Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:26:32

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Magnetiseren
BerichtGeplaatst: 07-05-2005, 20:30:53 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-05-2005, 20:19:33
Berichten: 112
Hier mijn verhaal, ben inmiddels een maand verder en een hoop wijzer geworden. Denk dat het wel interessant is om te lezen.

Gegroet, lezer.

Ik ben een jongen van 23 die zich nooit bewust in magnetiseren of de paranormale wereld heeft/heeft willen verdiepen. Het leek tot voor kort een brei van aanames die verder niet op waarheden (mijn waarheden in dit geval) berustten. Nu heb ik een meisje ontmoet, waar er vanaf het prille begin een bepaalde feel tussen ons oogcontact was, die zich verder zou ontwikkelen dan ik ooit had kunnen denken. Zij bleek een ziekte te hebben met reuma-actige klachten, als constante pijn aan heupen, knieen, handen en soms enkels, ook op andere plaatsen voelt zij ontstekingen. Zij is 19, en heeft al 6 jaar pijn.

Het omschrijven van wat er gebeurt is is moeilijk, omdat ik het geen plaats kan geven. Toch ga ik een poging doen, gezien ik voor mezelf ook duidelijkheid wil. Het eerste weekend datw e samen doorbrachten werd ik totaal futloos, en voelde ik me vreemd. Ik had achteraf pijn aan mijn heupen en een knie. Verbaasd hierdoor gingen we alsnog lekker samen gezellig doen en knuffelen e.d. Bij dat knuffelen heb uik een zeer vreemde kant van mezelf ontdekt. Op het moment dat ik me tot rust laat komen, voel ik in mijn armen (tijdens een knuffel) dat er een gevoel ontstaat alsof ik al een uur een lamp boven mijn hoofd op aan het hangen ben. Dit is door mijj te controleren, en vertserken of stoppen. Ik kan het zo hard "doen" als mijn lichaam dit toestaat. Het kost me een ongelofelijke hoeveel heid energie, ik sta helemal gespannen, en mijn aders springen uit mijn armen. Mijn huid word rood, en mijn ademhaling en hartslag versnellen direct. Het meisje voel me, en wat er gebeurt duidelijk. Zij begint te schokken, over haar hele lichaam, en voelt een rust over zich heenkomen. Ook is het gebeurd dat ze spontaan begon te huilen toen ik ophield. Als ik ophoudt, is ze als een slappe zak, die amper kan staan. Hier komt ze wel snel van bij,

Het mooie aan de situatie is, dat zij de dag erna (voor het eerst in heeel lang) momenten zonder pijn heeft gehad, zich aan heeft kunnen kleden zonder pijn, en zelfs wilde rennen. Ze heeft dit ook gedaan en het vermoeid haar wel. Toch is het wel voor te stellen wat een gevoel dit bij haar veroorzaakt. te WILLEN rennen.

Ikzelf ervaar een totale omzwaai in mijn gewoonten, voornamelijk de eetgewoonten. Persoonlijk voel ik mij ontzettend tot rust gekomen, en vrij, schoon en zuiver. Ik eet sindsdien veeeel meer fruit en groente, en ook de manier dat ik het kauw verandert, naar sneller en meer kauwen. De vraag van mijn lijf om voedsel neemt toe, en de smaakperceptie van ongesuikerde producten wijzigt. Mijn lijf lijkt te groeien, en spieren lijken sterker te worden met de dag. Ook bij bv opdruken en optrekken maakt dit verschil. Ok zie ik op mijn handen zeer kleine bloeduitsortingen, op het midden van mijn handaan de binnenkant. Het is een stigmata-achtig plekje, wat hierdoor ontstaan is. Wat ik hiermee moet weet ik niet. Misschien gewoon mijn gevoel volgen en doen wat ik doe en wil.

Nieuwsgierig als ik ben heb ik getracht dit truucje bij anderen te doen, met effect. Niet overduidelijk aand e kant van degene waarbij ik het doe, meer aan mijn kant. Ik had in beide gevallen het idee dat er een duidelijke samenhang bestond tussen de lichamelijke klachten van deze personen, en geestelijke traumatische ervaringen. Ik ervaarde, na weer weg te gaan en mijn "truucje" toegepast te hebben., dat ik huilen moest. Zonder verdrietig te zijn. Alsof ik andermans tranen huil, alsof ik de weg naar buiten benn voor vastgelopen herinneringen/eoties of iets dergelijks.


Hoofdpijn kan ik sindsdien weghalen, evenals de pijn aan een verrekte spier in iemads rug en migraine. Gespannen spieren schijnen in klei te veranderen als ik mijn best doe (zonder te masseren) Ook begin ik mezelf wijs te maken dat ik aura(s) kan zien, mijn eigen en bij 2 andere personen. Alsof me een pretpakket gegund is, alsof ik de uitbreidingsset van dit leven gekregen heb, en aan mij toevertrouwd is hier me om te gaan. Veel van wat ik tot kort geleden als onwaar en onmogelijk achtte, lijkt nu allemaal te kunnen.


Nu, een maand later
Inmiddels heeft ze al een maand praktisch geen pijn meer, en kan ze veel meer dan ze kon.
Ook is het zo dat er veel meer mogelijk is dan ik dacht.

Het lijkt me wel wat, om wat anderen te spreken die ook dit soort ervaringen hebben. Ook vraag ik me af of mensen cursussen aan te raden hebben, en dan bedoel ik geen reiki.

Voor nu laat ik het hierbij.

groet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetiseren
BerichtGeplaatst: 26-05-2005, 16:21:25 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
hallo, kan iedereen magnetiseren ( leren) ?

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetiseren
BerichtGeplaatst: 26-05-2005, 19:43:24 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2005, 13:02:34
Berichten: 222
Locatie: nederland
heey!
wat een ontzettend mooi en boeiend verhaal. ik zou zelf ook willen magnetiseren maar daar ben ik niet aan toe voorlopig.
X DOn

_________________
what touches our hearts, binds us to the dance of life


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetiseren
BerichtGeplaatst: 26-05-2005, 22:27:31 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 21:41:52
Berichten: 341
Jeetje zeg wat een mooi en prachtig verhaal!

zo zie je maar weer, van het ene moment op het andere moment een hele omwenteling.

Nou als ik mensen magnetiseer, dan is het weleens voorgekomen dat iemand anders die er bijzat de liefde in haar lijf en geest voelde, en daarvan zelfs moest huilen, zo veel liefde voelde ze...

En als ik me zelf niet zo heel goed in me vel voel, maar toch even iemand magnetiseer, dan niet bij iedereen maar vaak wel, voel ik zo goed en heerlijk..ook vol energie en vol van liefde............dat heb ik ervaard....

maar wat jij hebt ervaren is wel helemaal super bijzonder...............

groetjes...

_________________
Iedereen heeft wel een geheim,
Maar het belangrijkste is,
Wees zelf geen geheim........

Asya.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetiseren
BerichtGeplaatst: 27-05-2005, 11:36:47 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
hallo, kan iedereen magnetiseren ( leren) ?

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetiseren
BerichtGeplaatst: 27-05-2005, 12:25:27 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Hoi Yoghurt,

wat een ontzettend mooi en indrukwekkend verhaal!!!
Echt iets om te koesteren!

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetiseren
BerichtGeplaatst: 27-05-2005, 12:27:26 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Indira schreef:
hallo, kan iedereen magnetiseren ( leren) ?


Hoi Indira,

het kan zijn dat nog niet op je vraag is gereageerd omdat je hem gepost hebt bij het verhaal van Yoghurt, het lijkt dan logischer om dan inhoudelijk op dat verhaal in te gaan in plaats van een "nieuwe" vraag te stellen. :wink:

Maar goed wat je vraag betreft ik weet er niet veel van af, maar ik denk haast dat iedereen wel kan magnetiseren. Het zal voor de 1 makkelijker gaan dan voor de ander en het zal op het ene moment makkelijker gaan dan op het andere moment, maar ik denk dat iedereen in elk geval wel "iets" kan magnetiseren. Als je er echt iets mee wilt dan kan je het wel verder ontwikkelen door er mee te oefenen. En daar valt al wel meer over te lezen in andere topics. :lol:

Hoop dat je hier iets aan hebt.

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetiseren
BerichtGeplaatst: 27-05-2005, 17:08:24 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-03-2005, 12:56:26
Berichten: 1122
Locatie: Amsterdam
dit verhaal ontroerde mij even.
Vooral omdat ik nu al zelf vier jaar last heb van reumatische klachten en al vanaf mijn zesde dagelijkse pijn aan mijn heupen heb, vanwege een afwijking. Ik ken het gevoel, na magnetiseren weer te willen rennen.
Ik vind het dan ook buitengewoon bijzonder dat je dit voor het meisje hebt kunnen doen :)..

Ik vind het mooi dat dit je overkomt, mijn wereld opent zich op dit moment op dezelfde manier voor mij, ookal ben ik met spiritualiteit opgegroeid, de afgelopen maanden heb ik ontzettend veel bijgeleerd.

spiritualiteit kan een weerstand opbouwen tegen suiker, vlees, koemelk en een drang naar fruit en groenten, noten en gezond eten kan ontstaan.
Suiker is met cafeïne een stof wat het lichaam ontzettend vergiftigt, je zult ook merken dat als je geen suiker meer gaat eten, je na twee a drie weken afkickverschijnselen krijgt.
Ik moest even lachen om je bloeduitstorting aan de binnenkant van je hand, het vreemde is dat ik op mijn rechterhand ook zo een plekje heb zitten, het zit er nu al weer een jaartje ofzo, en dat is er ook precies gekomen op het moment waarop ik begon te realiseren dat "die stemmetjes in mijn hoofd en rare dromen" niet kwamen omdat ík gek was, maar dat ze werkelijk een boodschap voor me hadden.

geniet er maar van zolang je kan.
Ik ken zelf geen cursussen op dit gebied, die handig en niet te duur zijn, maar er zijn wel heel veel doe-het-zelf boeken over dit onderwerp
Deze zijn te koop in spirituele winkels, waarvan er in elke stad wel eentje zit..

moge je hier veel van leren, het is een mooie gave waarmee je heel veel mensen gelukkig kan maken :)

_________________
u.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetiseren
BerichtGeplaatst: 27-05-2005, 20:40:22 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
heyhey sorry voor het plaatjes van mijn vraag hier. Ik heb niet goed gekeken. Ik zocht naar magnetisren ( want anders krijg je 83 aparte logs over 1 onderwerp) maar ik dacht dat dit bericht al maanden oud was vandaar :oops: maar het dus een recent bericht. sorrry!!! :oops:

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetiseren
BerichtGeplaatst: 28-05-2005, 14:30:42 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-05-2005, 20:19:33
Berichten: 112
Om even in te gaan op de vraag

ik denk het wel. ik zou niet weten wat mij onderscheidt van anderen, in die zin. iedereen kan magnetiseren. in welke mate hangt van veel af. in de eerste plaats bij wie je het doet, hoe je het doet.. (hoe ik het doe weet ik niet want het gebeurt.) als je het mij vraagt is het je onderbewustzijn wat alles in de strijd gooit, connect met het lichaam van de ander en zoveel mogelijk probeert te helen. Ik zie het als dat er via mij iets gebeurt. niet dat ik het echt doe.

zo ook, een jongen dien het niet echt wilde, saceptisch was, en ik heb heel even zijn rug soort van "ontspannen" Na tijden last te hebben van zijn enkel, hing er daarna een soort van ammoniak-achtig luchtje om zijn voet. en de pijn was een week weg.

het is niet ge-eikt, hoe, wat, en wat voor effect. Wilskracht, openheid en het goed met iemand voorhebben zijn sleutelfactoren. en oja, zelf niet al te veel ind e war zijn helpt ook denk ik.

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen het kan. hoe meer mensen het kunnen en zich ervan bewust zijn, hoe meer er geholpen en rechtgrezet wordt.

inmiddels is aan mijn meisje te merken dat er een hoop oud zeer bovenkomt, geestelijk gezien. Zo blijkt in mijn optiek dat er een duidelijke samenhang bestaat (in haar geval dan) tussen emotionele problemen, en lcihamelijke klachten, en ook tussen manetiseren en het opheffen van emotionele blokkades. dit is niet altijd even makkelijk. Wees je er bewust van. achter rare lichamelijke soms chronische klachten zitten van rare chronisch-emotionele klachten.. en of iedereen daar wel klaar voor is.....


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetiseren
BerichtGeplaatst: 29-05-2005, 09:15:02 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Yoghurt, ik hoef niet zoveel meer te zeggen want je hebt het gegeven heel mooi verwoord :)

Wel wil ik even een voetnoot maken mbt. tot het feit dat iedereen kan magnetiseren.
Dat iederen het kan is een feit, je moet je natuurlijk wel ontwikkelen, maar oefening baart kunst.
Wat wel belangrijk is, voordat je zomaar lukraak begint te magnetiseren, is dat je jezelf volledig grond en afsluit voor je patiënt. Je moet jezelf helemaal afsluiten en vanuit jezelf naar buiten werken.
Ook moet je jezelf eerst 100% vitaal hebben, zowel mentaal als fysiek, als je zelf niet vitaal bent heb je vaak een mindere gronding en een mindere afsluiting, daardoor kan het gebeuren dat je klachten van de ander overneemt, of juist jouw eigen klachten overbrengt op je patiënt.
Dit is absoluut niet de bedoeling, de bedoeling van magnetiseren is dat je er allebei beter van word. De magnetiseur zal een rust over zicht krijgen en de patiënt zal van zijn/haar klachten worden verholpen.

Wat ook een veel gemaakte fout is, is dat mensen denken van alle klachten verlost te kunnen worden door magnetiseren, dit is helaas niet waar.
Alleen de emotionele klachten die zich naar je fysiek weerspiegelen kun je oplossen via magnetiseren.
De gewone, rationele, 'technische' (lichamelijke) klachten kun je niet met magnetiseren oplossen.
Merendeel van de klachten die een mens heeft komen voort uit de emotionele pijn, dus het merendeel van de klachten kan wel worden opgelost, of wellicht verminderd worden.

Verder is er ook altijd nog het verschil tussen magnetiseren en reiki.
Ik heb mijn therapeute gevraagd naar het verschil en naar het feit dat mensen snel roepen dat magnetiseren slechter en minder is dan reiki.
Dit is absoluut niet waar.
Het verschil ligt hem in de commercie, reiki is veel te commercieel en word financieel uitgemolken, 400 euro om een cursus te doen is toch belachelijk, magnetiseren daarentegen is absoluut niet commercieel en je hebt er geen speciale cursus voor nodig, wel kunnen cursussen je absoluut goed begeleiden. Wat je wel moet doen is je grondig verdiepen in de "gebruiksaanwijzingen" van de chakra's, anders kun je wel zomaar iets doen, maar kan het finaal verkeerd aflopen. Zo is mijn therapeute in haar begin periode bijna aan haar einde gekomen doordat haar magnetiseur zwaar astma had en er bijna aan ten onder ging, toen zij erachter kwam waar die ziekte vandaan kwam heeft ze de negatieve energie teruggestuurd en een aantal maanden later, toen de magnetiseur zijn kwalen niet kwijt kon is hij er aan bezweken.
Reiki is ge-eikt, regelgebonden en magnetiseren niet, er zijn binnen magnetiseren niet vastgestelde regels en etiquetten, maar wederom moet je wel degelijk over kennis beschikken om goed te kunnen magnetiseren.
Bij reiki, ik citeer uit een tijdschrift, gebruik je universele energie en stroomt de energie daar waar hij moet gaan.
:roll: bij magnetiseren gebruik je zowel universele als je eigen energie. Je graaft in de persoon, kijkt in de chakra's, voelt, je gaat bij magnetiseren echt op onderzoek uit, bij magnetiseren kun je daarom veel dieper gaan dan bij reiki. Bij magnetiseren gebruik je je eigen energie om op onderzoek uit te gaan en de universele energie om te healen.
Bij reiki gebruik je alleen universele energie en stroomt het wel naar de nodig plekken toe, goed dat mag, maar persoonlijk vind ik het toch prettiger dat mijn therapeute werkelijk in mij kijkt en zelf constateerd wat er mis is om er vervolgens iets aan te doen. Dan weet ik nl. zeker dat zij ook daadwerkelijk ziet wat er aan de hand is, ipv. minder diep graven en de energie maar laten stromen, want zo kwam het op mij over.
Nu zegt datzelfde tijdschrift ook dat reiki puur ontspannend is voor zowel patiënt als behandelaar, dit is niet waar. Een oom van mij is Reiki Master en die is, nadat hij een half uur rust heeft moeten nemen, wel ontspannen, maar op het moment absoluut niet. Dit is hetzelfde als bij magnetiseren, het werkt kan heel inspannend zijn, terwijl je na de tijd je helemaal oplaad aan universele energie en zo een hele fijne rust betreed.
Ook zijn er in de reiki gradaties en bij magnetiseren absoluut niet. Persoonlijk vind ik gradaties een beetje jammer, dan krijg je een onbewuste strijd wie er beter is dan een ander, mensen kunnen uit de hoogte gaan doen en dat is niet de bedoeling.
De bedoeling van healing is dat je het voor jezelf doet, je stelt jezelf beschikbaar en helpt daarmee een ander, dat geeft je een voldaan gevoel, een rustgevend gevoel achteraf en geeft je voldoening in je werk. Daar heb je geen gradaties voor nodig.
Nogmaals, het winstoogmerk wat reiki heeft is in mijn ogen meest verkeerd, er zijn ook sommige magnetiseurs die een groot winstoogmerk hebben, dit vind ik ook zeer verkeerd.
Waarom? Omdat je een ander helpt, je moet je niet op het materieële richten maar op het healen, dus je doel is anderen te helpen, ipv. winst te maken. Tuurlijk is het goed om er geld voor te vragen, je moet zelf ook een onderkomen hebben, maar als mensen 50 euro per halfuur vragen en echt op de minuut af gaan, zijn ze heel verkeerd bezig. Ik ben bij een therapeute welke niet op tijd gefocussed is. Ik heb sessie van een uur, soms word dit minder, andere keren soms anderhalf uur, maar ik betaal gewoon een vast bedrag welke overigens absoluut niet in de buurt komt van de 50 euro, maargoed dat is bijzaak.
Zij healt mensen omdat ze genezing als doel heeft en niet de winst. Ze werkt vanuit de kern, en naar de kern toe en niet om een bijzaak, want geld is in deze kwestie echt slechts bijzaak.


Groeten Paul!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetiseren
BerichtGeplaatst: 29-05-2005, 13:58:01 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-05-2005, 20:19:33
Berichten: 112
Ha paul...

mooie duidelijke uitleg! Het verheldert een hoop. Ik vroeg me al tijden af wat nou het verschil was!

even over winstoogmerken en goed doen. Het kunnen magnetiseren is een gave. een gegeven. gebruik het wijs, en om goed te doen. niet om er zelf (qua geld) rijker van te worden. Ik bv. kan nooit voorspellen wat het effect zal zijn van wat ik doe. Ik kan slechts zeggen dat ik mijn best doe, en zeggen dat ik denk dat het effect heeft. Het is gegeven, en het werkt als het werkt, dit is niet altijd denk ik. Als je het zo druk krijgt dat je ernaats geen normale baan meer kan hebben, dan kun je besluiten om je brood ermee te verdienen, in alle redelijkheid. Maar 50 euro per half uur... als je dat 2 dagen per week 6 uur doet..... vind het bijna oplichting eerlijk gezegd.. 100 euro per uur!
600 euro per dag.. 4800 per maand met 2 dagen per week.... Dat is misbruik maken van je gave. Bah!\

Naja, dat was even wat in me opkwam. voor nu dan ;)

nogmaals mooi verhaal paul!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetiseren
BerichtGeplaatst: 30-05-2005, 09:29:36 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Indira schreef:
heyhey sorry voor het plaatjes van mijn vraag hier. Ik heb niet goed gekeken. Ik zocht naar magnetisren ( want anders krijg je 83 aparte logs over 1 onderwerp) maar ik dacht dat dit bericht al maanden oud was vandaar :oops: maar het dus een recent bericht. sorrry!!! :oops:


Is niet erg Indira, dat kan gebeuren! :lol:

Als ik zelf een vraag wil stellen en ik weet niet zeker of er al eerder iets over is gezegd dan zoek ik dat eerst even op. Rechts boven in de pagina van het forum staat "Zoeken" (http://forum.spirituelejongeren.nl/search.php) Als je daar op klikt kun je iets op zoeken, bijvoorbeeld over magnetiseren. Dan kun je er eerst iets meer over lezen en kijken of daarmee je vraag al beantwoord is, je vraag stellen bij de topic waar je hem het beste bij vind passen of zelf een nieuw topic openen omdat over jouw vraag nog niet echt iets is geschreven en het dan duidelijker is als je iets nieuws aan maakt. Als je iets nieuws aan maakt omdat over jouw specifieke vraag nog niet iets is geschreven dan mag dat best! Als het te vol wordt op het forum of als je iets beter anders had kunnen doen dan zijn de moderatoren en de beheerders er wel om er iets aan te doen. :D

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetiseren
BerichtGeplaatst: 24-08-2005, 19:40:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-06-2005, 11:32:52
Berichten: 31
Locatie: Groningen
Ik vind het een heel mooi verhaal, ik heb zelf ook last van reumatische klachten, ookal is dat bij mij niet geconstateerd. Ik hoop dat je nog veel andere mensen kunt helpen=)
-x- Lianne

_________________
Animals, birds, and human beings are integral part of our universe. Our existence is dependent on each other. Life is an enriching experience because we co-exist.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetiseren
BerichtGeplaatst: 25-08-2005, 11:20:37 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-06-2005, 10:09:18
Berichten: 1037
Locatie: Roeselare
Ik vind het ook een mooi verhaal.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl