hey amanda , ik ben er zelf ook regelmatig geweest vroeger eigenlijk heel erg vaak ! Wat ik me er van kan herinneren is dat ik bij een vrouw ben geweest met allemaal edelstenen in die kamer en zij ging dan met haar handen ron om mijn borst armen en hoofd zodat ze me net niet aan raakte ik vond dat toen heeeeeel erg vreemd ik ben ook bij een andere vrouw geweest die dit ook bij mij deedt en met me praatte en ik ben bij een man geweest ( een chineesse dokter zo noemde ik hem altijd) die gaf me kruiden en zalfjes en van die dingen wat je in bad moest doen ,.. ik snapte zelf nooit waarom maar het stonk vreselijk en die drankjes ,zalfjes, en thee met ongelooflijke vieze kruiden hielpen toch ! ik heb dit allemaal gehad omdat ik vroeger hele erge astma had en eczeem en heel veel allergie , en ow ja daar voor was ik ook nog op getest met 100 prikken dat was egt verschrikkelijk aan elke kant van mijn armen 50 prikjes met van die test dingen van paarden en bloemen enz.. bleek ik voor alles ongeveer allergisch te zijn wat ik heel erg vond maar nu heb ik er wel vrede mee !
groetjes sammy