Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:24:02

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Angsten
BerichtGeplaatst: 18-01-2008, 02:53:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-01-2008, 15:57:39
Berichten: 31
Locatie: amsterdam
hoi
ik heb ook erg last gehad van angsten en paniek aanvallen
het voelde net of ik ten gronde zou gaan
als ik boodschappen ging doen racde ik de winkel door ik kon niet stil staan om eens op het etiket te kijken
als ik dan in de rij moest om te betalen en het duurde ff dan voelde ik me niet goed worden en moet ik uit de rij naar buiten en daarna weer naar binnen om afterekkenen
ook had ik het in een draaideur,lift,vliegtuig,kleedhokje
maar ook grote ruimtes en openbaren ruimtes
ook als iemand op straat een hoge toon maakte of rare beweging raakte ik ook in paniek
een ongeluk kon ik niet zien en een enge film ook niet
hoe dit kwam geen idee ik heb dit 2 jaar gehad
en gek genoeg is het vanzelf weg gegaan
wel had ik er een helelading roos aan overgehouden
en ging niet weg welke shampo ik ook probeerde
ik heb nu wat van de huisarts gehad en ben er bijna vanaf

groetjes


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Angsten
BerichtGeplaatst: 18-01-2008, 13:16:52 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Heyhey,,

Ikzelf heb ook last van angsten, door onzekerheid en vorige levens, en nog wel wat dingen, het heeft verschillende oorzaken, maar de grootste boosdoener hier is onzekerheid.

Ik heb heel erg faalangst (sinds dat ik klein was) in de pubertijd werd het wat minder, en sinds 2 jaar is het verergerd, ik heb angst voor nieuwe situaties ' onbekende dingen ' en dan vooral waar ik nieuwe mensen moet ontmoeten, komt door m'n onzekerheid, bang dat ze me niet aardig vinden. ik heb een hele lang tijd angst gehad om met iemand te praten en ze dan in de ogen aan te kijken,
(heb ik ook sinds vroeger, moest spreekbeurten doen in het donker enz.) ik werd dan hééléémaal 'gek' als iemand mij in me ogen aan keek, het was steeds erger geworden, en sinds +/- 1 jaar is het minder(de 1 op 1 gesprekken) door regressietherapie (dat is mijn therapeut ga er elke maand heen, ik doe dan sessies of gewoon 2 uur lang praten)
voor een groep staan en zulke dingen lukt me nog niet,
alleen 1 op 1 gesprekken doen wel beter.
als ik in een winkelcentrum loop maak k mezelf ook helemaal gek, dan zeg ik tegen mezelf iedereen kijkt je aan en vind je raar en dit en dat, en dan word ik helemaal zenuwachtig.

terwijl al moet ik wel zeggen, in de tijd dat ik best 'zwaar depressief'(ik heb zo'n hekel aan dat woord maar goed) was (toen ik ook een auralifter bij me had een paar jaar) had ik zooo schijt aan deze dingen, het boeide me helemaal NIKS wat mensen over me dachten,
nu ben ik aan mezelf aan het werk en al die dingen en nu is het juist het omgekeerde, het zijn de 2 uiterste dingen die ik denk, ik moet de middenweg erin kunnen vinden.
en ik ben gewoon goed met mezelf aan het werk,
vaak aan het reflecteren over de dingen die ik doe enz. en ik wil gewoon wat meer inzicht in mezelf krijgen ook.
en uiteraard, van mezelf houden :)

en vergeet niet, om in het licht te komen, zul je eerst moeten weten hoe donker het kan zijn..
we komen er wel :D

(K) good luck

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl