Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:17:25

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: blivende pijn na magnetiseren
BerichtGeplaatst: 28-03-2005, 20:03:14 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
Afgelopen vrijdag masseerde ik me moeder weer (noem het liever zo eigenlijk) en ze had weer hele erge kramp. Ik kon het gewoon voelen tot diep in me toen ik over haar handen en vingers wreef. Ik weet niet hoe of waarom maar ik kon het niet al te lang doen. Moest het zo vaak mogelijk afslaan en bleef me concentreren om contact te houden wat betreft aarden. Toen vroeg ze of ik haar been eens wou doen, omdat ze gewoon erg veel pijn erin heeft. Ikzelf had niet al te veel vertrouwen erin dat het zou helpen omdat ze toch echt binnenkort aan een kunstgewricht zal moeten, maar goed ik deed het, zei het met enige sceptisme wat betreft mijzelf. Alleen of ik heb overdreven of wat het ook mag zijn, ik weet het niet, maar ik blijf pijn houden. Mijn hele rechterarm, waar ik haar mee heb aangeraakt lijkt gewoon zo stijf alsof ik de vierdaagse van nijmegen op me handen heb gelopen, en ik heb een knallende koppijn weer. Heb ik meestal als ik "onvoorbereid" masseer. Maar goed, na een heel weekend + paasdag paracetamol te hebben geslikt lijkt het ietsje af te zwakken. Al heb ik zelf wel de vraag van wat heb ik nu weer fout gedaan.
Ik heb het vermoeden dat ik die knie niet had moeten doen.. misschien toch teveel? Misschien omdat ik er zelf niet in geloofde dat ik me niet goed heb geconcentreerd op het aarde? Of was gewoon de pijn van mijn moeder zo erg dat ik er dagen last van had? Of gewoon toeval? Ik weet het niet, maar zou toch wel graag een oplossing weten.. of misschien een suggestie van wat het geweest kan zijn geweest..?

Iemand antwoord?

Liefs rogue :kiss:

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: blivende pijn na magnetiseren
BerichtGeplaatst: 29-03-2005, 08:32:06 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-01-2005, 12:39:19
Berichten: 429
Locatie: Sgiedam
Rogue schreef:
Afgelopen vrijdag masseerde ik me moeder weer (noem het liever zo eigenlijk) en ze had weer hele erge kramp. Ik kon het gewoon voelen tot diep in me toen ik over haar handen en vingers wreef. Ik weet niet hoe of waarom maar ik kon het niet al te lang doen. Moest het zo vaak mogelijk afslaan en bleef me concentreren om contact te houden wat betreft aarden. Toen vroeg ze of ik haar been eens wou doen, omdat ze gewoon erg veel pijn erin heeft. Ikzelf had niet al te veel vertrouwen erin dat het zou helpen omdat ze toch echt binnenkort aan een kunstgewricht zal moeten, maar goed ik deed het, zei het met enige sceptisme wat betreft mijzelf. Alleen of ik heb overdreven of wat het ook mag zijn, ik weet het niet, maar ik blijf pijn houden. Mijn hele rechterarm, waar ik haar mee heb aangeraakt lijkt gewoon zo stijf alsof ik de vierdaagse van nijmegen op me handen heb gelopen, en ik heb een knallende koppijn weer. Heb ik meestal als ik "onvoorbereid" masseer. Maar goed, na een heel weekend + paasdag paracetamol te hebben geslikt lijkt het ietsje af te zwakken. Al heb ik zelf wel de vraag van wat heb ik nu weer fout gedaan.
Ik heb het vermoeden dat ik die knie niet had moeten doen.. misschien toch teveel? Misschien omdat ik er zelf niet in geloofde dat ik me niet goed heb geconcentreerd op het aarde? Of was gewoon de pijn van mijn moeder zo erg dat ik er dagen last van had? Of gewoon toeval? Ik weet het niet, maar zou toch wel graag een oplossing weten.. of misschien een suggestie van wat het geweest kan zijn geweest..?

Iemand antwoord?

Liefs rogue :kiss:


Lieve Veronique,

Ik denk, dat de pijn in je moeders knie te krachtig is geweest, en dat je per ongeluk wat van d'r pijn hebt over genomen. Het moet eruit, en dat heeft ff tijd nodig denk ik :wink:

Groeten

Ronald

_________________
Mijn naam is Sgeit, met esgeeeeietee


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: blivende pijn na magnetiseren
BerichtGeplaatst: 29-03-2005, 18:25:44 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
dank je ronald :) vandaag is het al weer ietsje minder. Maar heb wel even gezegt dat ik even niet meer doe met haar knie... en als ik het weer doe dan pas asl ik zelf zeker ben dat ik het ook aankan en me lukt.. misschien was dat ook wel een reden dat het een beetje verkeerd ging.. :wink:

liefs rogue :kiss:

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: blivende pijn na magnetiseren
BerichtGeplaatst: 30-03-2005, 08:35:10 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-01-2005, 12:39:19
Berichten: 429
Locatie: Sgiedam
Rogue schreef:
dank je ronald :) vandaag is het al weer ietsje minder. Maar heb wel even gezegt dat ik even niet meer doe met haar knie... en als ik het weer doe dan pas asl ik zelf zeker ben dat ik het ook aankan en me lukt.. misschien was dat ook wel een reden dat het een beetje verkeerd ging.. :wink:

liefs rogue :kiss:


Gelukkig maar, de eerste keer dat ik magnetiseerde werd ik ook niet lekker :wink:

_________________
Mijn naam is Sgeit, met esgeeeeietee


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: blivende pijn na magnetiseren
BerichtGeplaatst: 05-06-2005, 00:50:01 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Ik heb hetzelfde als jij gehad, alleen voelde het alsof mijn handen een
paar dagen lang in de fik stonden. (ondanks dat ik het afschudde) Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat ik de pijn had moeten verdelen over het lichaam. ( ik heb me te veel op haar knie geconcentreerd). Ik had er geen baat bij maar zij kreeg een dag erna alleen maar meer last van haar knie. :oops:
Mijn leer hieruit is dat ik eerst eens een paar goeie boeken moet halen voordat ik hiermee bezig ga. Maargoed alles op z'n tijd.

Knuffels bren :

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: blivende pijn na magnetiseren
BerichtGeplaatst: 07-06-2005, 17:17:16 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-05-2005, 20:19:33
Berichten: 112
Afspoelen met koud water of koud douchen werkt voor mij praktisch altijd

ik begin met warm douchem en dan langzaam naar koud. (even doorbijten dat wel ;))


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl