Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-04-2024, 23:21:00

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01-02-2006, 16:19:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-02-2006, 15:12:42
Berichten: 6
Heeft iemand van jullie ervaring met Japan Kristallen?

Ik heb ze gekregen met 1 blaadje en op het internet is er heel weinig van te vinden, ze blijken heel moeilijk te krijgen. Ik hoop dat iemand me hiermee verder kan helpen..

Dit is wat ik weet van het blaadje:


Deze algen worden in een glazen pot gekweekt, nooit in metaal want dan gaan ze dood.

1. 3 theelepels algen met 1 tot 3 theelepels RIETSUIKER en 6 tot 8 zwavelvrije rozijnen in een glazen pot doen.
2. 1 liter water toevoegen en de pot afgesloten tot de volgende dag laten staan.
3. elke dag het water afgieten, de inhoud afspoelen en weer met 2 theelepels rietsuiker en 1 liter water in de pot terug doen.
4. het afgegoten water als medicijn drinken.
5. een keer per week de rozijnen vervangen.
6. zonder suiker of rozijnen en bij gebruik van metalen voorwerpen sterven de algen af.

Gebruik:
De behandeling duurt ca. 5 tot 6 maanden. Met deze algen worden hoge bloeddruk, hartklachten, zenuwaandoeningen, inwendige ziektes en huidaandoeningen behandeld.

Na beëindiging van de kuur de algen zoals boven beschreven blijven behandelen, alleen het water afgieten, eventueel voor de planten gebruiken. deze algen zijn moeilijk te verkrijgen, dus niet later verschrompelen maar eventueel aan andere persoon geven. de algen vermenigvuldigen zich en kunnen gesplitst worden.

Zeealgen:
de bewoners van de Kaukasus kennen de werking van de algen. Reeds als kind drinken zij het algenwater en bereiken een hoge leeftijd. Slechts daar bereiken mensen bij een goede gezondheid een zodanige hoge leeftijd.
Volgens Prof. Menkiw, die tijdens zijn hele leven de werking van de algen heeft onderzocht, zijn daar t.b.c., kanker, maagklachten enz. onbeken.
De Duitse Dr. Drezek heeft deze werking voor de tweede wereldoorlog geconstateerd.
Met algen genas hij ontstekingen van de ademwegen, chronische maag en -darmaandoeningen ontstekingen van de lever, galziektes en winderigheid.

Toepassingsmogelijkheden:
Zenuwaandoeningen, inwendige zweren, ontstekingen van de bronchiën, alle vormen van sclerose, hartinfarct, gal-, lever-, nieren-, en darmziektes, geelzucht, diaree, harde ontlasting, bloed armoede, uitslag en exzeem.

Belangrijk:
algen verhinderen het rotten van stoffen in de darm, daardoor werken zij genezend en levensverlengend.

Dosering:
Zenuwen: 1 liter per dag
Maagzweren dito (na 2 maanden over)
Astma en bronchitis dito (bij astma langere tijd)
Bloedarmoede dito (in moeilijke gevallen 2 liter per dag)
Blaas en nierontstekingen dito
Galaandoeningen dito (2-6 weken genezing)
Uitslag en Exzeem 1/2 liter per dag (uitwendig met de algen inwrijven en laten drogen) Bij aandoeningen aan handen en gezicht: na het inwrijven weer afwassen.
Japanse onderzoekers consteerden dat de algen de activiteit van het immuunsysteem verdubbelen, vooral de zogenaamde 'killer cellen'.
Deze T-Lymfocyten hebben b.v. de opdracht kankercellen te vernietigen.


Dit is wat ik nu weet en mijn moeder heeft ze nu 2 weken gebruikt en is van haar langdurige darm problemen af!!!! Het is niet te geloven maar wat de dokters niet kunnen, hebben deze algen voor elkaar :lol:

Ik ben er heel blij mee want mijn moeder is er echt mee geholpen.

Knuffel
Ambertjuh

_________________
We are all breaking hearts,
Where all broken hearts


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-02-2006, 22:27:09 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-06-2005, 10:09:18
Berichten: 1037
Locatie: Roeselare
Klinkt interessant, maar ik heb er nog nooit van gehoord.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-02-2006, 20:51:29 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-08-2005, 22:16:16
Berichten: 313
Locatie: Zevenhoven
Klinkt inderdaad erg interessant, alleen jammer dat je ze zo goed moet onderhouden, want ik ben nogal vergeetachtig :oops: Maar dat maakt de werking van de kristallen er niet minder om. Als iemand ze aan mij gaf, dan zou ik die persoon hartstikke dankbaar zijn.

_________________
Believe me !!
If my name is too long use: saiyan or onbe.
http://hsper.web-log.nl


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl