Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:57:14

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 16-06-2006, 20:54:01 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-03-2006, 20:44:09
Berichten: 36
Ik voel helemaal niks bij haar.. ik heb de tekst niet aangeklikt omdat ik al een naar gevoel doorkrijg alleen al bij het denken aan haar persoon :? Dit komt niet door alle slechte verhalen, want die heb ik nog nooit echt gehoord [ik ben hier ook nog niet zo lang mee bezig].. Met alle respect voor de mensen die zich er wel goed bij voelen en misschien voel ik het wel helemaal verkeerd.. ookal kan ik voor bijna 99% op mijn gevoel vertrouwen.. Ik krijg een negatief gevoel door.. maar was benieuwd wat andere mensen te zeggen hadden, zo te zien zijn de meningen heel verdeeld.. en wie weet misschien werkt het wel echt

love,

_________________
0*o doodse stile en toch hoor ik je stem om mij te zeggen dat ik niet eenzaam ben o*0


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 21-06-2006, 17:58:55 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-06-2006, 19:10:33
Berichten: 58
Locatie: overijsel
ik heb net even geluisterd, voelde mijn voeten tintelen, en kreeg het heel erg warm mijn handen zweten vooral.

als of mijn hart is gelucht klinkt misschien raar, maar had ff het idee dat ik alles kwijt was waar ik me mee bezig hield
Trouwens ik moest ook ineens naar de wc hadden sommige van jullie dat ook ??

_________________
1 dag niet gelachen, is een dag niet geleeft


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 30-07-2006, 09:04:47 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-08-2005, 14:09:54
Berichten: 200
Locatie: Enschede
27 augustus is ze weer in Nederland, Sint Michelsgestel (dat is bij Den Bosch in de buurt). Wohoo! :mrgreen:

Ik heb echt weer zin om er heen te gaan! Ik ben blij dat ze er voor gekozen heeft om, na alle tegenslagen, in Nederland te blijven. :)

Citeer:
Maar ik vind het gewoon laag dat mensen een vermogen vragen voor een behandeling/reading.

Voor 10 euro krijg je een 4 uur durende healing. Dat vind ik niet zo heel veel geld. Voor een avondje stappen betaal ik veel meer ;) Daarnaast is het heel mooi zoiets in het groots te zien.

Ik vind best dat ze af en toe een zakcentje mag verdienen. Ze heeft meer dan genoeg mee gemaakt en ze betekend zo veel voor andere mensen. Van mij mag ze best eens een dagje genieten! :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 23-08-2006, 15:04:54 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
hoe komt het dat je zo in de ban van jomanda bent?

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 23-08-2006, 16:58:42 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2006, 18:31:29
Berichten: 1878
Locatie: noord brabant
@mile voor 10 euro zit je in dr 'show' zeg maar je krijgt geen 4 uur durende healing :P

_________________
what goes around comes around...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 23-08-2006, 20:57:54 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
Citeer:
Maar ik vind het gewoon laag dat mensen een vermogen vragen voor een behandeling/reading.


Weet je wat je kwijt bent als je naar een "Ruggendokter" gaat die
10 minuten je rug kraakt? 70 euro !! vind je een reading van 50 euro
dan duur? Als je alles relativeerd zijn de prijzen vrij normaal. Alleen is dit vaak geen tastbare hulp..

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jomanda
BerichtGeplaatst: 24-08-2006, 08:21:49 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-03-2006, 20:49:43
Berichten: 4321
Locatie: Oldenzaal
ik vind dit eigenlijk een heel ander verhaal. niet dat ik heel erg voor de medische wetenschap ben, daar heb ik hele slechte ervaringen mee.

er zit gewoon veel meer achter, voor een healing of reading hoef je niet of veel minder te leren en te studeren dan voor een ruggendokter. die mensen weten precies waar ze mee bezig zijn, en je hebt tastbaar resultaat. vaak een goed resultaat, soms een minder goed resultaat.
het kost gewoon veel om zo iemand op te leiden, dat moet ook terugbetaald worden!

_________________
Heb uw naaste lief, want dat ben ik!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl