offeren :( vind het belangrijk dat elke ziel gaat stralen en in vijfde dimensie kan leven dit is nu belangrijk
Waarom redding vind je het hier zo slecht? En zie je alleen het boze
Waarom alleen Jezus er zijn zoveel verlichte hogere entiteiten
Alles is één spons waarom een leider? En geen plaats voor eigen keuze

Probeer is te kijken naar het witte broederschap
Ook hier is bv Jezus als hogere verlichte entiteit
Maar wel met andere hogere entiteiten

De bron is eenheid en alles is
Geen tijd geen ruimte geen oordeel maar liefde
Manlijke en vrouwelijke energie zijn Samen

Het heeft even tijd gekost om het goed te verwoorden
Hoop dat je me antwoord kunt geven

Ooh Nog even een dingetje uit je verhaal merk ik dat je wat ouder bent
Geen probleem ;) maar wat precies wil je duidelijk maken naar het forum

Groeten van hopper

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 05-10-2013, 20:51:27 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
spons schreef:
Hoi AGirl,

Ik vind het helemaal super dat je mensen helpt! gaaf dat je ondanks de mensen om je heen gewoon je ding doet. Hoeveel mensen durven dat niet omdat ze hun waarde niet kennen.

Gebeurt het vaak dat je treurig wordt bij het helpen van iemand? een soort van uitwisseling?

Ik ken ook iemand die door verschillende gebeurtenissen erachter is gekomen dat hij een zegen kan zijn voor mensen. Hij meet kozijnen in bij mensen thuis voor zijn werk, en achteraf helpt hij hen dan als tijdens de koffie is gebleken dat ze ergens last van hebben. :P
Hij heeft een keer iets extra bijzonders meegemaakt bij zijn schoonzus (een spirituele vrouw die niet actief was op dat vlak), die hij zegende met genezing vanwege de hernia waarvoor ze de dag erop eigenlijk naar het ziekenhuis zou gaan. De hernia was niet alleen verdwenen, terwijl hij bezig was kreeg die vrouw een aanhoudende aanval van haatdragende teksten door haar hoofd, gericht op die man z'n (slechte) verleden. Die gedachten waren niet van haar, en ze was er echt niet mee eens. Het zegenen duurde al met al ongeveer een twintig minuten. Pas richting het einde, hoorde ze eerst heel zacht een stem onder het geschreeuw vandaan komen; die meerdere malen zei; "ik was altijd bij je","ik zal je nooit verlaten","ik help je door de diepste dalen en til je over de hoogste toppen"(weet het niet precies meer..ik zal hem eens navragen). Beetje bij beetje werd deze stem sterker en de andere stem verdween.
Die vrouw heeft die nacht bijzonder goed geslapen. De volgende dag hoorden ze echter dat zijn schoonvader(die wel actief is met spirituele dingen) heel slecht heeft geslapen; het spookte niet alleen door zijn hoofd, maar ook door zijn slaapkamer.

Niet dat ik je wil stoppen met het helpen van mensen, want dat is het mooiste wat je kunt doen!
Ik hoop alleen dat je niet kwalen overneemt. Dat is echt niet nodig namelijk..

Groetjes
spons



Hoi Spons!

Ja ik neem wel snel gevoelens over. Niet alleen als ik mensen help maar ook gewoon als ik langs iemand loop.
Er zat een meisje in mijn klas en die had het even heel moeilijk. Ik werdt in 1 x heel verdrietig toen zei het lokaal in kwam. Ik keek haar aan en zei keek mij aan recht in de ogen en ik moest me gewoon groot houden om niet te huilen.
Toen later toen het weg zakte keek ik het meisje aan ze zat vrolijk in het lokaal te kletsen. Heel appart. Ik had ook een keertje dat een meisje onder de les flauw viel. Toen ze bij kwam werdt ik heel duizelig en voelde ik een druk op mijn hoofd. Toen de lerares vroeg of het met haar ging zei ze dat ze duizelig was en hoofdpijn had.
Dusja. Gevoelens overnemen heb ik wel vaker.

XLoes

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 16-12-2013, 14:06:56 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
Hoi Hopper,

't is alweer een tijdje geleden dat ik op dit forum was.

Ik begon over 'Ra material', omdat dat materiaal mij heel veel informatie heeft gegeven, maar me ook iets deed beseffen. Zelfs met al die informatie en technische inzichten in het groter geheel, heb ik nog niets om op terug te vallen of me aan op te trekken tijdens dagelijkse bezigheden.

Terwijl Jezus iedereen genas die hij tegenkwam, en er geschreven staat slechts een klein fractie opgeschreven is, en hij heel duidelijk zei dat diegenen die geloven in de hem hetzelfde en groter zouden doen. Toch zijn in mainstream opvattingen allerlei excuses ingebouwd voor het falen van gebeden. Excuses om ieders ego tevreden te stellen, (en impliciet God kleiner maken.) Enkel omdat wat we zien niet overeenkomt met de beloften. Dat klinkt mij als achterstevoren.

Die jongen had persoonlijk contact met lichtengelen. Zij leerden hem met allerlei gaven om te gaan. Niet alleen remote-viewing, maar ook het 'vechten' tegen zwarte entiteiten. Maar toen zijn broertje voor hem bidde, werd hem heel duidelijk dat zowel lichtengel en zwarte entiteiten in de verste verte niet op licht lijkt. Andersgezegd; Hij was zich heel erg bewust van de misleiding; beide zijn niet van Het licht.

Inderdaad. voor alles is een goddelijke timing. Maar vergeet niet dat je vrije wil hebt om met de wil van God mee te gaan, of niet.
Vergeet niet dat alles-is-een, betekent dat in die context je alles zult lijden. Vanuit een ego-perspectief is dat GEEN walk-in-the-park.
Het is vrijwillig pijn lijden omdat je weet wat het groter plan is. Alle marteling tot lichamelijke dood aan toe.
Dat is niet de alles-is-een/alles-is-liefde zoals velen het willen zien.
Citeer:
Waarom redding vind je het hier zo slecht? En zie je alleen het boze
Waarom alleen Jezus er zijn zoveel verlichte hogere entiteiten
Alles is één spons waarom een leider? En geen plaats voor eigen keuze

Ja het is slecht hier.
1) 99% v/d mensen is geergerd als je hun ego kwetst. Duidelijk symptoom van onwetendheid van de liefde van God.
2) Er zijn mensen die dood gaan van de honger;
geldsysteem(geen geld>geen eten), werkweek(geen tijd), thuissituatie(eigen sociale bezigheden) is allemaal belangrijker dan levens ?!
In onze directe omgeving lijkt het misschien niet zo bar-en-boos. Maar het grote plaatje en vooral de koers is meer dan bedroevend.

> Waarom alleen Jezus er zijn zoveel verlichte hogere entiteiten
Omdat er zo weinig mensen zijn die met de Heilige Geest gedoopt zijn, is het misschien alsof Heilige Geest iets onbelangrijks is.
Je kunt geinspireerd worden door de Heilige Geest(lees hij kan bij je zijn). Maar hij kan ook in je zijn. Spirituele gaven worden voor willekeurige doeleinden gebruikt. De Heilige Geest leent zich slechts voor een motief.
Deze man heeft een behoorlijk radicale draai gemaakt en zijn getuigenis liegt er niet om. De man Dan-Mohler die hem de werkelijkheid van de Heilige Geest geleerd heeft is ook op Youtube te vinden..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 16-12-2013, 20:42:51 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Ik zie die man vooral een verhaal van 2 uur houden. En daarna op een manier om een massa in beweging te krijgen om geld vraagt. Volgens mij is dat niet de juiste manier om ook maar iets te prediken.

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 17-12-2013, 12:54:32 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
@Man in black
Citeer:
Ik zie die man vooral een verhaal van 2 uur houden. En daarna op een manier om een massa in beweging te krijgen om geld vraagt. Volgens mij is dat niet de juiste manier om ook maar iets te prediken.

De opmerking van jouw is wel heel erg misleidend! Ja, hij houdt 2 uur een verhaal. Nee, Ik zie hem nergens om geld vragen.

Die argwaan die je toont is m.i. niet gezond meer.

Hun website heeft niet eens een donate button. Als dat jou niet steekhoudend genoeg is, blijven alleen die video's over om de echtheid van hun verhaal te toetsen.
Een conference "power and love" is hier te vinden op youtube (13 video's).
En nog een 30 dagen durende conference "HCSKL 2011", is voor niets op youtube te zien, mocht je willen nagaan wat ze precies verkondigen..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 17-12-2013, 14:02:25 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Ik heb ook de video gezien. Twee uur is best lang en ik dacht jeetje wat zal dit een saaie boel zijn...
Maar het is best interessant en boeiend. Het stelt vooral jezelf in vraag over hoe mensen zijn in het echt en hoe de mensheid is.... En Bovenal dat er een keuze is...


@ Man in Black nou wist ik wel dat dit jou ding niet echt is maar wel fijn dat je het ook twee uur hebt volgehouden :)

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 17-12-2013, 17:45:29 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
spons schreef:
@Man in black
Citeer:
Ik zie die man vooral een verhaal van 2 uur houden. En daarna op een manier om een massa in beweging te krijgen om geld vraagt. Volgens mij is dat niet de juiste manier om ook maar iets te prediken.

De opmerking van jouw is wel heel erg misleidend! Ja, hij houdt 2 uur een verhaal. Nee, Ik zie hem nergens om geld vragen.

Die argwaan die je toont is m.i. niet gezond meer.

Hun website heeft niet eens een donate button. Als dat jou niet steekhoudend genoeg is, blijven alleen die video's over om de echtheid van hun verhaal te toetsen.
Een conference "power and love" is hier te vinden op youtube (13 video's).
En nog een 30 dagen durende conference "HCSKL 2011", is voor niets op youtube te zien, mocht je willen nagaan wat ze precies verkondigen..


Hmm, mijn opmerking was misschien iets te sterk. Dat kan zijn. Het verhaal wat hij houdt heeft zeker een inspirerende waarde en hij vraagt idd niet zelf om geld, dat doet de man die op het einde nog even praat. 2:20:10:
"It takes money to travel, it takes money to live in this world that we live in, and you can supply. Thank you for it in jesus' name" Als ik het goed beluister is dat zelfs onderdeel van het gebed wat hij houdt.

Verder vind ik het erg ongezond hoe uiteindelijk die groep mensen in beweging wordt gezet om allemaal naar voren te komen. In eerste instantie zijn er maar 4, maar hij blijft twintig minuten lang doorgaan totdat iederene naar voren komt. Waarom? wat is het doel daarachter? Uiteindelijk laat het alleen maar zien dat mensen kuddedieren zijn, dat als er steeds meer mensen iets toch doen iedereen het gaat doen. En dat soort dingen kunnen ook best makkelijk op de verkeerde manier gebruikt worden. Als hij ze daar nou bewust van had gemaakt?!

Hier is een andere website van de organisatie waar Todd White zich ook in bevindt:
http://powerandlove.org/

http://powerandlove.org/host/

Wel donaties mogelijk, een shop, en kennelijk moeten mensen die komen 60-100 dollar betalen, of de kerk die graag zoiets wil hebben moet $15.000 dollar betalen.
Dus het is zeker niet zo dat het puur uit liefdadigheid of iets gedaan wordt.
Het kan best zijn dat hij het met de beste intenties doet hoor, maar op deze manier ben ik niet zo snel overtuigd dat het echt allemaal uit de grond van z'n hart komt.
Zijn persoonlijke levensverhaal wel, maar vanaf het moment dat hij mensen naar voren gaat roepen wordt het meer een soort cultus. En mijn mening hierover is nooit compleet, aangezien ik de man verder niet ken, en dan zegt zo;n video niet meteen heel veel. Je ziet dat hij bevlogen is, maar enige bevlogenheid kan ook best gespeeld zijn. Dat kan ik niet beoordelen vanachter een beeldscherm.
Een beetje argwaan hebben is zeker niet ongezond, anders word je helaas voor karretjes gespannen. Wat dat betreft merk ik bij mezelf vaak dat ik eigenlijk geen argwaan heb tegen individuele mensen, maar vooral tegen non profit organisaties/en bedrijven, in het geval van non-profit organisaties vaak omdat bepaalde dingen ondoorzichtig zijn en er toch vaak mensen zijn die ondanks het non-profit gebeuren er een boterham mee verdienen, en in het geval van bedrijven omdat die streven naar maximale winst, wat sowieso niet altijd overeen komt met het belang voor de mensheid op zichzelf.

:)
Hoop dat je me nu iets beter snapt, ik heb in elk geval geprobeerd het iets te verduidelijken, waarom ik uiteindeijk toch niet zo heel erg enthousiast over het hele gebeuren ben.


Edit: Nog één ding, het geloof wordt mijns inziens ook wat te veel benadrukt uiteindelijk.
http://powerandlove.org/team/todd-white/ Citaat:
"This is for every believer! No one is excluded!" Dit spreekt zichzelf natuurlijk gigantisch tegen.

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 17-12-2013, 18:29:50 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Het is zeker niet mijn bedoeling een ganse discussie te starten hoor maar wou toch nog even mijn mening geven.
Hier bij SJ zijn donaties ook van harte welkom is dat hier daarom minder van kwaliteit....? Tegenwoorden kan je voor alles doneren of sponseren. Je kan overal jou geld kwijt is denk ik je eigen verantwoordelijkheid of je daaraan mee doet of niet....
Dat hij goed zijn boterham zal verdienen met die spreek opdracht dat kan ik me voorstellen. Dat hij mensen in beweging brengt dat is een feit. Of hij goede bedoelingen heeft lijkt me wel maar overal zit er reclame campagne achter maar voor een of andere reden vind ik dat het best meevalt bij hem.
Maar waarom hij mensen naar voren roept was wel op vraag wie denkt dat hij in god gelooft maar het niet zo duidelijk laat merken zoals hij vind dat het moet opgemerkt worden mocht naar voor gaan. Omdat hij iets heeft tegen hypocriete mensen die veel zeggen maar weinig doen. Of hij daadwerkelijk leeft zoals hij zegt dat kan ik ook niet weten maar zou wel mooi zijn als iedereen zo zou leven. Is het een illusie dat kan maar is wel een mooi iets om gewoon maar eens bij jezelf op te merken. Dat we vaak dingen niet durven uiten waarin we geloven of waarvan we overtuigt zijn. Is dit nu geloof of iets compleet anders. We passen bijna dagelijks onze mening aan aan andere mensen om gewoon maar niet uit de boot te vallen of gewoon om mee te gaan in de groep op het werk of in ons sociaal leven. Zo heb ik de twee uren preek aangevoeld en geinterpreteerd. En iedereen op het forum heeft ooit wel die situatie meegemaakt waarin je niet duidelijk durft kan of wil uitkomen hoe jij de dingen ziet ervaart of hoe je bent. Dus vind voor mezelf dan best wel fijn om nogmaals herinnerd te worden dat mijn mening mijn geloof mijn anders zijn best ook mag worden gezien en dat ik zelf mag uitkomen voor hoe of wie ik ben....

Dit wou ik nog even melden :roll:

groetjes

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 17-12-2013, 20:13:27 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Citeer:
Maar waarom hij mensen naar voren roept was wel op vraag wie denkt dat hij in god gelooft maar het niet zo duidelijk laat merken zoals hij vind dat het moet opgemerkt worden mocht naar voor gaan. Omdat hij iets heeft tegen hypocriete mensen die veel zeggen maar weinig doen.

hmm zo ja, maar goed juist door iedereen dan te bewegen naar voren te gaan verliest het z'n waarde denk ik omdat echt niet iedereen in die kerk erna z'n leven verandert.

Snap jou ook wel, ook al ben ik het niet geheel eens ^^
Uiteindelijk is het prima als het het geluk van mensen vergroot, maar het de manier waarop ben ik alsnog niet geheel fan van :)

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Healing?
BerichtGeplaatst: 21-12-2013, 23:48:53 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
Hoi ManInBlack en Butterfly,

Leuk om jullie reacties te lezen.

@InBlack, ik ben zelf eigenlijk ook niet zo happig op sekte-achtige praktijken. Ik heb redelijk wat van zijn speeches gehoord, en hij is me een van de weinigen die het 'echt' houdt, evenals 'Dan Mohler'. Geen rare praktijken waar mensen met bosjes op de grond vallen, of waar de spreker wordt ge-idoliseerd, of waar de spreker zichzelf op n voetstuk zet door als enige tijdens zo'n meeting voor mensen te bidden.

Meldingen over donatie-mogelijkheiden tijdens teachings vind ik nog tot-daar-aan toe.
Gelukkig zijn bij veel 'healingroom' achtige evenementen de vraag om donaties uitgesloten (bijv die van jglm.org en jglm.nl). Er zijn echter ('spirituele' en 'christelijke') healing evenementen te vinden waar ze wel over donaties praten, maar die staan bij mij op de zwarte lijst..

@Butterfly
Vind 't ook fijn dat deze man en 'Dan Mohler' (letterlijk zijn redder in nood..) beide heel duidelijk spreken over de schaamte die ons weerhoudt om de echte Mens te zijn. (om maar even in kreten te praten :) ). Die Todd White schijnt echt iemand te zijn (geworden) die overal en nergens waar duisternis z'n greep heeft door onwetendheid, hij inziet dat hij degene is die daar licht kan brengen en ook doet. zo gaaf!

Er zijn trouwens intussen heel wat youtube kanalen te vinden waar gelovers weten dat God geneest. Zonder een of andere training, maar gewoon uitstappen in geloof, spreken ze in de naam van Jezus tot de kwaal en genezen ter plekke. Een vuistregel waaraan ze vasthouden is; niet zien-dan-geloven, maar juist geloven-dan-zien. Een van de eerste kerels die een youtube kanaal had waarop de dingen die hij in de soepkeuken waar hij werkt meemaakte plaatste, zegt ook; de eerste -tig keer leek het alsof er niets gebeurde, maar op een gegeven moment volgden de wonderen(zoals Jezus zelf zei). En nog is het voor hem iets ongrijpbaars, waar zijn gedachten hem nog vaak op twijfelen wil zetten, zoals ie zelf ergens uitlegt.
Hier een paar gave opnames, waar placebo voor mij uitgesloten zijn;
http://www.youtube.com/watch?v=ZcDl1845trs
http://www.youtube.com/watch?v=0tPc8gtPV-g
http://www.youtube.com/watch?v=x_uzBf3FKtI
http://www.youtube.com/watch?v=tUcuYAr5B7g
en zo nog honderden video's van anderen die ongeveer te vinden zijn met de zoekterm; 'Jesus street healing'
Zo gaaf; geen beklemmende religie, maar bevrijdend geloof! :)

groetjes


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl