Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 13:06:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Jomanda
BerichtGeplaatst: 27-08-2005, 13:05:50 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-08-2005, 14:09:54
Berichten: 200
Locatie: Enschede
Ik heb erg veel steun en hulp via Jomanda mogen ontvangen.

Ik zou zeggen ga even lekker zitten, zet een kop telefoon op je hoofd en luister naar het volgende: http://www.jomanda.nl/nieuw/audio/jo.wav

Je hoeft nergens bang voor te zijn want alles wat je mee maakt / voelt zal positief zijn!


Vertel hier je ervaringen! :mrgreen:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 27-08-2005, 13:45:28 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-01-2005, 12:39:19
Berichten: 429
Locatie: Sgiedam
Mile schreef:
Ik heb erg veel steun en hulp via Jomanda mogen ontvangen.

Ik zou zeggen ga even lekker zitten, zet een kop telefoon op je hoofd en luister naar het volgende: http://www.jomanda.nl/nieuw/audio/jo.wav

Je hoeft nergens bang voor te zijn want alles wat je mee maakt / voelt zal positief zijn!


Vertel hier je ervaringen! :mrgreen:


Het spijt me zeer, maar alles wat ik nu gehoord heb wist ik al :lol:

_________________
Mijn naam is Sgeit, met esgeeeeietee


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 27-08-2005, 17:36:49 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Mijn ervaring is dat ik een beetje rillerig en eng wordt van dit soort dingen en dat ik dus voor geen goud die link ga aanklikken zodat mijn heerlijke muziek wordt vervangen door wat Jomanda mij te vertellen zou hebben. 8)

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 27-08-2005, 19:01:50 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-08-2005, 14:09:54
Berichten: 200
Locatie: Enschede
Het gaat eigenlijk niet zozeer om wat ze zegt. Dat is namelijk niet meer dan een 'standaard' liefdevol bericht. Namelijk:

Citeer:
Lief Mens,

Op dit moment mag ik u via mijn mediumschap hulp bieden op afstand. Deze hulp is heel persoonlijk en u mag zelf ervaren wat er voor u op dit moment mogelijk is.

U kunt nu in gedachten uw vraag stellen. Dwingt u niet af, maar doet u dat op een bescheiden manier. Uw vraag wordt in de volgende stilte gehoord......

Op dit moment kan er hulp geboden worden in allerlei vormen. Niet bang zijn als u de volgende dingen ervaart: warmte of kou van binnen uit op de plaats van de oorzaak, tintelingen, extra pijnen, huilen, lachen of boeren. Misschien komt u even vast te zitten met beide benen op de grond, handen op schoot geplakt of de mond dicht. Dit zijn allemaal vormen van behandelingen.

Misschien krijgt u een ingeving wat u moet doen of laten in verband met een situatie. Volg dan ook uw gevoel en probeer uzelf te worden, te zijn en te blijven.

Probeer ook uzelf te vergeven als u denkt, dat u de dingen fout heeft gedaan. God is liefde. God straft niet. U bent hier op aarde om lessen te leren.

Als een situatie de oorzaak is van een klacht en niet veranderd kan worden is er maar een mogelijkheid en dat is de situatie te accepteren.

Vanuit die acceptatie ontstaat een innerlijke rust en dat is de vrede in uzelf. Als die vrede bereikt is, kunt u ook liefde sturen naar uw medemens en kunt u uw medemens ook vergeven als u slachtoffer bent geweest of nog bent.

Alles heeft een betekenis en via mijn mediumschap mag er ook op afstand inzicht worden gestuurd naar de ander. Nooit kwaad met kwaad vergelden.

Via mijn mediumschap mag ook negativiteit worden omgezet in positiviteit en dat is goed voor hen, maar ook voor u.

Mocht er geen genezing meer mogelijk zijn, dan is er altijd de juiste begeleiding.

De hulp komt op de manier waarop u ontvankelijk bent. Misschien mag u het voelen, horen, zien, weten of ervaren via een droom, healing of via mijn radio- en T.V.- programma's.

Alles wat u mag ervaren is positief voor lichaam en geest en u krijgt nooit te veel en ook nooit te weinig. De energie, die via mijn mediumschap vrij mag komen is een liefdesenergie en die liefdesenergie raakt het diepste van de mens en in die kern ligt alles verborgen dus ook de oorzaak van uw klacht.

Ik ben dankbaar, dat ik u via mijn mediumschap mocht helpen en wil u ook de volgende overweging meegeven:

Verloochen uzelf niet en luister naar uw hart en klaag niet over de dingen die u niet heeft, maar wees dankbaar voor de dingen die u wel heeft. U mag iedere seconde opnieuw beginnen en verbonden zijn met die grote liefdes en lichtbron Ook u bent waardevol. Voel de liefde in uzelf. Het mag. Zodat u van uzelf kunt houden en vanaf dit moment met meer zelfvertrouwen uw leven kunt leven op de manier die voor u noodzakelijk is en komt tot geestelijke rijkdom. Het grootste geschenk dat we mogen ontvangen hier op de planeet moeder aarde.

Het leven is ook voor u de moeite waard.


Wat belangrijker is is wat je er bij voelt.

Dat je er bang van bent is verre van nodig want het neemt juist de angst bij je weg! In de tijd dat ik bang was voor het spirituele heb ik veel aan deze 'speach' gehad door er regelmatig naar te luisteren voor het slapen gaan (had 'm op een CD gezet).


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 27-08-2005, 19:09:00 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
Ik heb zelf niks met jomanda, ik geloof best dat ze invloed op mensen heeft, gevoelsmatig. Maar bij mij roept ze eigenlijk niks op.

_________________
Afbeelding
Van het licht waarin ik mijzelf draag, tot het licht dat mij draagt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 28-08-2005, 14:41:19 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-08-2005, 14:09:54
Berichten: 200
Locatie: Enschede
't Zal waarschijnlijk alleen helpen bij de mensen die het 'nodig' hebben ofzo.

Meestal voel ik nog dat er aan mijn benen 'gewerkt' wordt. Ze komen vast te zitten en beginnen te tintelen. Niet dat ik wat aan mijn benen mankeer maar ik weet dat het nodig is. Misschien om toekomstig leed te voorkomen?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 29-08-2005, 13:49:30 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
bij mij loopt me pc ervan vast, ook leuk

x indira

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 29-08-2005, 14:21:23 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Indira schreef:
bij mij loopt me pc ervan vast, ook leuk

x indira


:lol: daarover heeft ze niets gezegd...

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 29-08-2005, 15:27:18 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-03-2005, 12:30:43
Berichten: 443
Locatie: omgeving deventer
whahahahah paul :lol: :lol: :lol:

:kiss: selina

_________________
zeg wat je weet, maar weet wat je zegt!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 29-08-2005, 16:42:08 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-08-2005, 14:09:54
Berichten: 200
Locatie: Enschede
hahaha, high tec he :wink:

moet je je 2e handsje wegdoen en een nieuwe bak kopen :lol:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 29-08-2005, 17:45:14 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
hahaha ja leuk...............
uhm maarre deze pc is nieuwe dan nieuw dusse!!!

xxx indira

hij dee het, nou ik voelde niks..... volgensmij helpt dit voor geen meter toch

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 29-08-2005, 18:45:20 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Indira schreef:
hij dee het, nou ik voelde niks..... volgensmij helpt dit voor geen meter toch


Dat is per persoon verschillend, afhankelijk van hoe gevoelig jij voor deze manier bent zul je wel of niets voelen.
Ik voel er zelf ook niets van, simpelweg omdat ik niet open sta voor deze manier van doen.
Ik ben lang blij met mijn reallife therapeute ipv. een digitale vrouw die tegen je praat en waarmee je dus absoluut geen persoonlijk contact en binding mee hebt, en als je dat niet hebt in therapie, dan kun je in mijn ogen beter stoppen.


Groeten Paul!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 29-08-2005, 19:11:54 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
kweenie maar ik heb hem weggeklikt. Ik kreeg de kriebels ervan.. en zit nu nog met een vaag gevoel erover. Ik heb het zelf net als paul niet zo op die digi therapeuten.. op geen een trouwens maar goed ;)

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 29-08-2005, 19:13:36 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2005, 14:50:20
Berichten: 592
Locatie: Zuid-Holland
Sorry, ik persoonlijk vind het een hoop bla bla..
Maar ieder zijn eigen mening toch?

xxx
Rose

_________________
What man really seeks is not perfection
which is in the future,
but fulfillment,
which is ever in the present


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 31-08-2005, 19:17:39 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-04-2005, 15:58:36
Berichten: 122
ik krijg het alleen al ijskoud als ik de eerste twee regels lees en dat heb ik niet snel, maar ik heb het ook niet zo op met jomanda. het is alleen jammer dat ze zo aan de schandpaal genageld word na dat gedoe met silvia millekam. dat is ook niet goed voor andere alternatieven zegmaar

maargoed weer ontopic ik kan er niet zo veel mee

_________________
de doel van de reis is niet belangrijk, het de reis die telt
http://www.groenedraak.nl , 9 september op het goede spoor st. anna parochie


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl