Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:14:01

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Magnetisme?
BerichtGeplaatst: 02-09-2006, 18:52:13 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-12-2004, 00:26:44
Berichten: 69
Locatie: leiderdorp
Hallo!

het klinkt mss een beetje raar als ik het hier zo ineens neerzet aangezien ik hier nog niet zo heel lang zit en mensen mij niet echt kennen...
k heb weleens gehad dat mensen me raar aan kijken omdat ik zo snel dingen eh vertel of deel
maargoed ehm sinds 2 weken heb ik het gevoel dat ik magnetisme heb
ik weet er verder niks van en ik weet niet echt wat ik er allemaal mee kan of zou kunnen doen en ik zou heel erg blij zijn als iemand me hier wat meer over kon vertellen
ik heb ook andere "gavens" heldervoelend, k geloof ook helderruikent alleen dat openbaard zich niet zo vaak soms ruik ik dingen die er nie zijn maar das echt soms... verder kan ik soms aura's zien alleen moet ik daar echt nog goed mijn best voor doen k weet niet of dit ook aura's zijn maar soms als ik in me bed lig en heb me ogen dicht zie ik soort van vlagen in kleur paars/blauw, rood, oranje, wit zijn de kleuren die ik vaak zie ik denk zelf dat het de aura's zijn van mij en een persoon die ik op dat moment voel...
nu is dit allemaal binnen een jaar ontwikkeld en vooral da magnetisme en aura's lezen en de controle die ik nu over het voelen heb is in een hele korte tijd gebeurt...
ik vind het allemaal nog een beetje eng en daarom wil ik graag vragen of mensen hier wat meer over kunnen vertellen
het magnetisme daar ben ik achtergekomen toen mijn knijn me perongeluk in me hand had gebeten en ik de drang had om mijn hand erboven te houden (normaal zou ik erop drukken) ik voelde toen een soort warme gloed uit die wond komen en het was best wel heel warm
daarna tintelen mijn handpalmen en ook wordt alleen mijn handpalm warm terwijl ik bijv ijskoude vingers heb
mja ik vond het eik wel leuk omdat ik het een super mooie gave vind en ik zou er best wel mee kunnen leven als ik dat nu ook echt zou hebben

iig lijkt het me prettig om iemand anders hun reactie hier op te horen die hier mss ook wat ervaring mee heeft of er iets over weet?
het zou me iig wel helpen

_________________
your dreamworld is a verry scary place!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetisme?
BerichtGeplaatst: 06-09-2006, 10:38:21 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-12-2004, 00:26:44
Berichten: 69
Locatie: leiderdorp
niemand die me iets over magnetisme kan vertellen? :?

_________________
your dreamworld is a verry scary place!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetisme?
BerichtGeplaatst: 06-09-2006, 10:49:27 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Er is veel op het forum over reiki en magnetiseren. Dit is 1 van de magnetiseren topics: http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?t=900

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetisme?
BerichtGeplaatst: 06-09-2006, 18:25:47 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-01-2006, 14:23:54
Berichten: 82
Locatie: Heinenoord
Hooii,

Niemand 'heeft' magnetisme. Iedereen heeft een veld om zich heen bestaand uit energie. Als je handen open staan (de chakra's denk ik) kun je bijv. deze energie voelen.. van jezelf, anderen, dieren en zelfs bomen en planten. Als je hier mee oefent en je erin verdiept kun je leren kosmische energie (dus de energie van de aarde zegmaar) door te geven aan anderen (of jezelf natuurlijk) of energie bij iemand weg te nemen, zodat je iemands pijn kunt verlichten of zelfs helemaal weg kunt halen. Ik denk niet dat je er echt iemand mee kunt genezen (in ieder geval geen mensen met ernstige ziektes) .. maar het is zeker handig om bijv. hoofdpijn of rugklachten mee weg te halen.. Ik weet niet of dit alles helemaal klopt, maar dit is over het algemeen mijn gevoel over magnetisme. Zelf ben ik er ook mee bezig en kan ik wel mijn eigen pijn weghalen maar heb ik nog niet veel geoefend op anderen. Ik denk dat als je dit wilt ontwikkelen je bijv. een reiki-cursus kunt doen (als dat je ook trekt) dat heeft er ook wel mee te maken, of je kunt gewoon zelf aan de slag gaan door bijv. elke dag 'oefeningen' te doen met je handen. Probeer je eigen energieveld te voelen en die van anderen of bijv. een oude boom.. (van water kan ook, daar zit heel veel energie in..) Wees wel voorzichtig en doe het alleen als je jezelf goed voelt, zodat het niet averechts werkt op anderen. En ze zeggen ook dat je het beste daarna je handen kunt schudden, zodat je alle energie 'wegslaat', en je handen wassen met koud water.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

_________________
Veel liefss :heart: !

Nessa..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetisme?
BerichtGeplaatst: 06-09-2006, 21:40:27 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-12-2004, 00:26:44
Berichten: 69
Locatie: leiderdorp
mjah kijk ik wil nie de indruk geven dak mezelf speicaal vind ofzo
maar ik was hier helemaal niet mee bezig en ineen komen al die dingen die ik hierboven heb mij overvallen en ik weet niet wat ik er mee moet... ok 1 ding goed!
maar t komt zo snel achter me kaar allemaal en ik schrik er een beetje van

k denk jullie ook trouwens ik zou het ook allemaal ongelovig vinde :wink:

hoe ik kijk naar deze dingen, sommige mensen zijn er meebezig en willen dit dus staan ze er voor open maar ook mensen die hier niet mee bezig zijn kunnen hiermee overvallen worden

_________________
your dreamworld is a verry scary place!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetisme?
BerichtGeplaatst: 07-09-2006, 11:52:11 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-01-2006, 14:23:54
Berichten: 82
Locatie: Heinenoord
Yinith schreef:
mjah kijk ik wil nie de indruk geven dak mezelf speicaal vind ofzo
maar ik was hier helemaal niet mee bezig en ineen komen al die dingen die ik hierboven heb mij overvallen en ik weet niet wat ik er mee moet... ok 1 ding goed!
maar t komt zo snel achter me kaar allemaal en ik schrik er een beetje van

k denk jullie ook trouwens ik zou het ook allemaal ongelovig vinde :wink:

hoe ik kijk naar deze dingen, sommige mensen zijn er meebezig en willen dit dus staan ze er voor open maar ook mensen die hier niet mee bezig zijn kunnen hiermee overvallen worden



Ja, natuurlijk dat is zo! .. Ik denk dat jij er gevoelig voor bent en er daarom in aanraking mee kwam, dat heb ik ook gehad.. :) ..

_________________
Veel liefss :heart: !



Nessa..


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl