Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:31:25

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: x
BerichtGeplaatst: 28-03-2014, 23:46:15 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
x


Laatst gewijzigd door Annelous op 04-11-2014, 17:44:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Klaar mee
BerichtGeplaatst: 29-03-2014, 13:19:32 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
En dan hoop je dat het vanzelf weer weggaat? Wat versta jij onder het spirituele als ik vragen mag?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Klaar mee
BerichtGeplaatst: 30-03-2014, 18:01:55 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Niet om je bang te maken ofzo.. Maar bij mij is verteld dat het bij mij niet meer weggaat :$

En om heel eerlijk te zijn wil ik ook niet zonder. Mensen vragen het wel eens, zou jij het niet willen hebben. En dan zeg ik gewoon meteen nee. Ik wil er nog meer dingen mee doen en mensen mee helpen. En voor mezelf ook dingen oplossen.

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Klaar mee
BerichtGeplaatst: 01-04-2014, 12:18:39 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Dat lijkt me niet direct de beste oplossing, maar goed..
Het eerste wat in me op komt, is dat als je echt zo gek wordt van alles, het misschien een goed idee is om daar hulp bij te zoeken.

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Klaar mee
BerichtGeplaatst: 15-05-2014, 17:07:18 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2013, 09:02:02
Berichten: 70
Locatie: Overijssel
Hej,
Als je probeert ermee te stoppen kan het zijn dat het je juist alleen maar meer achterna gaat. Zoals bij mij. Ik was jong en wilde helemaal niks te maken hebben met het spirituele, ik wist niet wat het was en ik werd er bang van. Ik ben nog steeds wel jong (net 14 geworden) en ik snap nog steeds niet alles van het spirituele, soms word ik er nog wel bang van. Maar ik stop het niet weg. Het is ook niet zo dat ik altijd bezig ben met spiritualiteit, maar stoppen zou ik nooit doen. En ik denk ook niet dat het handig voor jou is om er mee te stoppen, je heb niet voor niks een spirituele gave. Toch? Mij is ooit een keer verteld dat nooit iets met toeval kan gebeuren, alles gebeurt met een reden. En er zou vast wel een reden zijn waarom jij dingen ziet en hoort.

Groetjess


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Klaar mee
BerichtGeplaatst: 18-10-2014, 13:40:00 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Het spirituele kom je toch niet van af als het er is. Het is een deel van jou >punt<.

Probeer in plaats daarvan meer delen van jezelf te integreren die je over het hoofd ziet.
Je bent gefixeerd op het spirituele, probeer daarom ook andere aspecten van het leven te integreren. Waarschijnlijk ontzeg je jezelf een boel door alleen maar met het spirituele bezig te zijn.

Kijk af bij anderen. Bijvoorbeeld:
Aard je wel genoeg? Kom je in de natuur, gebruik je je handen? Voel je je veilig hier op aarde, bij de mensen met wie je bent?
Hoe ga je om met je emoties? Laat je dat afhangen van anderen of vul je dit zelf in, wat je wil ervaren? Als een emotie zich voordoet, wat zijn je reacties op deze emoties?
Wat onderneem je? Geef je zelf vorm aan je leven, of sturen anderen je aan?

Verantwoordelijkheid voor jezelf is niet iets wat je zomaar opdoet. Wees daarom niet bang om hulp van anderen te vragen om dat te leren. Veroordeel niet het feit dat je bent zoals je bent of het feit dat je misschien nog niet alle delen van jezelf aandacht hebt gegeven.
Je hebt geen makkelijk pad gekozen, maar dat is niet jou schuld. Het is gegaan zoals het is gegaan, dat kun je nooit meer veranderen, kijk daarom niet naar het verleden. Probeer dit echt te vatten: Het verleden is DOOD. Het komt NOOIT meer terug. En de toekomst bestaat NIET. Het is simpelweg niet aanwezig. Je hebt alleen het NU waar je mee kan werken.
Je hebt altijd de keuze om af te wijken van je oude gewoonten. Verwacht niet van jezelf dat je plotseling van A naar Z springt. Doorloop de stappen één voor één op een manier die voor jou comfortabel is. Het heeft geen zin om iets te forceren. Verwacht niets, maar wees vrij om te vragen wat je hartje maar begeert.
Zorg vooral dat je open bent voor opportuniteiten om jezelf meer te verreiken.
Veel succes!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl