Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 01:14:48

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01-01-2007, 14:18:53 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-07-2006, 16:57:46
Berichten: 377
Locatie: Den Haag
Mijn handen gaan soms uit zichzelf magnetizeren. Die gebeurd vooral als ik moe ben of als ik drank op heb. Soms als ik s'ochtends net wakker ben staan ze ook "aan". Een mogelijke verklaring is dat wanneer je een beetje "van de wereld" bent. Dat je dan meer in je onderbewuste zit en dus dit soort dingen zonder blokkade naar buiten komen. Ik vroeg me af of jullie hier ook ervaring in hebben en misschien tips hebben?

_________________
In de ban van Rian_


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-01-2007, 17:13:39 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
De verklaring die je zelf geeft kan de juiste zijn. Ik ben er alleen geen voorstander van dat je met drank op ook echt gaat magnetiseren (ik weet natuurlijk niet of je dat dan ook doet). Juist omdat je dan meer open staat en niet goed kan aarden. Dat wilde ik even kwijt :)

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-01-2007, 10:42:49 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2006, 19:08:10
Berichten: 317
Locatie: Overijssel
Hey Rian, dat heb ik ook. 's Ochtends heb ik ook vaak hele warme handen, en soms ook als ik aan het wandelen ben of na die tijd, of na het koken of eten. Ik heb het idee dat het vooral gebeurt als ik ontspannen ben/goed in mijn vel zit (geaard ben).

En tips? Ik heb zelf eens de tip gekregen om mijn handen dan op mijn knieën te leggen, om zo de energie aan mezelf te geven. Meestal doe ik dat ook. Of als ik de neiging heb te piekeren, dan zou ik ze op mijn hoofd (slapen) kunnen leggen. Wat je ook kunt doen is een hand op je hart(chakra) leggen, en de andere op je buik (2e of 3e chakra), dat werkt onspannend. Ik heb de energie ook wel eens aan planten gegeven :)

_________________
Geen paniek! Niets is onder controle.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-01-2007, 12:09:54 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-07-2006, 16:57:46
Berichten: 377
Locatie: Den Haag
carina schreef:
De verklaring die je zelf geeft kan de juiste zijn. Ik ben er alleen geen voorstander van dat je met drank op ook echt gaat magnetiseren (ik weet natuurlijk niet of je dat dan ook doet). Juist omdat je dan meer open staat en niet goed kan aarden. Dat wilde ik even kwijt :)

Liefs Carina ;)


Ik ga niet met drank op magnetiseren. Ik magnetiseer haast nooit bewust maar soms gaan mijn handen gewoon "aan" en het viel me op dat dat juist gebeurd als ik wat drank op heb of vermoeid ben.

_________________
In de ban van Rian_


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-01-2007, 12:40:54 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Even een vraagje: wat is magnetiseren?
Zou iemand dat kunnen uitleggen of een link van een topic kunnen geven waarin dat wordt uitgelegt?

Thnxx,
Julia

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-01-2007, 12:54:17 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Julia schreef:
Even een vraagje: wat is magnetiseren?
Zou iemand dat kunnen uitleggen of een link van een topic kunnen geven waarin dat wordt uitgelegt?

Thnxx,
Julia


Tip: gebruik de zoekfunctie links boven in je scherm, zoek naar het woord "magnetiseren" in alle forums en je krijgt heel veel topics en onderwerpen waarin het besproken word. Ik kan hier zelf ook wel wat voor je neer zetten, maar het is denk ik makkelijker als je zelf even kijkt uit welk topic jij de beste info krijgt.

Succes ermee!

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-01-2007, 13:22:32 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Kee thnxx :)

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl